Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00519496/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZABEZPIECZENIE, ZACHOWANIE I UTRWALENIE SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ CMENTARZA ZASŁUŻONYCH WIELKOPOLAN I CMENTARZY NA STOKACH CYTADELI [POZNAŃ]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faa060a9-40d0-4c95-a519-2ac4f04010761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZABEZPIECZENIE, ZACHOWANIE I UTRWALENIE SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ CMENTARZA ZASŁUŻONYCH WIELKOPOLAN I CMENTARZY NA STOKACH CYTADELI [POZNAŃ]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faa060a9-40d0-4c95-a519-2ac4f0401076
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085014/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowej Cmentarza Zasłużonych Wielkopolan i cmentarzy na stokach Cytadeli - zaprojektuj i wybuduj ROBOTY BUDOWLANE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/09/24/ZP36/2024-381
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zabezpieczeniu, zachowaniu i utrwaleniu substancji zabytkowej Cmentarza Zasłużonych Wielkopolan i cmentarzy na stokach Cytadeli w Poznaniu.
Zakres inwestycji dotyczy dwóch zabytków znajdujących się na terenie Poznania:
1) Cmentarza Zasłużonych Wielkopolan, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A 181,
2) cmentarzy na stokach Cytadeli, wpisanych do rejestru zabytków pod nr A006 oraz 559/Wlkp/A,
i obejmuje w szczególności:
1) opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich zgód, decyzji administracyjnych
i zezwoleń koniecznych dla realizacji Inwestycji,
2) wykonanie robót budowlanych w zakresie przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu odrestaurowanie nagrobków przeznaczonych do renowacji wraz z ogrodzeniem na Cmentarzu Zasłużonych Wielkopolan oraz wykonanie przez Wykonawcę wszystkich innych obowiązków opisanych w SWZ, w tym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Programie funkcjonalno-Użytkowym) i Umowie,
3) zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz stosownie do treści art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane oraz postanowień Umowy.
Zamawiający realizuje Zadanie inwestycyjne przy wsparciu dofinansowania zewnętrznego w ramach Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Odbudowy Zabytków na podstawie wstępnej promesy
nr Edycja2RPOZ/2023/2323/Polski Ład udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw oraz Uchwały Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytów.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załączniku nr 2 do SWZ (Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy
45215400-1 - Roboty na cmentarzach
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4372286,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4372286,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4372286,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENTON Leszek Dzierzkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630866720
7.3.3) Ulica: ul. Małachowskiego 8/28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-129
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4372286,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1050 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Remont ulicy Szkolnej
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- Budowa kolektora deszczowego w ul. Wypusty i na działce o nr ewid. 4081/2
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.