Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266429/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00276296/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Dzierżoniowa wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746450882
1.5.8.) Numer faksu: +48746450882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Dzierżoniowa wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58af04c0-438c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Obsługa SPP w Dzierżoniowie przy użyciu parkometrów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266429/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.100.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313155,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Dzierżoniowa, wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych.
Obszar SPP oraz zasady funkcjonowania SPP zostały określone w uchwale Nr XXX/290/21 Rady Miasta Dzierżoniowa z dnia 31 maja 2021r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie Dzierżoniowa, stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ. W przypadku zmiany uchwały wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z uwzględnieniem tych zmian.
Strefa posiada ok. 421 miejsc parkingowych w tym 33 dla osób niepełnosprawnych oraz oznakowanie poziome i pionowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1) zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w skład której wchodzi: planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola czynności kontrolerów parkingowych i personelu biura SPP oraz wykonywanie tych czynności w sposób zapewniający efektywne i poprawne funkcjonowanie SPP,
2) zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obszarze SPP biura Strefy Płatnego Parkowania dostępnego dla osób niepełnosprawnych, czynnego w godzinach od 9.30 do 16.30,
3) zachowanie wysokiego standardu świadczonych usług oraz profesjonalna obsługa klienta wykonywana przez kontrolerów oraz pracowników Biura SPP, w oparciu o obowiązujące przepisy,
4) wyposażenie SPP w parkometry, określone w SWZ jednolitego typu, w ilości 23 sztuk oraz ich zamontowanie w obecnej lokalizacji, zaprogramowanie i uruchomienie,
5) wyposażenie biura SPP oraz Zamawiającego w oprogramowanie do zbierania danych z parkometrów drogą zdalną w technologii minimum 3G, określone w SWZ; Koszty łączności parkometrów z serwerem pokrywa Wykonawca,
6) umożliwienie wnoszenia opłaty parkingowej za pomocą telefonu komórkowego,
7) dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą sprawność parkometrów,
8) pobieranie w imieniu Zamawiającego opłat za parkowanie, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych, rozliczanie tych przychodów w sprawozdaniu miesięcznym i przekazywanie ich Zamawiającemu,
9) wyposażenie biura SPP w stały adres IP oraz urządzenie brzegowe, które powinno posiadać funkcjonalność pozwalającą na zestawienie tunelu IPSec VPN w architekturze Site to Site,
10) przeprowadzenie integracji wszystkich udostępnionych rodzajów płatności w SPP na koszt wykonawcy; Zamawiający wraz z firmą obsługującą dostarczone oprogramowanie do obsługi SPP zapewnią niezbędne wsparcie do jej realizacji,
11) wykonywanie operacji w dostarczonym programie do obsługi SPP zgodnie z wytycznymi oraz instrukcją obsługi przekazanych przez producenta oprogramowania,
12) wprowadzanie do systemu oraz wydruk abonamentów z programu do obsługi w SPP, przekazanego przez zamawiającego,
13) stałą kontrolę SPP pod kątem uiszczania opłat parkingowych, w tym opłat uiszczanych za pomocą telefonu komórkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38730000-1 - Parkometry
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
79941000-2 - Usługi pobierania opłat
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337679,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337679,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337679,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt Parking Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302422078
7.3.3) Ulica: Drużbickiego 11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-693
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie aplikacji Mobilet do wnoszenia opłat parkingowych przez Mobilet Traffic Data Sp. z o.o., ul. Drużbickiego 11, 61-693 Poznań.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675359,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego(...)"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Przebudowa i rozbudowa dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w m. Pieszyce w ramach zadania: przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w Pieszycach na skrzyżowanie typu rondo wraz z od...
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przechowywania (parkowania) depozytów zabezpieczonych do postępowań przygotowawczych dla KRP, KPP oraz Wydziałów i Komórek podległych Komendantowi Stołecznemu Policji
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych stolarki drzwiowej w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
więcej: Parkometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.