Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00291097/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00291097/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30 (po zmianach)
- 2021/BZP 00291364/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kz-34/2021
ŚWIADCZENIE USŁ. WYDAWNICZYCH POLEGAJĄCYCH NA KOREKCIE JĘZYKOWEJ ART. NAUKOWYCH W JĘZYKU ANG. W CZASOPISMACH AWF „HUMAN MOVEMENT” ORAZ PHYSIOTHERAPY QUARTERLY”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71-347-35-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.baraniuk@awf.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b7fa9af-4dee-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kz-34/2021ŚWIADCZENIE USŁ. WYDAWNICZYCH POLEGAJĄCYCH NA KOREKCIE JĘZYKOWEJ ART. NAUKOWYCH W JĘZYKU ANG. W CZASOPISMACH AWF „HUMAN MOVEMENT” ORAZ PHYSIOTHERAPY QUARTERLY”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7fa9af-4dee-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001639/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi korektorskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291097/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZ 34/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134943,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis czasopisma znajduje się pod adresem:Human Movement https://www.termedia.pl/Journal/Human_Movement-129
II. Korekta językowa i przygotowanie pod względem edytorskim artykułów obejmuje:
1. zapoznanie się z wzorcem danego czasopisma i dostosowanie opracowywanych publikacji do wymogów edytorskich czasopisma;
2. korektę ortograficzną, gramatyczną, składniową, leksykalną (z uwzględnieniem specjalistycznego słownictwa w danej dziedzinie), stylistyczną, interpunkcyjną itp.;
3. sprawdzenie, czy jest skrócony tytuł i afiliacje autorów; sprawdzenie, czy jest abstract (z właściwym podziałem) oraz słowa kluczowe; sprawdzenie, czy artykuł zawiera wymagane części; sprawdzenie, czy są powołania na wszystkie prace wymienione w bibliografii; sprawdzenie poprawnego zapisu nazwisk autorów cytowanych prac (literówki); sprawdzenie w bibliografii, czy są podane tomy, numery, strony; sprawdzenie każdej pozycji bibliografii w Internecie i uzupełnienie brakujących DOI, o ile takie są; sprawdzenie, czy bibliografia jest uporządkowana i ponumerowana według zasad przyjętych w czasopiśmie; sprawdzenie powołań w tekście na ryciny i tabele; wyjaśnienie skrótów i oznaczeń (np. pogrubień) pojawiających się na rycinach/w tabelach;
4. współpracę z autorami artykułów: przesłanie im poprawionego tekstu w celu uzyskania akceptacji naniesionych poprawek, wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości i nieścisłości oraz przekierowanie do Zamawiającego maila wysłanego do autora z załączonym poprawionym artykułem do akceptacji;
5. przesłanie do Zamawiającego poprawionego tekstu w dwóch wersjach: wersji do składu i wersji z uwidocznionymi zmianami.
III. Realizacja przedmiotu zamówienia musi się odbywać na dokumentach elektronicznych w formacie doc/docx w programie Microsoft Office Word przy użyciu funkcji „Śledź zmiany” oraz „Komentarze”.
IV. Podstawą wynagrodzenia jest strona obliczeniowa, przez którą rozumie się 1800 znaków ze spacjami liczonych przed przystąpieniem do realizacji usługi (przed korektą) w programie Microsoft Office Word.
V. Planowana maksymalna liczba stron obliczeniowych do korekty językowej artykułów naukowych i streszczeń w ramach zamówienia oraz zamówienia z Prawem Opcji :
DLA CZĘŚCI I- w ramach zamówienia podstawowego wynosi 1000 stron obliczeniowych. Planowana maksymalna liczba stron obliczeniowych do korekty językowej w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach Prawa opcji wynosi 1500 stron obliczeniowych. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy o łącznej wartości do 50% zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 40590,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis czasopisma znajduje się pod adresem:Physiotherapy Quarterly https://www.termedia.pl/Journal/Physiotherapy_Quarterly-128
II. Korekta językowa i przygotowanie pod względem edytorskim artykułów obejmuje:
1. zapoznanie się z wzorcem danego czasopisma i dostosowanie opracowywanych publikacji do wymogów edytorskich czasopisma;
2. korektę ortograficzną, gramatyczną, składniową, leksykalną (z uwzględnieniem specjalistycznego słownictwa w danej dziedzinie), stylistyczną, interpunkcyjną itp.;
3. sprawdzenie, czy jest skrócony tytuł i afiliacje autorów; sprawdzenie, czy jest abstract (z właściwym podziałem) oraz słowa kluczowe; sprawdzenie, czy artykuł zawiera wymagane części; sprawdzenie, czy są powołania na wszystkie prace wymienione w bibliografii; sprawdzenie poprawnego zapisu nazwisk autorów cytowanych prac (literówki); sprawdzenie w bibliografii, czy są podane tomy, numery, strony; sprawdzenie każdej pozycji bibliografii w Internecie i uzupełnienie brakujących DOI, o ile takie są; sprawdzenie, czy bibliografia jest uporządkowana i ponumerowana według zasad przyjętych w czasopiśmie; sprawdzenie powołań w tekście na ryciny i tabele; wyjaśnienie skrótów i oznaczeń (np. pogrubień) pojawiających się na rycinach/w tabelach;
4. współpracę z autorami artykułów: przesłanie im poprawionego tekstu w celu uzyskania akceptacji naniesionych poprawek, wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości i nieścisłości oraz przekierowanie do Zamawiającego maila wysłanego do autora z załączonym poprawionym artykułem do akceptacji;
5. przesłanie do Zamawiającego poprawionego tekstu w dwóch wersjach: wersji do składu i wersji z uwidocznionymi zmianami.
V. Realizacja przedmiotu zamówienia musi się odbywać na dokumentach elektronicznych w formacie doc/docx w programie Microsoft Office Word przy użyciu funkcji „Śledź zmiany” oraz „Komentarze”.
VI. Podstawą wynagrodzenia jest strona obliczeniowa, przez którą rozumie się 1800 znaków ze spacjami liczonych przed przystąpieniem do realizacji usługi (przed korektą) w programie Microsoft Office Word.
V. Planowana maksymalna liczba stron obliczeniowych do korekty językowej artykułów naukowych i streszczeń w ramach zamówienia oraz zamówienia z Prawem Opcji :
DLA CZĘŚCI II- w ramach zamówienia podstawowego wynosi 1000 stron obliczeniowych stron. Planowana maksymalna liczba stron obliczeniowych do korekty językowej w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach Prawa opcji wynosi 1500 stron stron obliczeniowych. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy o łącznej wartości do 50% zamówienia podstawowego.
VII. Termin realizacji usługi (zlecenia jednostkowego):
a) korekta 1 artykułu i przesłanie go do autora – maksymalnie 2 dni robocze od dnia otrzymania zlecenia;
b) odesłanie do Zamawiającego ostatecznej wersji poprawionego tekstu – maksymalnie 2 dni robocze od dnia otrzymania tekstu od autora;
c) w przypadku wysłania Wykonawcy pakietu artykułów (powyżej 10 prac) termin realizacji będzie każdorazowo ustalany z Wykonawcą, jednak nie może być dłuższy niż iloczyn ilości artykułów i dni przeznaczonych na korektę jednego artykułu.
d) Zamawiający zobowiązany jest do każdorazowego pisemnego potwierdzenia odbioru korekty językowej, brak ww. potwierdzenia w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania korekty językowej skutkuje przyjęciem przez Zamawiającego wykonania zamówienia bez uwag.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 40590,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD VERBUM Iwona Kresak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-103-72-77
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni Nr 101/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD VERBUM Iwona Kresak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-103-72-77
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni Nr 101/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.