Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299124/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 501-42-00
1.5.8.) Numer faksu: 062-757-26-22,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiat.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d45544e1-5b5c-4b13-aa13-e08538e0559b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b784e090-5423-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003455/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 305148,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51191,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp., tj. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty
z możliwością prowadzenia negocjacji.
3. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Główny kod CPV: 30213000-5 – Komputery osobiste.
5. Dodatkowe kody CPV: 302313000-0 – Monitory ekranowe, 30230000-0 – Sprzęt związany z komputerami.
6. Zamawiający informuje, iż ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany:
a) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane
w dokumentacji niniejszego postępowania,
b) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows – 9 szt.
2) Monitor – 17 szt.
3) Zasilacz awaryjny serwerowy – 2 szt.
4) Zasilacz awaryjny – 2 szt.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenie/sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przedstawiając pełną informację o produkcie udawadniającą zaoferowanie produktu nie gorszego pod względem każdego wymaganego przez Zamawiającego parametru.
13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres:
a) komputery stacjonarne: minimum 36 miesięcy,
b) monitory: minimum 24 miesięcy,
c) zasilacze awaryjne: minimum 24 miesięcy.
14. Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny
i przydatny do wykorzystania bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Kaliszu. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość dostarczenia sprzętu co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem, podając proponowaną datę dostarczenia sprzętu.
15. Oferowany sprzęt nie może być powystawowy/testowy.
16. Oferowany sprzęt musi pochodzić z legalnego źródła – od dystrybutora sprzętu na rynek polski.
17. Oferowany sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
18. Zamawiający z uwagi, iż wyniki publikowane w teście PassMark są zmienne w czasie i mogą się zmienić w trakcie trwania postępowania, dokona oceny/weryfikacji czy zaoferowany przez Wykonawcę procesor spełnia wymogi określone w SWZ (tj. uzyskał minimalną ilość punktów w w/w teście.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63980,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49977,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611-02-03-374
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49977,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników na tlen ciekły medyczny
- "Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu"
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Prakseologia w sztuce wojennej
- Wykonanie prac renowacyjnych poprawiających estetykę dziedzińca i zabytkowego budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Laski, osiedle Nowe, gm. Trzcinica - ETAP I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części
- Rozbudowa systemu AV na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.