eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługołękaModernizacja szkoły podstawowej w m. Mirków w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szkoły podstawowej w m. Mirków w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja szkoły podstawowej w m. Mirków w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fb8eb3b-7175-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.61 Modernizacja szkół podstawowych w m. Borowa i Mirków w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka – z podziałem na 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Współfinansowanie w ramach grantu na realizację przedsięwzięcia pn. "Dostępne szkoły w gminie Długołęka" otrzymanego w ramach projektu "Dostępna Szkoła" finansowanego z ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470945/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy. W postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadanie, a pierwotne warunki
zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 5d3c2a9b-7f7e-4dff-8dc6-91c3c9d0dfff

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.76.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168570,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szkoły podstawowej w miejscowości Mirków w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka. Inwestycja ta jest dofinansowania w ramach grantu na realizację przedsięwzięcia pn. "Dostępne szkoły w gminie Długołęka" otrzymanego w ramach projektu "Dostępna Szkoła" finansowanego z ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opis zakresu przedmiotu zamówienia modernizacja szkoły podstawowej w m. Mirków w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w gminie Długołęka:
1) wykonanie progu w drzwiach głównego wejścia do budynku
2) wykonanie nowego stanowiska postojowego dla OzN przy północno - wschodnim (środkowym) wejściu do budynku szkoły;
3) wykonanie zabudowy podschodowej dla przechowywania wózków oraz sprzętów dla OzN;
4) przebudowa balustrady i poręcze na klatce schodowej środkowej;
5) przebudowa balustrady i poręcze na klatce schodowej północnej
6) przebudowa poręczy na 5 stopniach wyrównawczych
7) montaż folii zaciemniającej w górnych oknach sali gimnastycznej;
8) modernizacja łazienki dla OzN
9) prace remontowe na stołówce
10) prace remontowe i wykończeniowe na sali terapii sensorycznej;
11) wymiana drzwi do pomieszczeń rewidalizacyjnych na I piętrze
12) inne roboty w pomieszczeniach rewidalizacyjnych na I piętrze

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Jaroszewski Zakład Remontowo-Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110002803

7.3.3) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 4

7.3.4) Miejscowość: Bierutów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.