Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
6/ZWR/SZP-1/2021 Dostawa fabrycznie nowych monitorów dla Politechniki Koszalińskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943478635/637
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.tu.koszalin.pl/13114/13114/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
6/ZWR/SZP-1/2021 Dostawa fabrycznie nowych monitorów dla Politechniki Koszalińskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d9b122d-6fad-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art.305 pkt. ustawy - w poprzednio prowadzonym postępowaniu o numerze 51/ATZ/SZP-1/2021
Zadanie II - Monitory fabrycznie nowe - nie złożono żadnej oferty. Pierwotne warunki
zamówienia nie zostały zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-68cc998c- 4799-11ec- 8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZWR/SZP-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11697,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych monitorów dla Politechniki
Koszalińskiej w zakresie określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz
formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawierają załącznik nr
2.
3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12miesięcy.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków
towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby
to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów,
jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się
wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione w załączniku nr 2.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe
oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert
równoważnych. Oferowany przez Wykonawcę równoważny sprzęt musi mieć parametry nie
gorsze niż wskazane w Załączniku nr 2.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez
Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone
przez Zamawiającego.
6. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę
produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na
konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu
prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
7. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.
83 ust. 14 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2021 r., poz.
685 ze zm.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku
zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania
korekt faktur.
8. Wymienione w treści załącznika nr 2 artykuły/sprzęty muszą odpowiadać i/lub posiadać atesty
Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z
dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806),
oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa
CE.
9. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę w formularzu cenowym informacji
umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent,
typ/model urządzenia.
10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć monitory fabrycznie nowe, wolne od wad.
11. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30231300-0 – monitory ekranowe.
12. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim
przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w ofercie) części zamówienia,
których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania ich nazw, jeżeli są już
znani na tym etapie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14388,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14388,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14388,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASKADA Przemysław Proch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860164415
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa nr 40 lok.38
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-037
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14388,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Zakup ekranu LED
- Dostawa monitora bezprzewodowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.