Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249343/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00256520/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pieczywa – II części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty
1.3.) Oddział zamawiającego: LCEAO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368543971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Gilasa 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814666400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lco@lco.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lco.bip.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pieczywa – II części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d16a97-370d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001258/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa pieczywa - II części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAI.261.8.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I - sukcesywna dostawa pieczywa do Przedszkola nr 2 w Lublinie, Przedszkola nr 5 w Lublinie, Przedszkola nr 63 w Lublinie, Przedszkola nr 66 w Lublinie, Przedszkola nr 77 w Lublinie, Przedszkola nr 79 w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 23 im. Olimpijczyków Polskich w Lublinie, Bursy Szkolnej nr 1 w Lublinie, Bursy Szkolnej nr 2 w Lublinie, Bursy Szkolnej nr 3 w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 28 im. Synów Pułku Ziemi Lubelskiej w Lublinie;4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 289182,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II - sukcesywna dostawa pieczywa do Przedszkola nr 13 w Lublinie, Przedszkola nr 14 w Lublinie, Przedszkola nr 32 w Lublinie, Przedszkola nr 52 w Lublinie, Bursy Szkolnej nr 5 w Lublinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Lublinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Lublinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II w Lublinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie, Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 26 im. Janusza Korczaka w Lublinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 205366,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386331,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386331,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386331,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma POLA Karol Krzyszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131872520
7.3.3) Ulica: Stasin 34
7.3.4) Miejscowość: Motycz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386331,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258192,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258192,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258192,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma POLA Karol Krzyszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131872520
7.3.3) Ulica: Stasin 34
7.3.4) Miejscowość: Motycz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258192,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa systemu zarządzania kontrolą dostępu sieci LAN wraz z wdrożeniem systemu telefonii IP oraz dostawą urządzeń do kopii zapasowych, tabletów, laptopów oraz licencji CAL.
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na 2025 rok dla Szkoły Podstawowej nr 17 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby ZPEWiR w Stemplewie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.