Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Cmentarnej, zarządzanie cmentarzem położonym w Ogardach , zarządzanie cmentarzem położonym w Bobrówku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d898bf7f-0ce7-4daa-ba42-6ecedd98b3a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Cmentarnej, zarządzanie cmentarzem położonym w Ogardach , zarządzanie cmentarzem położonym w Bobrówku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d898bf7f-0ce7-4daa-ba42-6ecedd98b3a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Administrowanie i utrzymanie cmentarzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art.214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki,jeżeli spełnione są
łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej
nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz
istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również
spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w
taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań
powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną,
nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Cmentarnej położonym na dz. nr ew. 633/1 i 631, zarządzanie cmentarzem położonym w Ogardach na dz. nr ew. 190, zarządzanie cmentarzem położonym w Bobrówku na dz. nr ew. 75.
1. W zakresie administrowania:
a) Prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami i kaplicą,
b) prawidłowe, bieżące prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji cmentarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001r. nr 90, poz 1013 z późn. zm.)
c) prowadzenie i aktualizowanie planu zagospodarowania cmentarza,
d) wyznaczanie miejsca pod grób oraz przyszłych pochówków,
e) przyjmowanie zwłok do pochowania na cmentarzu komunalnym pod warunkiem przedstawienia karty zgonu, zawierającej adnotacje urzędu stanu cywilnego o zarejestrowaniu zgonu. W przypadkach, w których zachodzi uzasadnione podejrzenie, że przyczyną było przestępstwo, oprócz karty zgonu, żądanie wymaganego zezwolenia prokuratora na pochowanie zwłok.
2. W zakresie utrzymania cmentarza;
a) bieżące utrzymanie czystości i porządku cmentarza (zbieranie odpadów, grabienie opadłych liści, odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników oraz głównych alejek na cmentarzu), kaplicy i szaletu;
b) systematyczne wykaszanie traw na terenie cmentarza (nie mniej niż 4 razy w roku, dodatkowo 1 raz w terminie poprzedzającym święto Wszystkich Świętych);
c) wykaszanie mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji;
d) pielęgnacja drzew i krzewów, wycinka drzew o złym stanie zdrowotnym wg zaleceń;
e) wykonywanie systematycznych konserwacji, drobnych napraw obiektów, urządzeń instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek, pomieszczeń wewnątrz kaplicy i szaletu;
f) posiadanie podpisanej umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu cmentarza.
3. Nadzór nad wykonaniem usług na terenie cmentarza w zakresie:
a) dokonywania uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe,
b) obowiązek pełnienia nadzoru nad:
• właściwym przeprowadzeniem pochówku przez firmy zewnętrzne i prawidłowości jego wykonania, w tym nadzorze nad utrzymaniem porządku po świadczonej usłudze;
• przeprowadzaniem ekshumacji poprzez:
- kontrolę organizacji miejsca podczas wykonywania ekshumacji pod względem kolizji z funkcjonowaniem cmentarza i zgodności z postanowieniami właściwych regulaminów;
- nadzór nad utrzymaniem porządku po świadczonej usłudze.
• montażem i/lub demontażem pomnika/nagrobka poprzez:
- kontrolę organizacji miejsca podczas wykonywania prac pod względem kolizji z funkcjonowaniem cmentarza i zgodności z postanowieniami właściwych regulaminów,
- nadzór nad utrzymaniem porządku po przeprowadzonych robotach;
Powierzający zobowiązuje Przyjmującego by prace były tak nadzorowane, aby ich wykonanie nie prowadziło do zakłócania ładu przestrzennego na cmentarzu oraz zapewniało poszanowanie praw i własności innych osób, których bliscy pochowani są w niedalekim sąsiedztwie miejsc realizacji prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080316413
7.3.3) Ulica: Gorzowska 15
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej NVMe oraz zakup i wdrożenie przełączników sieciowych 48 portowych
- Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.