eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczKonsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5454037

1.5.8.) Numer faksu: 65 5453506

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1004964

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4df141a-9159-483f-8ba9-f65d268b9ce4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010987/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 343800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Indywidualne konsultacje psychologiczne dla mieszkańców Gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 16 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 2 konsultacje w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 192 godziny w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Indywidualne i grupowe konsultacje psychologiczne dla rodziny dotkniętej problemem alkoholowym, w której występuje przemoc
1. Wymiar czasu wykonywania usługi:
1) średnio 16 godzin miesięcznie konsultacji indywidualnych (minimum 2 konsultacje w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 192 godzin w całym okresie realizacji.
2) średnio 3 godziny miesięcznie konsultacji grupowych w ramach prowadzonej grupy Samopomocowej dla ofiar przemocy domowej w rodzinie dotkniętej problemem alkoholowym, w wymiarze nie większym niż 36 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych
3) posiada Certyfikat Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego potwierdzający tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży w trybie określonym rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 czerwca 2017r. w sprawie specjalizacji w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1771).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Indywidualne poradnictwo dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków i ich rodzin
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 27 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 4 konsultacje w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 324 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia poradnictwa dla osób uzależnionych
3) posiada Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii uzależnień, zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r., poz. 2151 tj.).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 48600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 40 uczestników Domu Dziennego Pobytu w Rawiczu
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 4 godziny miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 48 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia.
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych, w tym minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami starszymi
3) posiada kwalifikacje w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii potwierdzone certyfikatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, zgodnie z ustawa o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów z dnia 8 czerwca 2001 (Dz.U. z 2019 poz. 1026).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..
4. Usługa ma być realizowana: minimum raz w miesiącu w Domu Dziennego Pobytu w Rawiczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Prowadzanie grupy samopomocowej dla Dorosłych Dzieci Alkoholików (12 uczestników)
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 4 godziny miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 48 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia poradnictwa dla osób uzależnionych, w tym minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu ww. grupy
3) posiada Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii uzależnień, zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r., poz. 2151 tj.).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Prowadzanie grupy Samopomocowej dla współuzależnionych (12 uczestników)
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 4 godzin miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 48 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych, w tym minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu ww. grupy
3) posiada Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii uzależnień, zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r., poz. 2151 tj.).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 Indywidualne i grupowe poradnictwo psychologiczne dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 8 godzin miesięcznie konsultacji, w wymiarze nie większym niż 96 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych, w tym minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi
3) posiada kwalifikacje w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii potwierdzone certyfikatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, zgodnie z ustawą o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów z dnia 8 czerwca 2001 (Dz.U. z 2019 poz. 1026).
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..
4. Usługa ma być realizowana: minimum raz w tygodniu w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego w Rawiczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry dla mieszkańców Gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 10 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 2 konsultacje w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 120 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe medyczne
2) specjalizacja w dziedzinie psychiatrii oraz czynne prawo do wykonywania zawodu lekarza.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 Indywidualne konsultacje lekarza psychiatry dla dzieci z Gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych
1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 30 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 2 konsultacje w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 360 godzin w całym okresie realizacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe medyczne
2) specjalizacja w dziedzinie psychiatrii dziecięcej oraz czynne prawo do wykonywania zawodu lekarza.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Trawka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991878326

7.3.3) Ulica: Słabego

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Agnieszka Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242858

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69984 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Błażej Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242835

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Agnieszka Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242858

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Błażej Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242835

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Błażej Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242835

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20736 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Agnieszka Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242858

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBROSA Natalia Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992543899

7.3.3) Ulica: Kobylice

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.