eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzaflaryPełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem: "Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Szaflary"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem:

„Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej
wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Szaflary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Szaflary

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 018 261 23 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/999467

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem:

„Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej
wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Szaflary”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f8ff37e-e8ea-4310-9788-1561762eb951

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069076/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem: „Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Szaflary”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.1.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych– inspektor wiodący;
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3) inżynieryjnej drogowej
4) konstrukcyjno - budowlanej
Nadzór Inwestorski będzie prowadzony na terenie Gminy Szaflary nad inwestycją pn.: „Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Szaflary”
2. (szacunkowa wartość robót budowlanych ok. 40 000 000,00 zł brutto).
3. Zakres robót objętych nadzorem:
a) budowa sieci ciepłowniczej magistralnej, w technologii stalowych rur preizolowanych
w płaszczu HDPE o średnicy 2xDn400/560 mm
b) budowa infrastruktury towarzyszącej: rura HDPE Dz100, mikrokanalizacja światłowodowa, sieć zasilania elektroenergetycznego SN
c) przekroczenie bezwykopowe Potoku Biały Dunajec w km 9 + 145 i 7 + 022,
d) przekroczenie bezwykopowe DK47 w km 23+337
e) zabudowa trójników preizolowanych zakończonych zaworami wraz z by-passem zapobiegającym zamrażaniu sieci.
f) zabudowa studzienek sekcyjnych S-1A, S-1B, S-2A, S-2B, S-3A, S-3B z armaturą odcinającą DN 400 mm
g) zabudowa bezprzewodowych urządzeń monitorujących przepływ w osiedlowej geotermalnej – studnie SP-1 i SP-2
h) odtworzenie terenu po wykonanych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690276,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690276,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690276,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHMAX - Krzysztof Strączek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311898785

7.3.3) Ulica: Pisłsudskiego 63A

7.3.4) Miejscowość: Poronin

7.3.5) Kod pocztowy: 34-520

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Inspektor nadzoru - roboty drogowe: Piotr Kowalczyk;
Inspektor nadzoru branża elektryczna: Bogdan Bryja;
Inspektor nadzoru branża konstrukcyjno-budowlana: Krzysztof Mierczak;
Inspektor nadzoru branża telekomunikacyjnej: Stefan Rapacz;


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690276,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.