eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu - Etap II.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu - Etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TARNOBRZESKIE WODOCIĄGI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830337895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiślna 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158232295

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wodociagi.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi.tarnobrzeg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu - Etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f85e85ab-45f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020 PRIORYTET: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu DZIAŁANIE: 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach Tytuł projektu: Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu - Etap II

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268619/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZM-32-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 671857,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – KANALIZACJA SANITARNA W UL. LITEWSKIEJ W TARNOBRZEGU Przewidziana do wykonania w ramach realizacji wniosku o dofinansowanie w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 pn. „Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu – Etap II”, Zadanie nr 15 „Kanalizacja sanitarna w ul. Litewskiej w Tarnobrzegu” sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ma długość: L = 300 m
Dla tego zadania opracowane są dwa projekty budowlane jeden dla długości kanalizacji 138 m i drugi dla długości 162 m
Długość sieci kanalizacji sanitarnej z podziałem na dwie drogi wewnętrzne:
- 200mm PVC z połączeniem kielichowym - lita SN8 (SDR34) - L1 = 138m wg Projektu budowlanego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami przy ul. Litewskiej w Tarnobrzegu.
- 200mm PVC z połączeniem kielichowym - lita SN8 (SDR34) L2 = 162m wg Projektu budowlanego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami przy ul. Litewskiej i ul. Tarninowej w Tarnobrzegu.
Miejsca włączenia projektowanej kanalizacji są projektowane studnie kanalizacyjne oznaczona na planie jako SW.
Do połączenia poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie systemowe z tworzywa sztucznego o średnicy 425mm.
Zadanie obejmuje:
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii przewiertu:
1) o średnicy 315mm PE100 SDR17 lub stalowa DN300 L1 = 16m (przewiert rurą ochronną),
1) o średnicy 200mm PE100 SDR17 RC dwuwarstwowa L2 = 12 m (przewiert rurą przewodową)
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii rozkopu o średnicy 200mm PVC
- lita SN8 (SDR34) - L2 = 288m,
Całkowita długość budowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w tym zadaniu wynosi L=300m
Do połączenia poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie systemowe z tworzywa sztucznego o średnicy 425mm – 17 szt. .
Materiały użyte do przebudowy powinny być dopuszczone do zastosowania w budownictwie i mieć wymagane prawem certyfikaty.
Połączenia rur PVC za pomocą kielichów z uszczelką, a rur PE poprzez zgrzewanie doczołowe.
Studzienki posadawiać należy na podbudowie betonowej na nienaruszonym gruncie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 164440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia - KANALIZACJA SANITARNA W UL. ŚW. ONUFREGO W
TARNOBRZEGU Przewidziana do wykonania w ramach realizacji wniosku o dofinansowanie w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 pn. „Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu – Etap II”, Zadanie nr 14 „Kanalizacja sanitarna w ul. Św. Onufrego w Tarnobrzegu” sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ma długość: L = 586m
Długość sieci kanalizacji sanitarnej z podziałem na wielkość średnicy i materiał:
- 250mm PE SDR11 RC trójwarstwowa L1 = 148m (przewiert sterowany od SW do S6),
- 250mm PVC z połączeniem kielichowym - lita SN8 (SDR34) - L2 = 92m (od S6 do S10),
- 200mm PVC z połączeniem kielichowym - lita SN8 (SDR34) L3 = 346m (od S10 do S15, od S10 do S30 i od S14 do SP18).
Projekt budowlany pt. „Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Św. Onufrego i bocznych w os. Piastów (Borów) w Tarnobrzegu” opracowany w 2016 r. obejmuje sieć kanalizacji sanitarnej o długości: Lcałk. = 962m.
Dla powyższego projektu budowlanego wydana została decyzja pozwolenia na budowę nr 11/17z dnia 25.01.2017.
Miejscem włączenia projektowanej kanalizacji jest projektowana studnia kanalizacyjna oznaczona na planie jako SW wg naniesionej na mapie trasy Protokół Narady koordynacyjnej 114/2015 w pasie drogi ul. Św. Onufrego nr ewid. dz. 816.
Do połączenia poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie systemowe z tworzywa sztucznego o średnicy 425mm i studnie betonowe o średnicy 1200mm.
Zadanie obejmuje:
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii przewiertu sterowanego o średnicy 250mm PE SDR11 RC trójwarstwowa L1 = 148m (przewiert sterowany od SW do S6),
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii rozkopu o średnicy 250mm PVC - lita SN8 (SDR34) - L2 = 92m (od S6 do S10),
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii rozkopu o średnicy 200mm PVC - lita SN8 (SDR34) L3 = 346m (od S10 do S15, od S10 do S30 i od S14 do SP18).
Całkowita długość budowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w tym zadaniu wynosi L=586m
Do połączenia poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej projektuje się studnie systemowe z tworzywa sztucznego o średnicy 425mm i studnie betonowe o średnicy 1200mm.
Materiały użyte do przebudowy powinny być dopuszczone do zastosowania w budownictwie i mieć wymagane prawem certyfikaty.
Połączenia rur PVC za pomocą kielichów z uszczelką, a rur PE poprzez zgrzewanie doczołowe.
Studzienki posadawiać należy na podbudowie betonowej na nienaruszonym gruncie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 507417,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195434,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365284,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195434,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monteres Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 368627001

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 1/27

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195434,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538151,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025343,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538151,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PISiP Insmont ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 830337895

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 5

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538151,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.