eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówUsługa sprzątania pomieszczeń w SP Wola Kruszyńska i PSZOK Teklinów / 2024



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń w SP Wola Kruszyńska i PSZOK Teklinów / 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania pomieszczeń w SP Wola Kruszyńska i PSZOK Teklinów / 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-677d7ccc-31be-4ed1-90e5-fc9e06145694

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie:
- zadanie nr 1: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,
2. Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
a) zadanie nr 1: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów:
- sprzątanie pomieszczeń o powierzchni całkowitej ~62,41 m.kw. na terenie budynku administracyjno-socjalnego,
- sprzątanie najbliższego otoczenia przed wejściem do budynku administracyjno- socjalnego, o powierzchni całkowitej ~10 m.kw.
- sprzątanie pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych, o których mowa
w punktach powyżej, odbywać się będzie w każdy wtorek i piątek w godzinach od 15:00 do 18:00 przez jednego pracownika.
Zastrzega się jednak, że jeżeli termin wykonania usługi przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub pracownik wykonawcy zgłosi niedyspozycję (np. chorobową) należy wyznaczyć w danym okresie rozliczeniowym inny dzień do wykonania usługi, zaakceptowany przez obie strony.
Zastrzega się jednak, że jeżeli termin wykonania usługi przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub pracownik wykonawcy zgłosi niedyspozycję (np. chorobową) należy wyznaczyć w danym okresie rozliczeniowym inny dzień do wykonania usługi, zaakceptowany przez obie strony.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:
- Miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o. – dla każdego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 29520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie:
- zadanie nr 2: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2. Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
a) zadanie nr 2: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Teklinowie, gm. Wieruszów:
- sprzątanie pomieszczeń o powierzchni całkowitej ~19,65 m.kw. na terenie budynku socjalnego;
- sprzątanie najbliższego otoczenia przed wejściem do budynku socjalnego,
o powierzchni całkowitej ~2 m.kw.
- sprzątanie pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych, o których mowa w punktach powyżej odbywać się będzie, w każdą środę w godzinach od 13:00 do 16:00 przez jednego pracownika.
Zastrzega się jednak, że jeżeli termin wykonania usługi przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub pracownik wykonawcy zgłosi niedyspozycję (np. chorobową) należy wyznaczyć w danym okresie rozliczeniowym inny dzień do wykonania usługi, zaakceptowany przez obie strony.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy, tj.:
- Miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o. – dla każdego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 33210,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23952,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24855,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23952,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 225 09 79

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23952,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30294,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30294,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30294,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 225 09 79

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30294,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-01 do 2026-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.