Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Mielec, pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Gminę Miejską Mielec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7874123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Mielec, pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Gminę Miejską Mielec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e81a72-6030-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027535/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Odbiór i zagopspodarowanie odpadów komunalnych z terenu GMM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432598/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zam. udziel. na podst. art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 oraz art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp. 1) Od udziel. zam. podst. nie minęły 3 lata. - zam. udziel. 09.06.2021 r. 3) Zam. zostanie udzielone dotychczasowemu Wyk. zam. podst. 4) Wart. szacunkowa zam. podst. została ustalona na 16300728,00 zł netto (zam. podst.)+12225546,00 zł netto (zam. uzupełniające)=28526274,00 zł netto; 5) Dotychczas do zam. podst.udziel. zam. poleg. na powt. podobnych usług o wart. 3 596 481,65 zł netto; 6) Zam. poleg. na powt. podobnych usług było przewidziane w ogłoszeniu o zam. podst. (nr 2021/S 081-208825 DUUE z dnia 27.04.2021 r. 7)Zam.jest zgodne z przedmiotem zam. podst. i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług; 8) Wartość tej części jest mniejsza niż wyrażona w zł. równowart. 80 000 euro dla usług. Łączna wartość wszystkich cz. zam. udziel. na podst. art. 30 ust. 4 ustawy Pzp jest mniejsza niż 20% łącznej wart. zam.;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.69.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159610,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Mielec, pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Gminę Miejską Mielec w okresie od dnia 01.01.2023r. do dnia 31.12.2023r.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych tj.:
1) Odbiór bezpośrednio z nieruchomości wraz z zagospodarowaniem, odpady odbierane będą z punktów gromadzenia odpadów (wskazane miejsca gromadzenia odpadów stałych np. altanki śmietnikowe):
1.1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, pozostałości po selektywnej zbiórce odpadów lub zmieszanych odpadów komunalnych (kod odpadów: 20 03 01),
1.2)odpadów segregowanych tj.:
- szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania ze szkła (kod odpadów 15 01 07),
- papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury (kod odpadów 15 01 01),
- tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, w tym opakowania metalowe – zbierane łącznie (kod odpadów 15 01 06),
- odpady bio (kod odpadów 20 01 08),
- odpady zmieszane (kod odpadów 20 03 01)
2) Odbiór odpadów odbywać się będzie poprzez opróżnianie pojemników/worków ustawionych w punktach gromadzenia odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200519,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200519,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200519,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partnerzy Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "EMPOL" Sp. z o.o. 34-451 Tylmanowa, ul.Os. rzeka 133, Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. 39-300 Mielec, ul. Wolności 171, Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odapdami Sp. z o.o. 39-207 Brzeźnica, Paszczyna 62B, Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjno - Usługowe "ZAGRODA" Sp. z o.o. 38-100 Strzyżów, ul. 1-go maja 38b
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171396575
7.3.3) Ulica: Wolności 44
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200519,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- 22.2025 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
- Dostawa sprzętu do serwisowania i obsługi samochodów hybrydowych oraz elektrycznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.