Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328272/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Druk i dostarczenie wydawnictw oraz dwumiesięcznika ”Doradca” na rzecz Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą
w Karniowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Karniowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-082
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 285 21 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@modr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Druk i dostarczenie wydawnictw oraz dwumiesięcznika ”Doradca” na rzecz Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibąw Karniowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c2574e9-6343-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016051/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Druk i dostarczenie wydawnictw oraz dwumiesięcznika ”Doradca” na rzecz Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Karniowicach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328272/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MODR.DAG.272.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63365,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wydawnictw oraz dwumiesięcznika ”Doradca”- 7 numerów w 2022 roku. Zamawiający zastrzega, że ilości podane
w zestawieniu zamówienia stanowią wielkości szacunkowe, które mogą ulec obniżeniu lub zwiększeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2. Przez druk i dostawę wydawnictw oraz dwumiesięcznika „Doradca” na rzecz Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Karniowicach należy rozumieć druk i dostawę wydawnictw tj. broszur, ulotek, katalogów, zaproszeń, plakatów i zaświadczeń oraz dwumiesięcznika „Doradca”, specjalistycznego czasopisma regionalnego, posiadającego nr ISSN 1425-1299 (wydawnictwo periodyczne o tematyce regionalnej, dwumiesięcznik, publikowane w postaci odrębnych numerów objętych wspólnym tytułem, którego zakończenia wydawania nie przewiduje się, ukazujące się w regularnych odstępach czasu, w nakładzie w wersji drukowanej nie wyższym niż 15 000 egzemplarzy), według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77939 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165287 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77939 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP DRUK sp. z o. o, sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182141097
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 151 a
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOP DRUK SP. Z O.O., SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOP DRUK SP. Z O.O., SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77939 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI KARNIOWICE
więcej: przetargi KARNIOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Sukcesywne usługi druku dla Nowohuckiego Centrum Kultury w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.