eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1008S - odc. Stary Kocin - Nowy Kocin, gmina Mykanów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1008S
- odc. Stary Kocin – Nowy Kocin, gmina Mykanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.7.) Numer telefonu: 343229222

1.4.8.) Numer faksu: 43785468

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016339

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00002745/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1008S - odcinek Stary Kocin – Nowy Kocin w km 0+095 - 1+181.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie robót pomiarowych,
- rozbiórki nawierzchni bitumicznej, nawierzchni chodników, krawężnika i obrzeży
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie krawężników obustronnie ograniczających jezdnię,
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego,
- wykonanie nowej konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów w granicach opracowania,
- wykonanie odwodnienia poprzez wpusty uliczne i studnie rewizyjne i drenaż filtracyjny
- uporządkowanie terenu i zagospodarowanie trawą.
Długość przebudowanej drogi – 1086 m.
Droga Nr 1008 S- ogólnodostępna z funkcją w sieci drogowej - powiatowa, o przyjętej klasie droga zbiorcza „Z”.
Zgodnie z założeniami przyjęto doprowadzenie jezdni do szerokości 5,50m (obecnie szerokość ta wynosi od 5,20 do 5,50m). Szerokość ta jest podyktowana istniejącą szerokością pasa drogowego oraz istniejącymi uwarunkowaniami terenowymi.
Ponadto szerokość pasa ruchu zastosowano pomniejszoną z 3,00m do 2,75m w celu uspokojenia ruchu na terenie zabudowy (zgodnie z 15 punkt 4. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie- teks ujednolicony z dn. 25.03.2015).
Część drogowa
Podstawowe parametry elementów komunikacyjnych:
Droga ogólnodostępna z funkcją w sieci drogowej - powiatowa, o przyjętej klasie droga zbiorcza „Z”:
- jezdnia asfaltowa szer. 5,50 m
- jednostronny chodnik na odcinku Stary Kocin po stronie zachodniej,
- jednostronne pobocze szerokości 1,00 m po przeciwnej stronie chodnika,
- zjazdy w miejscach śladów zjazdów istniejących na szerokości chodnika z kostki w kolorze czerwonym, na dalszym odcinku do granicy pasa drogowego utwardzenie kruszywem
- odwodnienie drogi powiatowej nr 1008S poprzez drenaż filtracyjny (kryty rów tzw. ,,francuski"), ściek oraz wpusty uliczne i studnie rewizyjne.
W rejonie drogi powiatowej nr 1008S znajdują się następujące urządzenia towarzyszące:
• wodociąg wraz z przyłączami,
• kanalizacja sanitarna z przyłączami,
• kable teletechniczne,
• kable energetyczne, oświetlenie ulicy z linią napowietrzna.

Konstrukcja nawierzchni
jezdnia drogi powiatowej
frezowanie istniejącej nawierzchni -śr. 4 cm
-W-WA ŚCIERALNA - beton asfaltowy AC 11S wg wym. techn. WT-2 z 2010r. o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 5 cm
-WARSTWA WYRÓWNAWCZA - z AC 16W o uziarnieniu 0/16 na bazie asfaltu 50/70 - 5 cm
jezdnia drogi powiatowej na poszerzeniach
-W-WA ŚCIERALNA - beton asfaltowy AC 11S wg wym. techn. WT-2 z 2010r. o uziarnieniu 0/11
na bazie asfaltu 50/70 - 5 cm
-WARSTWA WIĄŻĄCA - z AC 16W o uziarnieniu 0/16 na bazie asfaltu 50/70 - 8 cm
-PODBUDOWA ZASADNICZA- beton asfaltowy AC 22P - 10 cm
-PODBUDOWA DOLNA - kruszywo łamane frakcja 0-63mm stab. mech. wg normy
PN-S-06102 - 20 cm
- Warstwa odsączająca 10 cm
Jezdnia od strony chodnika ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 10 cm.
Jezdnia po stronie pobocza i przy zjazdach ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 na ławie betonowej z oporem. Wysokość krawężnika w świetle 4 cm.
ściek przykrawężnikowy
od Km 0+095 do 0+645,
- Kostka betonowa - 2 rzędy Holland - 8 cm
- Podsypka cementowo - piaskowa - 5 cm
- Podbudowa betonowa - 27 cm
chodnik
- Kostka betonowa koloru szarego- ,,Holland” - 8 cm
- Podsypka cementowo – piaskowa - 3 cm
- Podbudowa - kruszywo łamane stab. mech. 0-31,5mm wg normy PN-S-06102 - 15 cm
Chodnik od strony jezdni ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 10 cm.
Chodnik od strony zieleńca ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Wysokość obrzeża w świetle – 4 cm.
zjazdy
- Kostka betonowa koloru czerwonego - 8 cm
- Podsypka cementowo – piaskowa - 3 cm
- Podbudowa - kruszywo łamane stab. mech. wg normy PN-S-06102 - 20 cm
Zjazd od strony jezdni ograniczony krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 4 cm.
pobocze
- Destrukt z frezowania - 10 cm
- Podbudowa - kruszywo łamane stab. mech. 0-31,5mm wg normy PN-S-06102 - 10 cm
Na dalszej części zjazdu dowiązanie
- kruszywo łamane stab. mech. wg normy PN-S-06102 - 10 cm
rów filtracyjny – (drenaż francuski)
- Warstwa gruntu przepuszczalnego - 20 cm
- Tłuczeń 16-63 mm , szer. 0,6 m , głęb. 0,6 m
- Otulina z geowłókniny, nietkana, igłowana
- Rura drenarska PP DN 200 mm – w pełni sącząca TP SN10 (zewnętrzna karbowana, wewnętrzna gładka)
Skarpa przy rowach do umocnienia – płytami ażurowymi 8x40x60 cm,
Pochylenia podłużne i spadki poprzeczne
Wysokościowo projektowane rozwiązanie dostosowano do istniejącej jezdni i istniejącego zagospodarowania.
Spadki poprzeczne:
- Jezdnia – spadek daszkowy lub jednostronny 2,00%,
- Chodnik – spadek jednostronny 2,00% w kierunku jezdni.
- Pobocze- spadek od jezdni 4%.
Spadki podłużne:
- min. 0,31%; max. 2,27%.
Odwodnienie
Ze względu na brak kanału deszczowego odprowadzenie wód opadowych z przebudowywanej nawierzchni wykonane będzie drenażem filtracyjnych z odprowadzeniem do istniejących odbiorników- rowy, kanalizacja deszczowa. Wyposażenie systemu filtracyjnego to: wpusty uliczne Ø 500 mm połączone przykanalikiem do studni rewizyjnych, oraz drenaż filtracyjny.
Wody opadowe spływające z wpustów przykanalikiem będą odprowadzone do studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych Ø 100cm i Ø 150cm a stamtąd do rowu drenażu filtracyjnego.
Drenaż filtracyjny o wymiarach szerokości 60 cm i głębokości średnio 80 cm, wypełniony jest do wysokości 60 cm kruszywem łamanym frakcji 16-63mm. Na głębokości 10 cm nad dnem zastosować rury drenarskie PP DN 200mm w pełni sączące TP SN10 (zewnętrzna karbowana, wewnętrzna gładka). Całość należy otulić geowłókniną nietkaną igłowaną na zakład min. 20 cm.
Nad drenażem ułożyć warstwę gruntu przepuszczanego grubości 20 cm w lekkim 20 cm zagłębieniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa dokumentacja techniczna (Projekt Budowlany) stanowiąca załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.
2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1008S - odcinek Stary Kocin – Nowy Kocin w km 0+095 - 1+570.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie robót pomiarowych,
- rozbiórki nawierzchni bitumicznej, nawierzchni chodników, krawężnika i obrzeży
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie krawężników obustronnie ograniczających jezdnię,
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego,
- wykonanie nowej konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów w granicach opracowania,
- wykonanie odwodnienia poprzez wpusty uliczne i studnie rewizyjne i drenaż filtracyjny
- uporządkowanie terenu i zagospodarowanie trawą.
Długość przebudowanej drogi – 1,57 km.
Droga Nr 1008 S- ogólnodostępna z funkcją w sieci drogowej - powiatowa, o przyjętej klasie droga zbiorcza „Z”.
Zgodnie z założeniami przyjęto doprowadzenie jezdni do szerokości 5,50m (obecnie szerokość ta wynosi od 5,20 do 5,50m). Szerokość ta jest podyktowana istniejącą szerokością pasa drogowego oraz istniejącymi uwarunkowaniami terenowymi.
Ponadto szerokość pasa ruchu zastosowano pomniejszoną z 3,00m do 2,75m w celu uspokojenia ruchu na terenie zabudowy (zgodnie z 15 punkt 4. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie- teks ujednolicony z dn. 25.03.2015).
Część drogowa
Podstawowe parametry elementów komunikacyjnych:
Droga ogólnodostępna z funkcją w sieci drogowej - powiatowa, o przyjętej klasie droga zbiorcza „Z”:
- jezdnia asfaltowa szer. 5,50 m
- jednostronny chodnik po stronie zachodniej,
- jednostronne pobocze szerokości 1,00 m po przeciwnej stronie chodnika,
- zjazdy w miejscach śladów zjazdów istniejących na szerokości chodnika z kostki w kolorze czerwonym, na dalszym odcinku do granicy pasa drogowego utwardzenie kruszywem
- odwodnienie drogi powiatowej nr 1008S poprzez drenaż filtracyjny (kryty rów tzw. ,,francuski"), ściek oraz wpusty uliczne i studnie rewizyjne.
W rejonie drogi powiatowej nr 1008S znajdują się następujące urządzenia towarzyszące:
• wodociąg wraz z przyłączami,
• kanalizacja sanitarna z przyłączami,
• kable teletechniczne,
• kable energetyczne, oświetlenie ulicy z linią napowietrzna.

Konstrukcja nawierzchni
jezdnia drogi powiatowej
frezowanie istniejącej nawierzchni -śr. 4 cm
-W-WA ŚCIERALNA - beton asfaltowy AC 11S wg wym. techn. WT-2 z 2010r. o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 5 cm
-WARSTWA WYRÓWNAWCZA - z AC 16W o uziarnieniu 0/16 na bazie asfaltu 50/70 - 5 cm
jezdnia drogi powiatowej na poszerzeniach
-W-WA ŚCIERALNA - beton asfaltowy AC 11S wg wym. techn. WT-2 z 2010r. o uziarnieniu 0/11
na bazie asfaltu 50/70 - 5 cm
-WARSTWA WIĄŻĄCA - z AC 16W o uziarnieniu 0/16 na bazie asfaltu 50/70 - 8 cm
-PODBUDOWA ZASADNICZA- beton asfaltowy AC 22P - 10 cm
-PODBUDOWA DOLNA - kruszywo łamane frakcja 0-63mm stab. mech. wg normy
PN-S-06102 - 20 cm
- Warstwa odsączająca 10 cm
Jezdnia od strony chodnika ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 10 cm.
Jezdnia po stronie pobocza i przy zjazdach ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 na ławie betonowej z oporem. Wysokość krawężnika w świetle 4 cm.
ściek przykrawężnikowy
- Kostka betonowa - 2 rzędy Holland - 8 cm
- Podsypka cementowo - piaskowa - 5 cm
- Podbudowa betonowa - 27 cm
chodnik
- Kostka betonowa koloru szarego- ,,Holland” - 8 cm
- Podsypka cementowo – piaskowa - 3 cm
- Podbudowa - kruszywo łamane stab. mech. 0-31,5mm wg normy PN-S-06102 - 15 cm
Chodnik od strony jezdni ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 10 cm.
Chodnik od strony zieleńca ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Wysokość obrzeża w świetle – 4 cm.
zjazdy
- Kostka betonowa koloru czerwonego - 8 cm
- Podsypka cementowo – piaskowa - 3 cm
- Podbudowa - kruszywo łamane stab. mech. wg normy PN-S-06102 - 20 cm
Zjazd od strony jezdni ograniczony krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 posadowionym bezpośrednio na świeżym, niestężonym betonie na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle – 4 cm.
pobocze
- Destrukt z frezowania - 10 cm
- Podbudowa - kruszywo łamane stab. mech. 0-31,5mm wg normy PN-S-06102 - 10 cm
Na dalszej części zjazdu dowiązanie
- kruszywo łamane stab. mech. wg normy PN-S-06102 - 10 cm
rów filtracyjny – (drenaż francuski)
- Warstwa gruntu przepuszczalnego - 20 cm
- Tłuczeń 16-63 mm , szer. 0,6 m , głęb. 0,6 m
- Otulina z geowłókniny, nietkana, igłowana
- Rura drenarska PP DN 200 mm – w pełni sącząca TP SN10 (zewnętrzna karbowana, wewnętrzna gładka)
Skarpa przy rowach do umocnienia – płytami ażurowymi 8x40x60 cm,
Pochylenia podłużne i spadki poprzeczne
Wysokościowo projektowane rozwiązanie dostosowano do istniejącej jezdni i istniejącego zagospodarowania.
Spadki poprzeczne:
- Jezdnia – spadek daszkowy lub jednostronny 2,00%,
- Chodnik – spadek jednostronny 2,00% w kierunku jezdni.
- Pobocze- spadek od jezdni 4%.
Spadki podłużne:
- min. 0,31%; max. 2,27%.
Odwodnienie
Ze względu na brak kanału deszczowego odprowadzenie wód opadowych z przebudowywanej nawierzchni wykonane będzie drenażem filtracyjnych z odprowadzeniem do istniejących odbiorników - rowy przydrożne. Wyposażenie systemu filtracyjnego to: wpusty uliczne Ø 500 mm połączone przykanalikiem do studni rewizyjnych, oraz drenaż filtracyjny.
Wody opadowe spływające z wpustów przykanalikiem będą odprowadzone do studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych Ø 100cm i Ø 150cm a stamtąd do rowu drenażu filtracyjnego.
Drenaż filtracyjny o wymiarach szerokości 60 cm i głębokości średnio 80 cm, wypełniony jest do wysokości 60 cm kruszywem łamanym frakcji 16-63mm. Na głębokości 10 cm nad dnem zastosować rury drenarskie PP DN 200mm w pełni sączące TP SN10 (zewnętrzna karbowana, wewnętrzna gładka). Całość należy otulić geowłókniną nietkaną igłowaną na zakład min. 20 cm.
Nad drenażem ułożyć warstwę gruntu przepuszczanego grubości 20 cm w lekkim 20 cm zagłębieniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa dokumentacja techniczna (Projekt Budowlany) stanowiąca załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.
2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-20 09:00

Po zmianie:
2022-01-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-20 09:30

Po zmianie:
2022-01-28 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-19

Po zmianie:
2022-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.