eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańDostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684709976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa6888d6-7ece-4a3d-9ee2-af99beae9b6b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6888d6-7ece-4a3d-9ee2-af99beae9b6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035589/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu (na rok 2025)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wymienionych poniżej rodzajów paliw płynnych:
5.1.1. ZADANIE NR 1: benzyna bezołowiowa 95 - w ilości około 5.100,0 litrów (do samochodu służbowego Dacia Duster, Dacia Duster, rębak STILER, rębak TARCZOWY i do sprzętu: kosy, piły, płyta wibracyjna itp);
5.1.2. ZADANIE NR 2: olej napędowy - w ilości około 30.000,0 litrów (do samochodów brygadowych, do samochodu Renault Kango, Volkswagen Transporter, Volkswagen BUS, Renault Master, Fiat Ducato, Koparko - ładowarki, ciągników i do remonterów);
5.1.3. ZADANIE NR 3: gaz LPG - w ilości 8.000,0 litrów (do samochodu Dacia Duster).

5.2. Dostawy będą realizowane na zasadzie:
5.2.1. doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn
5.2.2. doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu)
na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Żagań.
5.3. Plac manewrowy stacji paliw winien być na tyle duży, by pozwolić na swobodny manewr przy tankowaniu zespołu pojazdów tj. ciągnika rolniczego z przyczepą i remonterem oraz swobodny manewr przy tankowaniu maszyn budowlanych np. koparko-ładowarki.
5.4. Dostawa odbywać się będzie w transakcjach bezgotówkowych.
5.5. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych.
5.6. Zamawiający informuje, że rozliczenie zakupu paliwa następować będzie zgodnie
z poniższymi zapisami:
5.6.1. Wykonawca otrzyma zapłatę za rzeczywistą ilość pobranego przez Zamawiającego paliwa.
5.6.2. Z tytułu niezrealizowania 100% wskazanych w pkt. 5.1. ilości paliw Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciwko Zamawiającemu, z zastrzeżeniem minimalnej wielkości świadczenia na poziomie 10% łącznej ilości asortymentu przez okres trwania niniejszego zamówienia. Ponadto Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej i ilościowej określonej w niniejszym przedmiocie zamówienia.
5.6.3. Rozliczenie odbywać się będzie bezgotówkowo za okresy miesięczne, na podstawie faktur z załączonymi dokumentami Wz i zestawieniem zbiorczym wydanego paliwa.
5.6.4. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT w ostatnim dniu miesiąca za faktycznie pobrane paliwo w danym miesiącu.
5.6.5. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt 5.6.4 Wykonawca dołączy zestawienie, którego wzór będzie stanowił załącznik do umowy zawierające informacje:
a) data zakupu
b) cena zakupu w dniu pobrania
c) rodzaj pobranego paliwa
d) ilość pobranego paliwa
e) nr rejestracyjny pojazdu lub zapis sprzęt
f) nazwisko pobierającego i jego podpis.
g) wysokość udzielonego rabatu w kwocie.
5.7. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać aktualnym normom dla przedmiotu zamówienia.
5.8. Olej napędowy oraz benzyna bezołowiowa, muszą spełniać wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiednio spełniać wymagania norm PN-EN 590, PN-EN 228 lub równoważnych;
5.9. Gaz skroplony (LPG), musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
5.10. Stacja paliw, na której Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw, musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.

5.11. W razie konieczności wykonywania, przy realizacji niniejszego przedmiotu umowy, przy pomocy pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca:
5.11.1. zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2019.1124 ze zmianami);
5.11.2. począwszy od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do zapewnienia, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia jest zgodny z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w oparciu o art. 36a tejże ustawy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286770 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAN-POL Daniel DWORAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977904179

7.3.3) Ulica: ul. Żarska 9

7.3.4) Miejscowość: Żagań

7.3.5) Kod pocztowy: 68-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.