Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621067/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f62e58b-c5eb-49f7-bfcd-1cd731ab5060
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Wywóz nieczystości z cmentarzy komulanych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 raz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.45.2024.ZP5
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku polegającej na ustawieniu pojemników i kontenerów, ich opróżnianiu oraz wywozie na wysypisko odpadów komunalnych.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2) cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych na każde wezwanie Zamawiającego,
3) dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4) usunięcie pojemników i kontenerów z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia.
3. Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1: łącznie 201 sztuk, w tym 168 szt. na odpady zmieszane i 33 szt. na odpady segregowane:
a) kontener o pojemności 6 m3 – 12 szt.
b) pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 108 szt.
c) pojemnik o pojemności min. 0,24 m3 – 48 szt.
d) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło oraz metale i tworzywa sztuczne w ilości:
na szkło – 12 szt. o pojemności 240 – 360 l,
na metale i tworzywa sztuczne – 21 szt. o pojemności 1100 l
e) szczegółowe rozmieszczenie pojemników określono na mapie sytuacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 9a do SWZ,
2) Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”.
4) Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania zamówienia, w zależności od potrzeb może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 451943,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku polegającej na ustawieniu pojemników i kontenerów, ich opróżnianiu oraz wywozie na wysypisko odpadów komunalnych.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2) cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych na każde wezwanie Zamawiającego,
3) dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4) usunięcie pojemników i kontenerów z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia.
3. Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 2: łącznie 33 szt., w tym 21 szt. na odpady zmieszane i 12 szt. na odpady segregowane:
a) kontener o pojemności 10 m3 – 1 szt.
b) kontener o pojemności 6 m3 – 6 szt.
c) pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 14 szt.
d) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło oraz metale i tworzywa sztuczne w ilości:
na szkło – 6 szt. o pojemności 240 – 360 l,
na metale i tworzywa sztuczne – 6 szt. o pojemności 1100 l
e) szczegółowe rozmieszczenie pojemników określono na mapie sytuacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 9b do SWZ,
2) Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”.
3) Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania zamówienia, w zależności od potrzeb może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 65871,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466853,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466853,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466853,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770530530
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466853,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82903,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82903,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82903,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770530530
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82903,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.