Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538154/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00027583/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa koszy ulicznych na terenie Gminy Miejskiej Mielec w 2024r. wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7874123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.im.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa koszy ulicznych na terenie Gminy Miejskiej Mielec w 2024r. wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb02f219-94f0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056580/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Obsługa koszy ulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.69.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 506725,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa koszy ulicznych w tym pojemników półpodziemnych oraz koszy na psie odchody wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów z terenu Gminy Miejskiej Mielec w 2024 roku wraz z kompleksowym utrzymanie czystości wybranych terenów miejskich.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1) obsługa koszy ulicznych (np. typu: KSU, Kus50, żeliwne, betonowe itp.) w tym pojemników półpodziemnych oraz koszy na psie odchody,
2) demontaż, montaż, mycie koszy, konserwacja koszy, zakup, dostawa i zamontowanie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody, zebranie i załadunek do kontenerów odpadów złożonych luzem na gruncie, zebranie i załadunek do kontenerów odpadów pochodzących z tzw. „nielegalnych wysypisk” na podstawie zlecenia Zamawiającego, zakup koszy ulicznych,
3) kompleksowe utrzymanie czystości wybranych terenów miejskich w okresie od 01.05.2024r. do 31.08.2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549611,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549611,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549611,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171396575
7.3.3) Ulica: Wolności 44
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549611,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-04 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- 22.2025 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
- Dostawa sprzętu do serwisowania i obsługi samochodów hybrydowych oraz elektrycznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa drobnego sprzętu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.