Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62afd64a-9815-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064795/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
CD w Informacjach DODATKOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na sprzątaniu ciągów komunikacyjnych i schodów, pomieszczeń biurowych i toalet w budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach, terenu zewnętrznego bezpośrednio przylegającego do budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach. Zadanie obejmuje:
1) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i schodów:
a) codzienne:
- odkurzanie, mycie korytarzy,
- czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych,
- wycieranie kurzu z parapetów oraz grzejników,
- czyszczenie mebli na ciągach komunikacyjnych, tablic informacyjnych, tabliczek imiennych, gablot,
- zdejmowanie ze ścian, sufitów oraz lamp pajęczyn,
- czyszczenie listew przypodłogowych,
- odkurzanie chodników dywanowych przy użyciu odkurzaczy,
- mycie schodów wraz z poręczami i obudowami,
- codzienne wyrzucanie śmieci, oraz ich segregowanie, z pojemników znajdujących się na ciągach komunikacyjnych do wyznaczonych na zewnątrz pojemników.
b) raz w miesiącu:
- nakładanie warstwy ochronnej na powierzchnię podłóg,
- mycie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic, znajdujących się na ciągach komunikacyjnych.
2) Sprzątanie pomieszczeń biurowych i toalet w budynkach Urzędu Miejskiego w Kępicach:
a) codziennie:
- ścieranie kurzu z mebli i parapetów oraz konserwacja mebli drewnianych i drewnopodobnych
- zamiatanie, zmywanie, podłóg i płytek,
- odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów przy użyciu odkurzaczy,
- mycie posadzek, ścian, wyposażenia sanitariatów (dostarczenie artykułów higienicznych: mydło w płynie; papier toaletowy; ręczniki papierowe, odświeżacz powietrza i dostosowanie ich do istniejących pojemników),
- zdejmowanie pajęczyn,
- mycie biurek, szaf, krzeseł, lamp stojących ( wiszących w razie potrzeby) oraz innych rzeczy znajdujących się w pomieszczeniu,
- mycie luster, ścianek przeszklonych,
- wynoszenie i segregowanie śmieci do wyznaczonych pojemników na zewnątrz budynku.
b) raz w miesiącu:
- mycie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic oraz grzejników,
- mycie okien w razie potrzeby.
3) Sprzątanie terenu zewnętrznego bezpośrednio przylegającego do budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach:
- sprzątanie obejścia budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach
- utrzymanie zieleni wokół budynku w tym sadzanie oraz zabiegi pielęgnacyjne w razie potrzeby
4) Prace konserwatorskie mają być prowadzone z częstotliwością zapewniającą bieżące funkcjonowanie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234315,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234315,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234315,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Razem"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393174378
7.3.3) Ulica: Niepodległości 6
7.3.4) Miejscowość: Kępice
7.3.5) Kod pocztowy: 77-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234315,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wolnej ręki :
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, sprawuje nad daną osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne sprawowanie kontroli
ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
- w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego,
- uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej osoby prawnej,
- kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących kontrolę lub przez inne osoby prawne, kontrolowane przez tych zamawiających,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione ponieważ:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na "Świadczenie usług sprzątania budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach” Spółdzielni Socjalnej „Razem” z siedzibą przy ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice. Spółdzielnia Socjalna „Razem” jest osobą prawną, nad którą Gmina Kępice i Gmina Sławno sprawują kontrolę i posiadają dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółdzielni. Jedynymi udziałowcami spółdzielni są jednostki samorządu terytorialnego tj., Gmina Kępice i Gmina Sławno, które pełnią funkcję zgromadzenia członków założycieli Spółdzielni Socjalnej „Razem”. Spółdzielnia Socjalna „Razem” nie działa w interesie sprzecznym z interesami Gminy Kępice i Gminy Sławno. Średni procent przychodu z działalności Spółdzielni Socjalnej „Razem”, za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia, ustalono na podstawie przedstawionych współczynników sprzedaży, z których jednoznacznie wynika iż Spółdzielnia Socjalna „Razem” ze sprzedaży usług na rzecz Gminy Kępice osiągnęła przychód z działalności na poziomie powyżej 90% netto. W Spółdzielni Socjalnej „Razem” nie ma udziału kapitału prywatnego. W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zawarcia umowy po przeprowadzeniu postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.