Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252270/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00259021/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń siedziby Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6283
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cui@cui.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cui.bialystok.pl/zamowieniapubliczne/przebudowa-czesci-pomieszczen-siedziby-centrum-uslug-informatycznych-w-bialymstoku.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wdrażanie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części pomieszczeń siedziby Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a3b83f6-38ab-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000251/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa części pomieszczeń siedziby Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252270/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.69.2021.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245850,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie części pomieszczeń siedziby Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku przy ul. Warszawskiej 13 lok. 7U wraz z przebudową instalacji elektroenergetycznych (dedykowanej instalacji zasilającej, oświetlenia i gniazd ogólnych) i teletechnicznych (instalacji logicznej, SSWIN i SSP) oraz montaż zewnętrznych rolet antywłamaniowych.
Uwaga: Zamierzenie budowlane realizowane będzie w obiekcie zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków Decyzja WKZ nr KI.WKZ- 5340/21/95/96/97 z dn. 25.07.1997 r., nr rej. 832 (ob. A-171), jako murowana kamienica miejska z przełomu XIX i XX wieku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest dokumentacją projektową (projekt architektoniczno-budowlany i projekty wykonawcze branżowe) stanowiącą Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
Uwaga: Projekt wykonawczy systemów zabezpieczenia technicznego udostępniany jest Wykonawcom na wniosek.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu/wykonania i montażu wyposażenia biurowego oraz logo ściennego. W związku z tym wykreśla się w przedmiarze robót budowlanych poz. 25 i poz. 26.
Zamawiający, zgodnie z zapisami „Projektu instalacji logicznej, dedykowanej instalacji zasilającej, oświetlenia i gniazd ogólnych”, będzie wymagał od Wykonawcy udzielenia co najmniej 25-letniej gwarancji reasekurowanej przez producenta okablowania na system okablowania strukturalnego.
Gwarancja ta jest niezależna od gwarancji na cały przedmiot zamówienia, określonej w umowie, punktowanej w ramach kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdz. XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336405,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336405,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKRO-TECH Kamil Romanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381754873
7.3.3) Ulica: Orląt Lwowskich
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-698
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM USŁUG INFORMATYCZNYCH W BIAŁYMSTOKU
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM USŁUG INFORMATYCZNYCH W BIAŁYMSTOKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336405,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.