eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dar³owoDostawa p³yt drogowych (JOMB) w ilo¶ci 6080 szt.



Og³oszenie z dnia 2021-03-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00016593 z dnia 2021-03-12

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yt drogowych (JOMB) w ilo¶ci 6080 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dar³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka D±browskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dar³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 94-344-63-01

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 94-344-63-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gminadarlowo.pl/; http://ug.darlowo.ibip.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa p³yt drogowych (JOMB) w ilo¶ci 6080 szt.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ee2dfd2-82fc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00016593

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005267/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa p³yt JOMB w ilo¶ci 6 080 szt.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://ug.darlowo.ibip.pl, http://gminadarlowo.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej na adres poczta@ugdarlowo.pl . Adresy wskazano w pkt 3.2) korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem na inny adres ni¿ wskazany w ppkt 1) nie bêdzie brana pod uwagê.3) https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;2) podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy i wymagane zapisami SWZ sk³ada siê w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;3) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;4) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ;5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;6) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);7) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanego: „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;8) za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania odpowiednio na ePUAP lub na adres e-mail Zamawiaj±cego wskazany w rozdziale II pkt 1 ppkt 1 SWZ;9) wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/ ).10) sposób z³o¿enia ofert, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/;11) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiaj±cego wskazany w rozdziale II pkt 1 ppkt 1 SWZ. Zaleca siê, aby z³o¿one o¶wiadczenia, wnioski (inne ni¿ oferta) zawiadomienia zosta³y przes³ane dodatkowo za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@ugdarlowo.pl;Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zawarte s± w Rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE (je¿eli dotyczy) równie¿ podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Gmina Dar³owo - Urz±d Gminy Dar³owo z siedzib± przy ul. J. H. D±browskiego 4, 76-150 Dar³owo, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Dar³owo: tel. 94 344 63 01, adres e-mail: iod@ugdarlowo.pl,3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,4) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),5) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:- przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata; - do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji, 6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem czê¶ci nr 1 "Dostawa p³yt drogowych JOMB w ilo¶ci 3 360 szt." jest dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilo¶ci 3 360 szt. wykonanych zgodnie z norm± PN-EN 1339:2005 lub równowa¿nej. P³yty winny byæ krzy¿owo zbrojone stal± wg PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak lub równowa¿nej w strefie dolnej i górnej o grubo¶ci prêtów minimum 6 mm (Zamawiaj±cy dopu¶ci zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, gdzie jedna z siatek bêdzie siê sk³ada³a z prêtów o gr. 8 oraz 6 mm, druga z siatek z prêtów zbrojeniowych o grubo¶ci 6 oraz 4,5 mm). Grubo¶æ otuliny g³ównych prêtów zbrojeniowych - 30 mm ± 5 mm. Odporno¶æ na ¶cieranie poni¿ej 18 000/5 000 (mm3/mm2). Odporno¶æ na dzia³anie mrozu, stopieñ mrozoodporno¶ci nie mniejszy ni¿ F 150. Wytrzyma³o¶æ na ¶ciskanie, klasa betonu nie mniejsza ni¿ C25/30; nasi±kliwo¶æ poni¿ej 5%. Powierzchnie p³yt powinny byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawêdzie p³yt powinny byæ równe i proste. Odchy³ki od wymiarów nominalnych: d³ugo¶æ ± 5 mm, szeroko¶æ ± 5 mm, grubo¶æ ± 3 mm. Do ka¿dej dostarczonej partii p³yt Wykonawca przed³o¿y certyfikat zgodno¶ci lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm±. Dostawa p³yt bêdzie siê odbywaæ w godzinach 07:00 do 15:00, sukcesywnie wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na terenie Gminy Dar³owo zgodnie z wykazem ilo¶ci p³yt jakie trzeba dostarczyæ do miejscowo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Dar³owo stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Zamawiaj±cy przewiduje tolerancjê w dostawach dla poszczególnych miejscowo¶ci miêdzy pozycjami +/- 10 %. Wykonawca w cenê przedmiotu zamówienia musi wliczyæ koszty transportu i roz³adunku. Wykonawca jest odpowiedzialny za ilo¶æ i jako¶æ przedmiotu zamówienia. Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji umowy. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela gwarancji oraz rêkojmi na dostarczone materia³y na okres min. 24 miesiêcy (wskazany w ofercie, kryterium oceny ofert).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert (dotyczy obu czê¶ci): 1) cena 60 %;2) okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi – 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert (dotyczy obu czê¶ci): 1) cena 60 %;2) okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi – 40%.

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem czê¶ci nr 2 "Dostawa p³yt drogowych JOMB w ilo¶ci 2 720 szt." jest dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilo¶ci 2 720 szt. wykonanych zgodnie z norm± PN-EN 1339:2005 lub równowa¿n±. P³yty winny byæ krzy¿owo zbrojone stal± wg PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak lub równowa¿nymi w strefie dolnej i górnej o grubo¶ci prêtów minimum 6 mm (Zamawiaj±cy dopu¶ci zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, gdzie jedna z siatek bêdzie siê sk³ada³a z prêtów o gr. 8 oraz 6 mm, druga z siatek z prêtów zbrojeniowych o grubo¶ci 6 oraz 4,5 mm). Grubo¶æ otuliny g³ównych prêtów zbrojeniowych - 30 mm ± 5 mm. Odporno¶æ na ¶cieranie poni¿ej 18 000/5 000 (mm3/mm2). Odporno¶æ na dzia³anie mrozu, stopieñ mrozoodporno¶ci nie mniejszy ni¿ F 150. Wytrzyma³o¶æ na ¶ciskanie, klasa betonu nie mniejsza ni¿ C25/30; nasi±kliwo¶æ poni¿ej 5%. Powierzchnie p³yt powinny byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawêdzie p³yt powinny byæ równe i proste. Odchy³ki od wymiarów nominalnych: d³ugo¶æ ± 5 mm, szeroko¶æ ± 5 mm, grubo¶æ ± 3 mm. Do ka¿dej dostarczonej partii p³yt Wykonawca przed³o¿y certyfikat zgodno¶ci lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm±. Dostawa p³yt bêdzie siê odbywaæ w godzinach 07:00 do 15:00, sukcesywnie wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na terenie Gminy Dar³owo zgodnie z wykazem ilo¶ci p³yt jakie trzeba dostarczyæ do miejscowo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Dar³owo stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Zamawiaj±cy przewiduje tolerancjê w dostawach dla poszczególnych miejscowo¶ci miêdzy pozycjami +/- 10 %. Wykonawca w cenê przedmiotu zamówienia musi wliczyæ koszty transportu i roz³adunku. Wykonawca jest odpowiedzialny za ilo¶æ i jako¶æ przedmiotu zamówienia. Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji umowy. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela gwarancji oraz rêkojmi na dostarczone materia³y na okres min. 24 miesiêcy (wskazany w ofercie, kryterium oceny ofert).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert (dotyczy obu czê¶ci): 1) cena 60 %;2) okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi – 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert (dotyczy obu czê¶ci): 1) cena 60 %;2) okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi – 40%.

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum:a) dla czê¶ci I: dwie dostawy p³yt drogowych betonowych na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 80 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych brutto);b) dla czê¶ci II: dwie dostawy p³yt drogowych betonowych na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 80 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych brutto).W przypadku z³o¿enia ofert na obie czê¶ci postêpowania wystarczaj±cym bêdzie, aby Wykonawca wykaza³ siê spe³nieniem warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonym dla jednej z czê¶ci. W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z tych wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; 2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.3) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami, w przypadku kiedy Wykonawca powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne o których mowa w Rozdziale XVI pkt 8 SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami, w przypadku kiedy Wykonawca powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne o których mowa w Rozdziale XVI pkt 8 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;2) formularze cenowe, stanowi±ce za³±cznik nr 1a do SWZ w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I i za³±cznik nr 1b do SWZ w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ II; 3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3);4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z tych wykonawców.5) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.6) o¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug o¶wiadczenia zawieraj±cego siê we wzorze za³±cznika nr 1 do SWZ;Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci:1) w przypadku Czê¶ci 1 Dostawa p³yt drogowych JOMB w ilo¶ci 3 360 szt. w wysoko¶ci: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100 groszy);2) w przypadku Czê¶ci 2 Dostawa p³yt drogowych JOMB w ilo¶ci 2 720 szt. w wysoko¶ci: 800,00 z³ (s³ownie: osiemset z³otych 00/100 groszy).2. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego. 3. Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, powinien zsumowaæ odpowiednie kwoty przypadaj±ce na dan± czê¶æ, na któr± sk³ada ofertê oraz wyra¼nie oznaczyæ czê¶ci, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu.4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) w pieni±dzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiaj±cego - Gmina Dar³owo - 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001;2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (z zastrze¿eniem, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym) - wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej wraz z ofert±. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia:1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski,2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory dotycz±ce gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia z tre¶ci tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci, 2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który nale¿y przes³aæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.7. W formularzu oferty nale¿y wpisaæ nr konta, na które zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium wniesione w pieni±dzu.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika. 4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wype³niaj± o¶wiadczenie wskazuj±ce, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy na zasadach okre¶lonych poni¿ej.2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:1) wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania przedmiotu umowy (np. trudne warunki atmosferyczne, stan epidemii),2) w przypadku, gdy nast±pi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±ca wp³yw na termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy;3) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), dotycz±ce w szczególno¶ci:a) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;b) poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem Covid–19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych;c) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 5 niniejszego paragrafu wymaga dodatkowo przed³o¿enia przez Wykonawcê informacji o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) na nale¿yte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Wykonawca, poprzez stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty.Zmiana terminu skutkuje przed³u¿eniem terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas odpowiadaj±cy okresowi wystêpowania wy¿ej wymienionych okoliczno¶ci. Wniosek dotycz±cy przed³u¿enia terminu wykonania umowy winien byæ dostarczony Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu na jej wykonanie.3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:1) nast±pi± zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.4. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnej - pod rygorem niewa¿no¶ci. 5. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy obowi±zana jest pisemnie uzasadniæ i udokumentowaæ istnienie przes³anki tej zmiany.6. Wykonawca bez zgody Zamawiaj±cego nie mo¿e powierzyæ osobom trzecim wykonania ca³o¶ci lub czê¶ci us³ug stanowi±cych przedmiot umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-24 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I. 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 3, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.2. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 3, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. II. 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:1) Czê¶æ 1 Dostawa p³yt drogowych JOMB w ilo¶ci 3 360 szt. – do 90 dni od dnia zawarcia umowy.2) Czê¶æ 2 Dostawa p³yt drogowych JOMB w ilo¶ci 2 720 szt. – do 120 dni od dnia zawarcia umowy.
2021-03-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.