Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00003477/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKA INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020636248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-407
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 776 58 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.sznel@dip.dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dip.dolnyslask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ebccf32-6d33-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach projektu pn. „Obsługa zadań DIP w ramach PT 2022-2023”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003477/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIP/ZP/0-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 660000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi prawnej dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej będącej
jednostką sektora finansów publicznych z siedzibą we Wrocławiu. Obsługa prawna obejmuje m. in.:
1) przygotowywanie/aktualizację dokumentacji dotyczącej realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
2014-2020 i 2021-2027,
2) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu środków, na podstawie ustawy o finansach publicznych,
postępowań w sprawie udzielenia ulg w spłacie zobowiązań publicznoprawnych, postępowań egzekucyjnych w
administracji i cywilnoprawnych oraz postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych;
3) wydawanie opinii prawnych, w szczególności dotyczących:
a) określenia statusu MŚP wnioskodawców lub beneficjentów oraz powiązań pomiędzy podmiotami w świetle
obowiązujących przepisów;
b) kwalifikowalności wydatków w ramach umowy o dofinansowanie i stosownych wytycznych;
c) rozpoczęcia inwestycji wg przepisów dotyczących udzielania pomocy;
d) zagadnień związanych z wykonywaniem lub interpretacją umowy o dofinansowanie uwzględniając przy tym prawo
krajowe w relacji do prawa Unii Europejskiej;
e) wpływu przekształceń i zmian własnościowych na realizację projektu i na jego trwałość;
f) występowania konfliktu interesów w realizacji projektu;
g) wydłużenia lub naruszenia trwałości projektu;
h) wpływu realizacji wskaźników na osiągnięcie celu projektu lub zachowanie trwałości;
i) prawidłowości udzielanych w projektach zamówień w zakresie wyboru wykonawców dostaw, usług, robót
budowlanych;
j) ujawnionych w projektach uchybień i nieprawidłowości;
k) obowiązku stosowania przepisów o pomocy publicznej;
l) realizacji projektów o dofinansowanie w formule partnerstwa;
4) sprawdzanie regulaminów naboru, wzorów wniosków o dofinansowanie, instrukcji ich wypełniania, instrukcji
wykonawczych;
5) sprawdzanie pod względem formalno-prawnym umów o dofinansowanie oraz aneksów do nich oraz sprawdzanie pod
względem formalno-prawnym dokumentów związanych akceptacją cesji wierzytelności umów o dofinansowanie;
6) sprawdzanie dokumentacji i nadzór prawny nad postępowaniami prowadzonymi w trybach zamówień publicznych oraz
postępowaniami prowadzonymi wg przepisów kodeksu cywilnego;
7) sprawdzanie lub przygotowanie umów cywilnoprawnych;
8) sprawdzanie lub przygotowywanie zarządzeń wewnętrznych Dyrektora DIP;
9) sprawdzanie lub przygotowanie regulaminów wewnętrznych;
10)sprawdzanie lub przygotowanie zawiadomienia organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa;
Ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, tel. +48 71 776 58 00,
sekretariat@dip.dolnyslask.pl , www.dip.dolnyslask.pl
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego
2014-2020 oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego
11)nadzór prawny nad procedurą odwoławczą w zakresie negatywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosków o
dofinansowanie;
12)doradztwo prawne w zakresie prawa pracy;
13)opiniowanie wniosków o udzielenie informacji publicznej;
14)wydawanie interpretacji prawnych związanych ze stosowaniem przez DIP przepisów prawa mających zastosowanie do
wdrażanych osi priorytetowych;
15)doradztwo prawne w zakresie realizacji przez DIP zadań związanych z wdrażaniem i obsługą Instrumentów
Finansowych;
16)wyjaśnianie wątpliwości podczas procesu przyjmowania zabezpieczeń;
17)opiniowanie realizacji projektów zewnętrznych;
18)opiniowanie występowania przesłanek do rozwiązania umów o dofinansowanie;
19)reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu restrukturyzacyjnym i upadłościowym;
20)występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym oraz egzekucyjnym;
21)uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach/negocjacjach;
22)opiniowanie oraz zatwierdzanie pod względem formalnoprawnym, na żądanie Zamawiającego, dokumentacji w
sprawach związanych z bieżącą działalnością oraz innych dokumentów.
2. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca nie będzie uprawniony do świadczenia usług prawnych na rzecz osób
fizycznych i/lub prawnych, a w szczególności na rzecz któregokolwiek z Beneficjentów, kontrahentów i partnerów
biznesowych Zamawiającego, bądź korzystających lub zamierzających korzystać z jakiejkolwiek innej formy wsparcia
przyznawanego przez Zamawiającego.
3. Wykonawca ma zapewnić dyżur 2 osób w siedzibie Zamawiającego, w tym:
1) jednej osoby 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, w wymiarze min. 6 godzin dziennie, a w pozostałym
czasie ( 2h ) w dniach od pon-pt będzie pełnił dyżur prawny we Wrocławiu w siedzibie Wykonawcy, w miejscu
dostępnym środkami komunikacji miejskiej,
2) jednej osoby 1 raz w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku,( w ustalonym dniu) w wymiarze 8 godzin ( 7.00-15.00), w
pozostałych 2 dniach od pon-pt będzie pełnił dyżur prawny, będąc dostępnym dla Zamawiającego poprzez
komunikację mailowa, video spotkania oraz telefon.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497412 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497412 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacja Jacek Wojtyżak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272102842
7.3.3) Ulica: ul. Księcia Witolda 49/9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497412 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Obsługa prawna świadczona w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.