Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621978/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Grójec w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 30 91 wew. 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b3a617f-e785-41d4-9210-a4c2334da0481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Grójec w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b3a617f-e785-41d4-9210-a4c2334da048
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004270/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja oświetlenia ulicznego nas terenie Gminy Grójec w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.41.2024.KOI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie Gminy Grójec. Usługa polega na wykonywaniu prac należących do konserwacji oświetlenia oraz remontach i usuwaniu awarii i obejmuje 194 obwody oświetleniowe oraz 3942 sztuk opraw oświetleniowych. Liczba opraw sodowych: 1658 szt., liczba opraw LED: 2284 sztuk
2. Zakres prac należących do konserwacji oświetlenia:
1) Zapewnienie świecenia wszystkich źródeł światła w ustalonych godzinach tj. regulacja sterowników oświetlenia
2) Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, aby zabrudzenie lub częściowe uszkodzenia nie zmniejszały ich sprawności. (w tym mycie i uzupełnienie brakujących kloszy opraw oświetleniowych) oraz usuwanie w czasie zimy ewentualnych sopli.
3) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym linii i instalacji oświetleniowej zapewniających prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób postronnych.
4) Wymiana uszkodzonych elementów linii oświetlenia ulicznego znajdujących się pomiędzy licznikiem (złączem pomiarowym) a źródłem światła; między innymi uszkodzonych lub brakujących opraw, lamp - żarówek, kompletnych gniazd, bezpieczników, styczników, wyłączników, przełączników zmierzchowych, przełączników czasowych, zegarów, drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnień obejm i innych elementów słupów i osprzętu na sieci kablowej i napowietrznej oświetlenia, służących technicznej sprawności i eksploatacyjnej niezawodności. W tym także sterowników astronomicznych, dławików, ograniczników przepięciowych, przewodów i kabli zasilających itp.
5) Konserwacja i bieżące naprawy szaf i skrzynek oświetlenia ulicznego wraz z wymianą poszczególnych elementów w szafach i skrzynkach.
6) Wycinka gałęzi drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych wykonywana w miarę potrzeb na wydzielonych obwodach oświetleniowych wraz z ich usunięciem oraz utylizacją.
7) Prawidłowe i czytelne oznakowanie obwodów oświetlenia w szafach sterowniczych dla umożliwienia ich włączenia i wyłączenia w koniecznych przypadkach.
8) Pionowanie pochylonych słupów.
9) Bieżące odbieranie reklamacji i zgłoszeń (oraz ich rejestracja) od Zamawiającego, Straży Miejskiej, Pogotowia Energetycznego i innych osób w formie telefonicznej pod nr ………………………… i poczty elektronicznej na adres …………………………..
10) Likwidacja zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania w terminie do ……. godzin od chwili zgłoszenia wraz z przekazaniem informacji o sposobie i czasie ich likwidacji za pomocą pliku (arkusza kalkulacyjnego) znajdującego się w chmurze, który zostanie udostępniony Wykonawcy przed rozpoczęciem obowiązywania umowy lub w przypadku niedostępności pliku za pomocą poczty elektronicznej na adres Zamawiającego (krzysztof.wisniewski@grojecmiasto.pl). Wykonawca ma obowiązek potwierdzenia wpisem w udostępnionym pliku lub drogą mailową faktu usunięcia usterki wraz z podaniem daty i godziny.
11) Zgłaszanie Zamawiającemu awarii kabli i przewodów będących w naprawie i powodujących czasowe zaciemnienie dróg.
12) Natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o awarii będących na gwarancji opraw LED, sprawdzenia uszkodzenia oprawy będącej na gwarancji na żądanie Zamawiającego oraz przekazanie informacji gwarantowi bezpośrednio lub za pośrednictwem Zamawiającego.
13) Pomiar rezystancji uziemień, oporności izolacji oprzewodowania oraz sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i przekazanie kompletu dokumentów w formie papierowej i elektronicznej Zamawiającemu. Pomiary te muszą być wykonane we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (po usunięciu awarii lub po przeprowadzonym remoncie).
14) Przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności.
15) Wykonywanie pozostałych nieopisanych robót towarzyszących i innych występujących podczas konserwacji oraz utrzymywania prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego.
16) Wykonywanie prac dodatkowych, nieobjętych bieżącą konserwacją, na terenie Gminy i Miasta Grójec na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w oparciu
o potrzebę jego zrealizowania stwierdzoną w protokole konieczności. W przypadku, gdy wykonanie pracy ma na celu usunięcie zagrożenia dla życia i zdrowia osób postronnych, Wykonawca jest uprawniony do rozpoczęcia realizacji pracy bez wystawienia zlecenia przez Zamawiającego, jednak jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu rozpoczęcie prac nie później niż następnego dnia roboczego.
17) Na zlecenie Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy dokonać wymiany wskazanych czynnych elementów oświetlenia tj. opraw, wysięgników itp. Koszty zakupionych elementów ponosi Zamawiający. Określa się, że wymianie będzie podlegać w roku do 50 opraw oświetleniowych z niezbędnym osprzętem.
18) W ramach niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia wskazanych przez Zamawiającego planowo wyłączonych punktów oświetleniowych. Wykonawca wykonuje te czynności bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia za przywrócenie wskazanych punktów oświetleniowych. Zamawiający ma prawo żądać montażu energooszczędnych żarówek LED w przywracanych do działania oprawach. Moc każdej instalowanej żarówki LED będzie dobierana indywidualnie, na podstawie parametrów zainstalowanej wcześniej w oprawie żarówki sodowej, aby zapewnić odpowiednie natężenie oświetlenia. Koszty zakupu żarówek LED będą ponoszone przez Zamawiającego i rozliczane na podstawie oddzielnego zlecenia. Łączna liczba planowo wyłączonych opraw na terenie Gminy i Miasta Grójec wynosi około 1000 sztuk.
19) Wykonawca będzie wystawiał fakturę do 7 dnia każdego miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni. Wraz z fakturą Wykonawca przedstawi zamawiającemu miesięczne zestawienie wykonanych prac.
20) Zamawiający informuje, iż:
-w roku 2023 w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego zostały wymienione 954 oprawy oświetlenia zewnętrznego na oprawy ze źródłem światła typu LED. Wymienione oprawy podlegają gwarancji udzielonej przez Wykonawcę zadania – Pollight
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na okres 60 miesięcy.
- w roku 2024 w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego zostały wymienione 737 oprawy oświetlenia zewnętrznego na oprawy ze źródłem światła typu LED. Wymienione oprawy w ilości 339 podlegają gwarancji udzielonej przez Wykonawcę zadania z I etapu – EL-MOT Usługi Elektryczne Sp. z o.o. z siedzibą w Tuszynie na okres 60 miesięcy oraz w ilości 398 podlegają gwarancji udzielonej przez Wykonawcę zadania z II etapu – ELES-BUD Ewa Konopka-Strusińska z siedzibą w Kobyłce na okres 60 miesięcy
Udzielone gwarancje obejmują m.in.:
- prace dotyczące instalacji przedmiotu dostawy;
- zabudowane oprawy LED (diody LED, układ zasilający, obudowę oprawy);
- zabudowane zegary sterujące;
- zabudowane materiały.
Gwarancja obejmuje również odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu:
- wad tkwiących w użytych przez Wykonawcę produktach, materiałach i urządzeniach,
- wadliwego wykonania napraw;
- szkód powstałych w związku z wystąpieniem wady;
- wadliwego usuwania wad;
- szkód powstałych w związku z wadliwym usuwaniem wady.
Wykonawca będzie zobowiązany również do bieżącej konserwacji lamp na gwarancji w tym wszystkich lamp wymienionych w latach poprzednich, w zakresie zdiagnozowania przyczyny nie działania lampy i przypadku wyeliminowania innych przyczyn awarii, demontażu uszkodzonej lampy i przekazanie informacji o usterce bezpośrednio gwarantowi, bądź za pośrednictwem Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi montażu oraz demontażu oświetlenia dekoracyjnego świątecznego na terenie Gminy Grójec. Montaż oświetlenia odbędzie się w terminie od 1 do 6 grudnia, natomiast jego demontaż w terminie do 31 stycznia.
1. Zakres montażu i demontażu iluminacji świątecznych obejmuje:
a. Miejsca montażu:
o Plac Wolności: choinka (do złożenia z elementów, już udekorowana), foto ramka (1 szt.), anioł (1 szt.) oraz fontanny (6 szt.);
o Przewieszki nad ulicami: przy GOK, przy ul. Wyszyńskiego, rondo Pietrasa, Al. Niepodległości (przy światłach) – 4-6 szt.;
o Korony na latarniach: ul. Armii Krajowej (10-15 szt.), rondo Żołnierzy Wyklętych (4-6 szt.);
o Urząd Gminy: dekoracja choinki (lampki), zawieszki przy oknach sali konferencyjnej;
o Ratusz: dekoracje na budynku (podwieszane lampki);
o Latarniowce: ok. 15 – 20 szt. w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach
b. Miejsce przechowywania iluminacji:
o Garaż przy oczyszczalni;
o Garaż przy ul. Orzeszkowej.
o Inne miejsce wskazane przez Zamawiającego
2. Szacunkowe ilości elementów:
o Przewieszki: 4-8 szt.;
o Korony na latarniach: 10-25 szt.;
o Ilość elementów montażowych może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia
w związku z ewentualnym dokupieniem nowych elementów lub niewykorzystaniem części istniejących.
3. Terminy realizacji:
o Montaż: do 6 grudnia;
o Demontaż: do końca stycznia, zgodnie z bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym
4. Wszelkie zmiany w ilości i miejscach montażu/demontażu będą uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco i potwierdzane w formie pisemnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hyperid Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011047960
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1620W Wilków - Popowice
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Nowe Miasto nad Pilicą - 33 obręby ewidencyjne
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1656W Grójec - Miedzechów przez msc. Olszany
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1617 W Błędów - Wilków na odc. Załuski - Wilków Drugi
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych.
- Budowa drogi leśnej numer 32L w Leśnictwie Borowina na odcinku od km 0+000,00 do km 2+119,80
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów oświetleniowych
- ,,BUDOWA MIEJSCA REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEGO Z MIEJSCEM POSTOJU POJAZDÓW W LESIE MŁAWSKIM" - postępowanie II
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw z zestawem sprawnościowym linowym oraz sprawnościowym typu street work przy Szkole Podst. w miejscowości Tarnawa Dolna
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.