Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NURZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nurzec-Stacja
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nurzec@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nurzec.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a052e76-e5eb-4e62-8c62-1036ca841618
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nurzec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L
119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych
jest Nadleśnictwo Nurzec, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można
skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem nurzec@bialystok.lasy.gov.pl
lub telefonicznie pod numerem 085-6565110.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Nadleśnictwa Nurzec: benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego, olejów
i płynów hydraulicznych, olejów silnikowych i przekładniowych, smarów, płynu hydraulicznego, wody destylowanej, płynu do
spryskiwaczy, samostartu, roztworu mocznika i tym podobnych w ilościach i na zasadach określonych w Specyfikacji
Warunków Zamówienia w okresie od 1 lutego 2025 do 31 stycznia 2026.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211610-0 - Płyny do celów hydraulicznych
24316000-2 - Woda destylowana
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia) podana w formularzu oferty.
W tym kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczoną. Zamawiający obliczy punkty
liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 57 ust. 1 i 2 ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegaćsię Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez
Zamawiającego w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – Wykonawca zobligowany jest posiadać uprawnienie do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
w szczególności koncesję, zezwolenia lub licencję;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych
wymagań;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że dysponuje stacją paliw umożliwiającą odbiór przedmiotu zamówienia
przez Zamawiającego, usytuowaną w odległości nie większej niż 5 km od siedziby
Zamawiającego liczoną najkrótszą drogą publiczną;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy wykonawca
musi dołączyć aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 1A do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 1A do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7.1 SWZskłada każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przedmiot zamówienia określony w pkt 3.1 jak i wynagrodzenie Wykonawcy mają charakter szacunkowy. WynagrodzenieWykonawcy określone w złożonej ofercie stanowi maksymalny zakres zamówienia możliwy do zrealizowania przez
Zamawiającego pod względem wartości. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy
zawartej w ramach niniejszego postępowania z Wykonawcą poprzez zmniejszenie ilości produktów podlegających zakupowi
a będących przedmiotem niniejszego postępowania wskazanych w pkt 3.1 SWZ, w zależności od rzeczywistych potrzeb
Zamawiającego, jednak w nie większym stopniu niż 50 % wartości wskazanej w § 1 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego
załącznik nr 3 do SWZ. Zmiana umowy nastąpi przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego złożone Wykonawcy w
formie pisemnej, przy czym Strony dopuszczają możliwość złożenia oświadczenia po okresie realizacji zamówienia, o
którym mowa w pkt 4 SWZ. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o
zrealizowanie pozostałej części umowy. Ilości poszczególnych produktów przedmiotu zamówienia mają charakter
szacunkowy i możliwy jest zakup przez Zamawiającego zarówno większej jaki i mniejszej ilości poszczególnych produktów
w stosunku do ilości określonych w pkt. 3.1. Ilości poszczególnych produktów zakupione w ramach niniejszej umowy
wynikać będą z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nurzec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-18
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa
- Dostawa paliw płynnych
- Zakup paliw silnikowych
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii i WOMP w Kielcach
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych - benzyny i oleju napędowego oraz dodatku Adblue w systemie bezgotówkowym na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo - Budowlanego Sp. z o.o.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.