Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495454/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00501752/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00509090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,147238,16de9a26c092ba1b27569509f084d6c8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ffee15-83ab-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041149/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
8. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie projektu „Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”. Nr Umowy RPWM.09.03.04-28-0036/22-00 z dn. 19.10.2022 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie znak: ZP.271.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – Sensoryka Szkoła Podstawowa nr 3 w Iławie4.5.3.) Główny kod CPV: 37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – Pracownia edukacyjno – terapeutyczna (elektronika) Szkoła Podstawowa nr 3 w Iławie4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30213100-6 - Komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – podłoga interaktywna Szkoła Podstawowa nr 4 w Iławie -4.5.3.) Główny kod CPV: 37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4– monitory interaktywne4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15862,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15862,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15862,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000109353
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15862,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31740,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31740,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31740,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kobis Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930290959
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31740,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13869,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14132,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13869,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000109353
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13869,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp w dniu otwarcia ofert poinformował, iż zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości – 250 000,00 złotych brutto.
W toku prowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający otrzymał informacje od Instytucji Zarządzającej:
„W odpowiedzi na pismo znak: KS.042.6.2023 z dnia 17 listopada 2023r. w sprawie powstania oszczędności poprzetargowych w ramach realizowanego projektu nr RPWM.09.03.04-28-0036/22 pt. ,,Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny" Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Departament EFRR), informuje, że zgodnie z zapisami umowy o dofinasowanie, powstała kwota oszczędności poprzetargowych tj.: 250 000,00 zł., stanowi środki programu RPO WiM na lata 2014-2020 i pozostaje w dyspozycji Instytucji Zarządzającej RPOWiM.”
W związku z powziętymi informacjami oraz przewidzianą w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00495454 możliwością unieważnienia postępowania na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia część 4 – monitory interaktywne postepowania "Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny”.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do 20 dni od podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 27.12.2023r.
2) Termin wskazany powyżej, jest to terminem zakończenia dostaw wraz montażem i zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru oraz wystawienia, dostarczenia i opłacenia faktury.
3) Zmawiający informuje, że przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie projektu „Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”. Nr Umowy RPWM.09.03.04-28-0036/22-00 z dn. 19.10.2022 r., w związku z powyższym Zamawiający informuje, że otrzyma dotację wówczas gdy przedmiot zamówieni ostanie dostarczony, opłacony do 27.12.2023r.
4) W związku z powyższym Zamawiający informuje, że w przypadku niedotrzymania powyższego , ostatecznego terminy, tj. 27.12.2023r. Zamawiający unieważni postępowanie na art. 257 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023.1605 z późń. zm)., ponieważ środki publiczne, które Zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.
5) Zmawiający uczula Wykonawców, że w związku z krótkim terminem realizacji nie przewidział uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, które muszą być złożone wraz z ofertą.
2. Za datę zawarcia umowy Zamawiający przyjmuje dzień, w którym zostanie ona podpisana przez obie Strony Umowy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Tłuszcze ( 4 /24 )
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.