Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00283031/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 600 000,00zł- Nr ref. GKI 271.12.2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T.Kościuszki1
1.5.2.) Miejscowość: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-307
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 11 90
1.5.8.) Numer faksu: 25 757 11 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0529699-4db3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 600 000,00zł- Nr ref. GKI 271.12.20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0529699-4db3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001591/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.600.000 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI 271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 600 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w roku 2021 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek , o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.).
• Charakterystyka kredytu określonego w ust. 1:
1) okres kredytowania ustala się na lata 2021 – 2030,
2) okres karencji w spłacie rat do 31.12.2022 r.
3) realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek budżetu Gminy Dobre:
- transza 1 600 000,00 zł. do dnia 23.12.2021 r.
4) spłata rat kapitałowych następować będzie miesięcznie według harmonogramu po okresie karencji :
24 rat do 31.01.2023r. do 31.12.2024 po 5 000,00 zł.
23 rat od 31.01.2025r. do 30.11.2026r. po 8 300,00 zł.
1 rata od 31.12.2026r. 9 100,00 zł.
12 rat od 31.01.2027r. do 31.12.2027r. po 13 250,00 zł.
24 rat od 31.01.2028r. do 31.12.2029r. po 29 500,00 zł.
11 rat od 31.01.2030r. do 31.11.2030r. po 34 400,00 zł.
1 rata od 31.12.2026r. 34 600,00 zł.
5) spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na ostatni dzień miesiąca następującego po miesiącu, w którym został uruchomiony kredyt.
6) płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień,
7) oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku.
8) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego,
9) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
10) kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
11) wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie 0%.
12) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 31.10.2021 r. tj. 0,61 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.
Kod CPV – 66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94385,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174162,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94385,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220006612
7.3.3) Ulica: Piłsudkiego 6
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94385,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 miesiące
INNE PRZETARGI DOBRE
więcej: przetargi DOBRE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.