eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiUtrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na majątku Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Komorniki w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na majątku Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Komorniki w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na majątku Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Komorniki w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13b806be-98d4-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030719/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na majątku Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Komorniki w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli tylko jeden Wykonawca z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, może wykonać świadczenie będące przedmiotem zamówienia. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne gminy zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 8 grudnia 1990r. o samorządzie gminnym obejmują sprawy gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego w zakresie dotyczącym m.in. oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 610000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Komorniki na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Zamówienie obejmuje m.in. utrzymanie i konserwację sieci i urządzeń oświetlenia drogowego, a w szczególności: oględziny linii oświetleniowej, pomiary napięć i obciążeń, pomiary rezystencji uziemień, parametrów optycznych sieci, badanie skuteczności ochrony przeciw-porażeniowej, ocena stanu technicznego sieci oświetleniowej, prowadzenie dokumentacji techniczno-prawnej, wymiana niesprawnych źródeł światła, lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, utrzymanie w sprawności technicznej opraw oświetleniowych, wykonanie pomiarów eksploatacyjnych punktów świetlnych, wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach, wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe, bieżąca kontrola i utrzymywanie szafek i rozdzielnic oświetleniowych w sprawności technicznej, wymiana szafki oświetleniowej, wymiana główki bezpiecznikowej, a także styczka, naprawa zamknięć wnęk latarni oraz złączy oświetleniowych itd. zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w załączniku nr 3 i nr 4 do wzoru umowy.
Wykonawca prowadzić będzie eksploatację urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w sposób zapewniający:
 bezpieczeństwo obsługi i otoczenia,
 optymalną żywotność urządzeń,
 utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego,
 zachowanie wymagań ochrony środowiska,
 bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń,
 racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej
2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 3 do IWZ.
3. Aspekt środowiskowy: Zgodnie z zapisem §2 ust. 8 projektowanych postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji urządzeń sieci oświetlenia, zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany oraz opraw.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 2 ust. 9-11 wzoru umowy ( załącznik nr 3 do IWZ ).
Termin wykonania zamówienia od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778132,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778132,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778132,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811084325

7.3.3) Ulica: ul. Ku Słońcu 34

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-080

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778132,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.