Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005246/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
- 2021/BZP 00066734/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016377 z dnia 2021-03-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach podstawowych Miasta Ząbki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 225109700
1.5.8.) Numer faksu: 225109888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabki.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach podstawowych Miasta Ząbki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59d124c-6613-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001607/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do szkół w ramach projektów Mistrzowie kompetencji II dla SP 1, SP 2 i SP 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekty dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej X. Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.02.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia realizowana jest przez Szkołę Podstawową nr 1 i nr 4 w Ząbkach. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć elementy wyposażenia oddzielnie zapakowane. Przedmiot umowy obejmuje również wniesienie wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i jego rozpakowanie. Dostarczone elementy wyposażenia, powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad, wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dostarczone i wydane Zamawiającemu wyposażenie nie będzie nabyte przez Wykonawcę ze środków Unii Europejskiej. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej nr 1, i 4 w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu roboczym, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu wyposażenia dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych elementów, zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.). Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów na poszczególne placówki. Zamawiający dopuszcza niewielkie zmiany wymiarów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia elementów wyposażenia, o ile zmiana ta nie wpływa na funkcjonalność oraz ich przeznaczenie. Zamawiający dopuszcza odchylenia +/- 10%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ – dla części 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 12011,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia realizowana jest przez Szkołę Podstawową nr 2 i nr 5 w Ząbkach. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć elementy wyposażenia oddzielnie zapakowane. Przedmiot umowy obejmuje również wniesienie wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i jego rozpakowanie. Dostarczone elementy wyposażenia, powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad, wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dostarczone i wydane Zamawiającemu wyposażenie nie będzie nabyte przez Wykonawcę ze środków Unii Europejskiej. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, i 5 w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu roboczym, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu wyposażenia dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych elementów, zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.). Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów na poszczególne placówki. Zamawiający dopuszcza niewielkie zmiany wymiarów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia elementów wyposażenia, o ile zmiana ta nie wpływa na funkcjonalność oraz ich przeznaczenie. Zamawiający dopuszcza odchylenia +/- 10%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4A do SWZ – dla części 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 8671,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia realizowana jest przez Szkołę Podstawową nr 3 w Ząbkach. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć elementy wyposażenia oddzielnie zapakowane. Przedmiot umowy obejmuje również wniesienie wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i jego rozpakowanie. Dostarczone elementy wyposażenia, powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad, wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dostarczone i wydane Zamawiającemu wyposażenie nie będzie nabyte przez Wykonawcę ze środków Unii Europejskiej. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu roboczym, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu wyposażenia dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych elementów, zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.). Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów na poszczególne placówki. Zamawiający dopuszcza niewielkie zmiany wymiarów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia elementów wyposażenia, o ile zmiana ta nie wpływa na funkcjonalność oraz ich przeznaczenie. Zamawiający dopuszcza odchylenia +/- 10%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4B do SWZ – dla części 34.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 13923,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9013,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18576,45
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9013,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Szczygielski Firma Handlowa "AKS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 2
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9013,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7170,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11333,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8737,92
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120165368
7.3.3) Ulica: ul. Łęczyńska 37
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-309
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8737,92
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9330,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18825,34
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9330,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9330,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-222021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Usługi utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.