Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010522/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016664 z dnia 2021-03-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa kontenerów hakowych typu KP-40 z plandeką
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Władysława Sikorskiego 428
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-304
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178613001
1.5.8.) Numer faksu: 178613003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mpgk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa kontenerów hakowych typu KP-40 z plandeką2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dec2e15-773c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO-223/II/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118430,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych kontenerów KP – 40 DH odkrytych wg DIN 30722-1 z plandeką w ilości 6 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęło 3 oferty. Oferta nr 1 - Ekombud Sp. z o.o.Oferta nr 2 - Ślusarstwo Produkcja – Handel – Usługi Władysław RadzikOferta nr 3 - 4M M. Zięciak, J. Gałęska, P. Gałęski, R. Rabęda Sp. J.Otwarcie ofert nastąpiło przy użyciu mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na miniPortalu.Po załączeniu przez Zamawiającego pobranej oferty złożonej przez Wykonawcę – Ślusarstwo Produkcja – Handel – Usługi Władysław Radzik nie nastąpiło jej odszyfrowanie. Zamawiający nie mógł otworzyć plików, które znajdowały się w ofercie, a tym samym zapoznać się z treścią oferty oraz ceną jaką zaproponował Wykonawca. W związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona, na podstawie art. 226 ust 6 ustawy Pzp.Oferty pozostałych 2 Wykonawców zostały odszyfrowane, jednak ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 145 670,00 zł brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia Clusters meet Regions w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- Usługa szkoleniowa pt. "Ocena wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2021-2027"
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Jedlina-Zdrój
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do magazynów w Wędrzynie i Krośnie Odrzańskim
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Dostawa pojemników na odpady komunalne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.