Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00003121/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
- 2021/BZP 00003121/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00004737/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017216 z dnia 2021-03-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy oraz badań psychologicznych funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy oraz badań psychologicznych funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4cd5667-5fb8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003121/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Zielona Góra - polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 599, zamówienie w ramach prawa opcji -1204.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 94041,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Gorzów Wielkopolski – polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 337, zamówienie w ramach prawa opcji - 674.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 54581,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Międzyrzecz – polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 57, zamówienie w ramach prawa opcji - 114.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9430,5 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Nowa Sól (Zamawiający dopuszcza placówkę do 10 km od wskazanej miejscowości) – polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 33, zamówienie w ramach prawa opcji - 74.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5518 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Świebodzin (Zamawiający dopuszcza placówkę do 10 km od wskazanej miejscowości) – polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 24, zamówienie w ramach prawa opcji -54.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4275 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Żagań (Zamawiający dopuszcza w tej Części placówkę w Żarach) – polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 55, zamówienie w ramach prawa opcji -114.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9204,5 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Żary (Zamawiający dopuszcza placówkę w Żaganiu) – polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 55, zamówienie w ramach prawa opcji - 114.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9204,5 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania profilaktyczne w placówce w m. Wschowa (Zamawiający dopuszcza placówkę do 10 km od wskazanej miejscowości ) – polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy i wykonywania profilaktycznych badań lekarskich w zakresie przewidzianym w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. 1175 z późn. zm.) dla pracowników, funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej oraz stażystów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, świadczących pracę w następujących jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa lubuskiego.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 22, zamówienie w ramach prawa opcji - 44.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3936 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania psychologiczne - polegające na świadczeniu usług polegających na przeprowadzeniu badań psychologicznych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie przeprowadzania badania psychofizjologicznego, testu sprawności fizycznej oraz badania psychologicznego funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 641 ze zm.) dla funkcjonariuszy Służby Celno - Skarbowej Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, zwanych dalej „osobami skierowanymi”, pełniących służbę w Lubuskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gorzowie Wielkopolskim, ubiegających się po raz pierwszy o zezwolenie na broń.Badania psychologiczne muszą być wykonywane we właściwym zakładzie opieki zdrowotnej nadzorowanym przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych lub ministra obrony narodowej.Ilość osób skierowanych na kompleksowe badania profilaktyczne (szacunkowa) Zamówienie podstawowe - 80, zamówienie w ramach prawa opcji -164.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w Części I w terminie wyznaczonym do składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59365
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59365
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59365
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Nasze Zdrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210045052
7.3.3) Ulica: Franciszka Walczaka 23 E
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Pracownia Psychologiczna „PsychoTest”, ul. Kosynierów Gdyńskich 78, 66-400 Gorzów Wielkopolski - badanie psychotechniczne (dla pracowników prowadzących pojazdy służbowe oraz prywatne dla celów służbowych) oraz badania psychologiczne kierowców samochodów uprzywilejowanych;2. LM Synevo Sp. z o.o., ul. Franciszka Walczaka 23 E, 66-400 Gorzów Wielkopolski - badania laboratoryjne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59365
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w Części III w terminie wyznaczonym do składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w Części IV w terminie wyznaczonym do składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5880
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5880
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Medycyny Pracy Badania Profilaktyczne Łukasz Kuciewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081134536
7.3.3) Ulica: Matejki 1\12
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5880
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15664
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15664
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15664
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970327974
7.3.3) Ulica: Domańskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15664
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15664
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15664
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15664
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970327974
7.3.3) Ulica: Domańskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15664
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w Części VIII w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawieart. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21254,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21254,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21254,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970327974
7.3.3) Ulica: Domańskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Poradnia Medycyny Pracy Badania Profilaktyczne Łukasz Kuciewicz
jakie przetargi wygrała firma
Poradnia Medycyny Pracy Badania Profilaktyczne Łukasz Kuciewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21254,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie 300 badań MRI rezonansem magnetycznym 3T w zakresie neurodegeneracji osób starszych -Uczestników projektu pn. "Kujawsko-Pomorska Teleopieka -Etap I"
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usług medycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Świadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy NoOSG.
- Zabezpieczenie medyczne szkolenia nurków
- Świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych przez Policję na terenie działania jednostek Policji woj. podlaskiego - 2
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.