Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00322938/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
- 2022/BZP 00029558/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
- 2023/BZP 00019648/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 250-94-04
1.5.8.) Numer faksu: 250-94-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czeslaw.nowak@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.niepolomice.eu;https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 5972.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b324060-6187-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 534291,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i pozostałych produktów z oferty, odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30-7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński. Pieczywo powinno być świeże, miękkie, chrupiące, wypieczone z najlepszych surowców, na naturalnym zakwasie, bez sztucznych polepszaczy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1A pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 30294,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30-7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński. Towar najwyższej jakości. Produkty - po otwarciu winny mieć świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.Opakowania produktów powinny spełniać określone normy-być bezpieczne dla zdrowia dzieci, zawierać określone symbole/oznaczenia (PP, HDPE)- świadczące o dopuszczalnej zawartości BISFENOLU w opakowaniach. Jeśli to możliwe to powinny być w op. szklanych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 108683,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007Zabierzów Bocheński.Dostarczone wędliny - konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1C pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 24953,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 -7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński.Artykuły mrożone świeże, odpowiednio całe , po rozmrożeniu nie rozpadają się, filety rybne bez skóry, bez glazury SHP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1D pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 43874,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński.Produkty powinny posiadać cechy: świeżość, po otwarciu dobry smak, sery niezbrylone , jogurty gęste. Opakowania produktów powinny spełniać określone normy-być bezpieczne dla zdrowia dzieci. Zawierać określone symbole/oznaczenia( PP, HDPE,) -świadczące o dopuszczalnej zawartości BISFENOLU w opakowaniach. Jeśli to możliwe to powinny być w opak. szklanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1E pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 92599,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30-7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597,32-007 Zabierzów Bocheński.Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Mięso powinno być chude o minimalnej zawartości tkanki tłuszczowej. Mięso dostarczane musi posiadać DOKUMENT IDENTYFIKACJI HANDLOWEJ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1F pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 84623,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8;00-9:00 po wcześniejszym 2-3 zamówieniu, bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński.Produkty będące przedmiotem zamówienia w momencie ich dostawy muszą być świeże, z bieżącej produkcji , maksymalnie 24 godziny od momentu zrobienia, niezlepione,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1G pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 24623,74 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński.Owoce powinny być niezwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczyste, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam, nieprzemarznięte, niezapleśniałe,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1H pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 58780,15 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński.Warzywa powinny być niezwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka, tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, niepopękane, niesparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, przemarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe. Warzywa liściaste - bez plam, zdrowe, niezwiędnięte, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1I pn. Formularz asortymwntowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 33174,90 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński.Jaja świeże, czyste, uprzednio naświetlane , posiadające wynik badań w kierunku obecności Salmonelli( wg wymogów sanepidowsko - epidrmiologicznych ), które nie mają uszkodzonej skorupki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1J pn. Formularz asortymentowo-cenowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 J pn: Formularze asortymentowo - cenowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 9471,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, 32-007 Zabierzów Bocheński.Jaja świeże, czyste, uprzednio naświetlane , posiadające wynik badań w kierunku obecności Salmonelli( wg wymogów sanepidowsko - epidrmiologicznych ), które nie mają uszkodzonej skorupki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1K pn. Formularz asortymentowo-cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15211100-1 - Świeże filety rybne
4.5.5.) Wartość części: 23212,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. ,,Bystrowscy" Marek Bystrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683 104 61 72
7.3.3) Ulica: Lipnica Murowana 280
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAJCO MARIUSZ TURCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322231
7.3.3) Ulica: UL.PANA TADEUSZA 6B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-727
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Wyposażenie dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia" w Podłężu
- Budowa garażu jednostanowiskowego dla potrzeb Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Sportowej w Niepołomicach
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa ogrodzenia Ośrodka Hodowli Żubrów
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.