Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00330644/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
- 2022/BZP 00001379/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110084530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekarskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 576 23 76
1.5.8.) Numer faksu: (82) 576 68 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk.krasnystaw@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkkrasnystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly&p2=782841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b17bade9-66e1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020131/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330644/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 438720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie, realizowana w okresie 12 miesięcy, licząc od daty rozpoczęcia dostaw, wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Przewidywana/szacunkowa ilość zakupionego paliwa w okresie trwania umowy: - olej napędowy ON: 90.000 litrów, - benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1.100 litrów. 3. Zamawiający zastrzega, że podane w pkt. 2 ilości poszczególnych paliw są wielkościami oszacowanymi z należytą starannością, jednakże dane te mają charakter orientacyjny, służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy zakupi minimum 60% łącznej ilości paliwa określonej w ust. 2 powyżej. 4. Oferowane przez Wykonawcę paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680) oraz odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, a także muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w formie bieżących, bezgotówkowych tankowań dokonywanych przez upoważnionych Pracowników Zamawiającego – do zbiorników pojazdów (w tym do samochodów o masie powyżej 3,5 t), urządzeń oraz maszyn i kanistrów (określonych przez Zamawiającego) na stacjach/stacji paliw będących/będącej w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dysponować stacją paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 7,0 km od siedziby Zamawiającego (ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw) –licząc odległość po drogach utwardzonych oraz z uwagi na specyfikę działalności Zamawiającego – umożliwiającą tankowanie każdego dnia w miesiącu 24h/dobę. Stacje paliw będące w dyspozycji Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania (Dz.U. z 2014r., poz. 1853 z późn. zm.). Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie w miejscu dystrybucji, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 6. Wykonawca musi zapewnić bezgotówkową realizację zakupu paliwa, w każdy dzień miesiąca przez 24/h dobę. Każdorazowa sprzedaż paliw ewidencjonowana będzie na dokumencie wydania towaru (WZ). Zestawienie dowodów WZ będzie podstawą do wystawienia faktury. Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu bankowego, na rachunek Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę fakturze, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania e-faktur, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazywania na wyznaczony adres e-mail Zamawiającego, tj.: faktury@pgkkrasnystaw.pl. Za datę otrzymania faktury przyjmuję się datę wpływu faktury na ww. adres e-mail. Wykonawca będzie wystawiał faktury w odstępach tygodniowych. Pełny zakres
informacji zawarty w SWZ dostępnej na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539625,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539625,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539625,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw KOGUT Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5640001554
7.3.3) Ulica: OKRZEI 125
7.3.4) Miejscowość: KRASNYSTAW
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA PALIW KOGUT SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STACJA PALIW KOGUT SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539625,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-31 do 2023-01-30INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Miasta Krasnystaw
- Wymiana stolarki drzwiowej w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż bezgotówkowa i dostawa OLEJU NAPĘDOWEGO poprzez tankowanie bezpośrednio do zbiorników paliwa poszczególnych samochodów sanitarnych i pozostałych SPZOZ w Kępnie
- Dostawa oleju napędowego
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH I SPRZĘTU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH.
- Dostawa oleju napędowego i preparatów smarowych
- Świadczenie usługi sprzedaży oleju napędowego[ON], benzyny bezołowiowej [E10]oraz AdBlue w systemie bezgotówkowym karty flota dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych dla Wojskowego Instytutu Łączności -Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.