eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha › Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000821091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 144

1.5.2.) Miejscowość: Sucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 412 25

1.5.8.) Numer faksu: 52 334 11 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_sucha@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4821004-4dda-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4821004-4dda-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018878/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284070/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSS.2232.64.2021.SZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307481,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
1. Groch suszony – 03212213-6 – 200 kg – groch suchy, łuskany, połówki, ziarna niepomarszczone, gładkie, łuskane z zewnętrznej łupiny, o jednolitej słomkowożółtej barwie, bez przebarwień, bez szkodników, bez zanieczyszczeń, pakowane w opakowania foliowe przeznaczone do kontaktu z żywnością, o wadze od 0,20kg do 1,00 kg.
2. Warzywa strączkowe suszone – 03212210-5 – 400 kg – fasola biała, sucha, bez przebarwień, o jednolitej białej barwie, ziarna niepomarszczone, gładkie, bez szkodników, bez zanieczyszczeń, pakowane w opakowania foliowe o wadze od 0,20kg do 1,00 kg.
3. Soczewica – 03212211-2 – 100 kg – soczewica czerwona, sucha, bez przebarwień, o jednolitej białej barwie, ziarna niepomarszczone, gładkie, bez szkodników, bez zanieczyszczeń, pakowane w opakowania foliowe o wadze od 0,20kg do 1,00 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

4.5.5.) Wartość części: 4750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
1. Ziemniaki – 03212100-1 – 25 000 kg, – świeże, o ładnej skórce, wolne od chorób oraz skaz, nie porośnięte kiełkami, bez objawów nadmiernego zawilgocenia na powierzchni, bez objawów gnicia, niezgnite, bez widocznych obcych zanieczyszczeń, o średnicy powyżej 35 mm, nieuszkodzone, niezaparzone, bez objawów pleśni, bez objawów gnicia, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez zielonej barwy, nie zanieczyszczone grudkami ziemi, kamieniami, nie zanieczyszczone częściami łętów, słomy, chwastów, obłamanych kiełków, o w miarę regularnym kształcie, owalne lub okrągłe, o gładkiej skórce, o płytko osadzonych oczkach. Przeznaczone do konsumpcji przez człowieka. Typ ogólnospożywczy. Pakowane w worki o wadze od 10 do 50 kg.
2. Ziemniaki MŁODE – 03212100-1 – 5000 kg, – świeże, o ładnej skórce, wolne od chorób oraz skaz, nie porośnięte kiełkami, bez objawów nadmiernego zawilgocenia na powierzchni, bez objawów gnicia, niezgnite, bez widocznych obcych zanieczyszczeń, o średnicy powyżej 35 mm, nieuszkodzone, niezaparzone, bez objawów pleśni, bez objawów gnicia, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez zielonej barwy, nie zanieczyszczone grudkami ziemi, kamieniami, nie zanieczyszczone częściami łętów, słomy, chwastów, obłamanych kiełków, o w miarę regularnym kształcie, owalne lub okrągłe, o gładkiej skórce, o płytko osadzonych oczkach. Przeznaczone do konsumpcji przez człowieka. Typ ogólnospożywczy. Pakowane w worki o wadze od 10 do 50 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
1. Pomidory – 03221240-0 – 400 kg – pomidory „cherry”,
2. Papryka – 03221230-7 – 500 kg – papryka czerwona,
3. Burak ćwikłowy – 03221111-7 – 2000 kg
4. Cebula – 03221113-1 – 6200 kg – cebula biała,
5. Cebula – 03221113-1 – 200 kg – cebula czerwona,
6. Warzywa – 03221000-6 – 100 kg – czosnek,
7. Kapusta – 03221410-3 – 2 500 kg – kapusta biała,.
8. Kapusta – 03221410-3 – 500 kg – kapusta czerwona,
9. Kapusta – 03221410-3 – 750 kg – kapusta pekińska,.
10. Warzywa liściaste – 03221300-9 – 250 kg – koperek, ś
11. Marchew – 03221112-4 – 4500 kg
12. Ogórki – 03221270-9 – 1900 kg – ogórek szklarniowy,
13. Warzywa liściaste – 03221300-9 – 300 kg – pietruszka nać,
14. Warzywa korzeniowe – 03221110-0 – 100 kg – pietruszka korzeń,
15. Pomidory – 03221240-0 – 5000 kg
16. Warzywa – 03221000-6 – 1 900 kg – por,
17. Warzywa korzeniowe – 03221110-0 –800 kg – seler,
18. Warzywa liściaste – 03221300-9 – 100 kg – szczypiorek,
19. Ogórki – 03221270-9 – 100 kg – ogórek GRUNTOWY,
20. Kalafior – 03221210-6 – 100 kg – kalafior,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
1. Sałata liściasta – 03221320-5 – 200 kg – sałata masłowa, świeża, cała, brak lub bardzo niewielkie uszkodzenia, posiadające kilka warstw zewnętrznych liści ochronnych, zdrowe, bez objawów gnicia, niezgnite, wolne od oznak chorób, wolne od uszkodzeń mechanicznych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, czyste, oczyszczone z zewnętrznych liści, wolne od zanieczyszczeń, wolne od ziemi i elementów podłoża, dopuszcza się niewielkie zanieczyszczenia ziemią zewnętrznych liści, o świeżym wyglądzie, niezwiędnięta, bez oznak wyrastania w pęd nasienny, bez nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, nieprzemrożona, bez obcych zapachów, z przyciętymi korzeniami, o czystym przecięciu, prawidłowo rozwinięta, zwarta, bez uszkodzeń, o barwie zielonej, bez żółtych liści, o wadze sztuki 0,10kg. Pakowana luźno w kartony.
2. Sałata – 03221310-2 – 20 kg- sałata ozdobna, świeża, cała, brak lub bardzo niewielkie uszkodzenia, posiadające kilka warstw zewnętrznych liści ochronnych, zdrowe, bez objawów gnicia, niezgnite, wolne od oznak chorób, wolne od uszkodzeń mechanicznych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, czyste, oczyszczone z zewnętrznych liści, wolne od zanieczyszczeń, wolne od ziemi i elementów podłoża, dopuszcza się niewielkie zanieczyszczenia ziemią zewnętrznych liści, o świeżym wyglądzie, niezwiędnięta, bez oznak wyrastania w pęd nasienny, bez nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, nieprzemrożona, bez obcych zapachów, z przyciętymi korzeniami, o czystym przecięciu, prawidłowo rozwinięta, zwarta, bez uszkodzeń, o barwie zielonej, liście naturalnie postrzępione, bez żółtych liści, o wadze sztuki 0,10kg. Pakowana luźno w kartony.
3. Sałata – 03221310-2 – 200 kg – sałata lodowa, świeża, cała, brak lub bardzo niewielkie uszkodzenia, posiadające kilka warstw zewnętrznych liści ochronnych, zdrowe, bez objawów gnicia, niezgnite, wolne od oznak chorób, wolne od uszkodzeń mechanicznych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, czyste, oczyszczone z zewnętrznych liści, wolne od zanieczyszczeń, wolne od ziemi i elementów podłoża, dopuszcza się niewielkie zanieczyszczenia ziemią zewnętrznych liści, o świeżym wyglądzie, niezwiędnięta, bez nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, nieprzemrożona, bez obcych zapachów, z przyciętymi korzeniami, o czystym przecięciu, prawidłowo rozwinięta, zwarta, bez uszkodzeń, krucha, o jednolitej zielonej barwie, o wadze sztuki od 0,20kg do 0,30kg. Pakowana luźno w kartony.
4. Grzyby – 03221210-5 – 500 kg – pieczarki, białe, całe, z odciętą dolną częścią trzonu lub z nieodciętą częścią trzonu, zamknięte lub otwarte, świeże, zdrowe, bez objawów gnicia, niezgnite, niedopuszczalne silne zbrązowienie trzony, czyste, bez widocznych ciał obcych innych niż podłoże, o świeżym wyglądzie, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, nieprzemrożone. Dopuszczalne niewielkie wady kształtu, barwy, powierzchniowe plamki bez tendencji do powiększania, niewielkie powierzchniowe odgniecenia. Pakowane w opakowania o wadze od 0,20 kg do 5,00 kg.
5. Warzywa korzeniowe – 03221110-0 – 150 kg – rzodkiewka, świeża, czysta, zdrowa, bez objawów chorób i gnicia, niezgnita, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez uszkodzeń mechanicznych, bez otarć, bez pęknięć, bez odgnieceń, bez widocznych obcych zanieczyszczeń, bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, jędrne, bez objawów więdnięcia, dobrze rozwinięte, o średnicy korzenia około 3-4 cm, o czerwonej gładkiej, niepomarszczonej i lekko świecącej skórce i białym miąższu, bez luz z liśćmi, umyte, bez ziemi, nieprzerośnięte, nieprzemrożone. Pakowana w pęczki o wadze od 0,10 kg do 1,00 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
1. Banany – 03222111-4 – 400 kg – żółte, dojrzałe, twarde, w dobrym stanie, bez objawów zgnicia, niezgnite, bez objawów chorób, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń obcych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, o nienaruszonej szypułce owocostanu, o czystym cięciu, bez zgięć, bez objawów więdnięcia, jędrne, wolne od zniekształceń lub nieprawidłowej krzywizny, bez stłuczeń i otarć, nieprzemrożone, wolne od zawilgocenia powierzchniowego, wolne od obcych zapachów, dopuszczalne delikatne wady kształtu i skórki. Luzem lub w kiściach, pakowane w kartony tekturowe o wadze od 5,00 kg do 15 kg.
2. Cytryny – 03222210-8 – 1300 kg – całe, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez zabliźnionych skaleczeń, bez objawów chorób i gnicia, niezgnite, bez objawów zepsucia, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń powierzchniowych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od oznak nadmiernego wysychania, jędrne, nieprzemrożone, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrej jakości, dopuszczalne niewielkie skazy kształtu i skórki. Pakowane w kartony lub skrzynki o wadze od 5,00 kg do 10,00 kg lub w worki lub siatki o wadze od 0,50 kg do 3,00 kg.
3. Jabłka – 03222321-9 – 750 kg – świeże, dobrej jakości, całe, zdrowe, bez objawów chorób i zepsucia, niezgnite, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń obcych, wolne od śladów ziemi, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez uszkodzeń mechanicznych, bez otarć i obtłuczeń, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrze rozwinięte, jędrne, odpowiednio dojrzałe, nieprzejrzałe, nieprzemrożone, niesparowane. Dopuszczalnie niewielki wady kształtu, barwy, delikatne wady skórki. Pakowane w skrzynki o wadze od 5,00 kg do 20,00 kg lub w woreczki o wadze o d 0,50 kg do 3,00 kg.
4. Pomarańcze – 03222220-1- 300 kg- całe, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez zabliźnionych skaleczeń, bez objawów chorób i gnicia, niezgnite, bez objawów zepsucia, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń powierzchniowych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od oznak nadmiernego wysychania, jędrne, nieprzemrożone, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrej jakości, dopuszczalne niewielkie skazy kształtu i skórki. Pakowane w kartony lub skrzynki o wadze od 5,00 kg do 10,00 kg lub w worki lub siatki o wadze od 0,50 kg do 3,00 kg.
5. Brzoskwinie – 03222332-9 – 150 kg - całe, zdrowe, bez objawów gnicia, niezgnite, bez objawów chorób, bez uszkodzeń mechanicznych, bez otarć i odgnieceń, nieprzemrożone, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń obcych, bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, bez pęknięć i otarć. Dopuszczalne niewielkie wady kształtu, barwy i lekkie otarcia. Pakowane w skrzynki o wadze od 3,00 kg do 10,00 kg lub koszyki o wadze od 0,5kg do 2,00 kg.
6. Owoce kiwi – 03222118-3 – 100 kg - całe, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez zabliźnionych skaleczeń, bez objawów chorób i gnicia, niezgnite, bez objawów zepsucia, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń powierzchniowych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od oznak nadmiernego wysychania, jędrne, nieprzemrożone, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrej jakości, dopuszczalne niewielkie skazy kształtu i skórki. Pakowane w kartony lub skrzynki lub koszyki o wadze od 0,50 kg do 2,0 kg .
7. Mandarynki – 03222240-7 – 100 kg – całe, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez zabliźnionych skaleczeń, bez objawów chorób i gnicia, niezgnite, bez objawów zepsucia, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń powierzchniowych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od oznak nadmiernego wysychania, jędrne, nieprzemrożone, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrej jakości, dopuszczalne niewielkie skazy kształtu i skórki. Pakowane w kartony lub skrzynki o wadze od 5,00 kg do 10,00 kg lub w worki lub siatki o wadze od 0,50kg do 3,00 kg.
8. Winogrono – 03222340-8 – winogrono białe - 50 kg - całe, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez zabliźnionych skaleczeń, bez objawów chorób i gnicia, niezgnite, bez objawów zepsucia, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń powierzchniowych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od oznak nadmiernego wysychania, jędrne, nieprzemrożone, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrej jakości, dopuszczalne niewielkie skazy kształtu i skórki. Pakowane w kartony lub skrzynki o wadze od 0,50 kg do 10,00 kg.
9. Owoce pestkowe – 03222330-5 – 100 kg – nektarynki, całe, zdrowe, bez objawów gnicia, niezgnite, bez objawów chorób, bez uszkodzeń mechanicznych, bez otarć i odgnieceń, nieprzemrożone, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń obcych, bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, bez pęknięć i otarć. Dopuszczalne niewielkie wady kształtu, barwy i lekkie otarcia. Pakowane w skrzynki o wadze od 3,00 kg do 10,00 kg lub koszyki o wadze od 0,5kg do 2,00 kg.
10. Gruszki- 03222322-6 – 100 kg - całe, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez zabliźnionych skaleczeń, bez objawów chorób i gnicia, niezgnite, bez objawów zepsucia, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń powierzchniowych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od oznak nadmiernego wysychania, jędrne, nieprzemrożone, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrej jakości, dopuszczalne niewielkie skazy kształtu i skórki. Pakowane w kartony lub skrzynki o wadze od 1,00 kg do 10,00 kg.
11. Śliwki- 03222322-6 – 100 kg - całe, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez zabliźnionych skaleczeń, bez objawów chorób i gnicia, niezgnite, bez objawów zepsucia, czyste, wolne od widocznych zanieczyszczeń powierzchniowych, wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, wolne od oznak nadmiernego wysychania, jędrne, nieprzemrożone, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów, dobrej jakości, dopuszczalne niewielkie skazy kształtu i skórki. Pakowane w kartony lub skrzynki o wadze od 1,00 kg do 10,00 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222200-5 - Owoce cytrusowe

4.5.5.) Wartość części: 25265,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
1. Groch suszony – 03212213-6 – 70 kg – groch suchy, łuskany, połówki, ziarna niepomarszczone, gładkie, łuskane z zewnętrznej łupiny, o jednolitej słomkowożółtej barwie, bez przebarwień, bez szkodników, bez zanieczyszczeń, pakowane w opakowania foliowe przeznaczone do kontaktu z żywnością, o wadze od 0,20kg do 1,00 kg.
2. Warzywa strączkowe suszone – 03212210-5 – 130 kg – fasola biała, sucha, bez przebarwień, o jednolitej białej barwie, ziarna niepomarszczone, gładkie, bez szkodników, bez zanieczyszczeń, pakowane w opakowania foliowe o wadze od 0,20kg do 1,00 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

4.5.5.) Wartość części: 1177,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7:
1. Ziemniaki – 03212100-1 −6000 kg, – świeże, o ładnej skórce, wolne od chorób oraz skaz, nie porośnięte kiełkami, bez objawów nadmiernego zawilgocenia na powierzchni, bez objawów gnicia, niezgnite, bez widocznych obcych zanieczyszczeń, o średnicy powyżej 35 mm, nieuszkodzone, niezaparzone, bez objawów pleśni, bez objawów gnicia, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez zielonej barwy, nie zanieczyszczone grudkami ziemi, kamieniami, nie zanieczyszczone częściami łętów, słomy, chwastów, obłamanych kiełków, o w miarę regularnym kształcie, owalne lub okrągłe, o gładkiej skórce, o płytko osadzonych oczkach. Przeznaczone do konsumpcji przez człowieka. Typ ogólnospożywczy. Pakowane w worki o wadze od 10 do 50 kg.
2. Ziemniaki MŁODE– 03212100-1 – 3000 kg – świeże, o ładnej skórce, wolne od chorób oraz skaz, nie porośnięte kiełkami, bez objawów nadmiernego zawilgocenia na powierzchni, bez objawów gnicia, niezgnite, bez widocznych obcych zanieczyszczeń, o średnicy minimum 28 mm, nieuszkodzone, niezaparzone, bez objawów pleśni, bez objawów gnicia, wolne od uszkodzeń mechanicznych, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez zielonej barwy, nie zanieczyszczone grudkami ziemi, kamieniami, nie zanieczyszczone częściami łętów, słomy, chwastów, obłamanych kiełków, o w miarę regularnym kształcie, owalne lub okrągłe, o gładkiej skórce, o płytko osadzonych oczkach. Przeznaczone do konsumpcji przez człowieka. Typ ogólnospożywczy. Pakowane w worki o wadze od 10 do 50 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8:
1. Pomidory – 03221240-0 – 5 kg – pomidory „cherry”,
2. Papryka – 03221230-7 – 130 kg – papryka czerwona,
3. Sałata liściasta – 03221320-5 – 120 kg –
4. Sałata – 03221310-2 – 10 kg
5. Grzyby – 03221210-5 – 130 kg
6. Burak ćwikłowy – 03221111-7 – 650 kg
7. Cebula – 03221113-1 – 1 100 kg – cebula biała,
8. Warzywa – 03221000-6 – 15 kg – czosnek,
9. Kapusta – 03221410-3 – 800 kg – kapusta biała
10. Kapusta – 03221410-3 – 300 kg – kapusta czerwona,
11. Kapusta – 03221410-3 – 80 kg – kapusta pekińska,
12. Warzywa liściaste – 03221300-9 – 25 kg – koperek,
13. Marchew – 03221112-4 – 1 200 kg
14. Warzywa liściaste – 03221300-9 – 25 kg – pietruszka nać,
15. Pomidory – 03221240-0 – 350 kg
16. Warzywa – 03221000-6 – 160 kg – por,
17. Warzywa korzeniowe – 03221110-0 – 20 kg – rzodkiewka,
18. Warzywa korzeniowe – 03221110-0 –600 kg – seler,
19. Warzywa liściaste – 03221300-9 – 20 kg – szczypiorek,
20. Ogórki – 03221270-9 – 300 kg – ogórek szklarniowy,
21. Banany – 03222111-4 – 80 kg – żółte,
22. Cytryny – 03222210-8 – 150 kg
23. Jabłka – 03222321-9 – 450 kg
24. Pomarańcze – 03222220-1 – 250 kg
25. Brzoskwinie – 03222332-9 – 10 kg
26. Owoce kiwi – 03222118-3 – 5 kg
27. Mandarynki – 03222240-7 – 15 kg
28. Winogrono – 03222334-3 – 20 kg -
29. Owoce pestkowe – 03222330-5 – 10 kg – nektarynki,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222000-3 - Owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 20489,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marit Julita Laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931

7.3.3) Ulica: Jana Karwasza 19

7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 84-107

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Aniela Aleksandrowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591383939

7.3.3) Ulica: Bratwin 41

7.3.4) Miejscowość: Dragacz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-134

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Aniela Aleksandrowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591383939

7.3.3) Ulica: Bratwin 41

7.3.4) Miejscowość: Dragacz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-134

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marit Julia Laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931

7.3.3) Ulica: Jana Karwasza 19

7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 84-107

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21615,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marit Julia laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931

7.3.3) Ulica: Jana Karwasza 19

7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 84-107

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1415,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1415,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1415,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marit Julia Laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931

7.3.3) Ulica: Jana Karwasza 19

7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 84-107

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1415,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marit Julita Laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931

7.3.3) Ulica: Jana Karwasza 19

7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 84-107

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22203,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22203,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22203,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marit Julia Laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931

7.3.3) Ulica: Jana Karwasza 19

7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 84-107

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22203,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.