Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00072808/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Milicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.niewiejska@milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Milicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80369d69-85de-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020165/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Milicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 2014 ust.1 pkt 13 ustawy PZP z dnia
11/09/2019 r., )t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 z poź. zm.) zwaną dalej ustawą PZP
Powyższe warunki zostały spełnione, gdyż:
1. Zamawiającym jest podmiot, o którym mowa w art.4 i 5 ust.1 pkt 1 u.p.z.p. - jednostka sektora finansów publicznych w
rozumieniu przepisów o finansach publicznych, tj. Gmina Milicz, adres: ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, REGON:931934710,
2. Zamówienie udzielane jest osobie prawnej - Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o. w
Miliczu, ul. Osiedle 35, 56-300 Milicz, REGON:020286417, NIP: 9161354050,KRS 0000255485
3. PGK jest podmiotem, nad którym Gmina Milicz, Gmina Cieszków i Gmina Żmigród spełniają kontrolę określoną w art. 214
ust.1 pkt 13 a) ustawy PZP
4. Ponad 90% (94,6%) działalności PGK "Dolina Baryczy" sp. z o.o., dotyczy zadań powierzonych jest jej przez
Zamawiającego
5. W PGK nie ma udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 778456,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia:
1) Zamiatanie ulic ręcznie i mechanicznie
2) Opróżnianie koszy ulicznych
3) Usuwanie dzikich wysypisk
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840732,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840732,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840732,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 916-13-54-050
7.3.3) Ulica: Osiedle 35
7.3.4) Miejscowość: Milicz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "DOLINA BARYCZY" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840732,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Remont elewacji zabytkowych budynków szkoły Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego -II etap
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w latach 2025-2026.
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.