eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława"Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,147238,16de9a26c092ba1b27569509f084d6c8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ffee15-83ab-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041149/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

8. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie projektu „Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”. Nr Umowy RPWM.09.03.04-28-0036/22-00 z dn. 19.10.2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie znak: ZP.271.42.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – Sensoryka Szkoła Podstawowa nr 3 w Iławie

4.5.3.) Główny kod CPV: 37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 – Pracownia edukacyjno – terapeutyczna (elektronika) Szkoła Podstawowa nr 3 w Iławie

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30213100-6 - Komputery przenośne

30237410-6 - Myszka komputerowa

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 – podłoga interaktywna Szkoła Podstawowa nr 4 w Iławie -

4.5.3.) Główny kod CPV: 37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4– monitory interaktywne

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15862,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15862,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15862,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000109353

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15862,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31740,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31740,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31740,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kobis Paweł Wojtanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930290959

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31740,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13869,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14132,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13869,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000109353

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13869,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp w dniu otwarcia ofert poinformował, iż zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości – 250 000,00 złotych brutto.
W toku prowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający otrzymał informacje od Instytucji Zarządzającej:

„W odpowiedzi na pismo znak: KS.042.6.2023 z dnia 17 listopada 2023r. w sprawie powstania oszczędności poprzetargowych w ramach realizowanego projektu nr RPWM.09.03.04-28-0036/22 pt. ,,Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny" Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Departament EFRR), informuje, że zgodnie z zapisami umowy o dofinasowanie, powstała kwota oszczędności poprzetargowych tj.: 250 000,00 zł., stanowi środki programu RPO WiM na lata 2014-2020 i pozostaje w dyspozycji Instytucji Zarządzającej RPOWiM.”

W związku z powziętymi informacjami oraz przewidzianą w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00495454 możliwością unieważnienia postępowania na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia część 4 – monitory interaktywne postepowania "Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny”.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do 20 dni od podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 27.12.2023r.
2) Termin wskazany powyżej, jest to terminem zakończenia dostaw wraz montażem i zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru oraz wystawienia, dostarczenia i opłacenia faktury.
3) Zmawiający informuje, że przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie projektu „Doposażenie placówek oświatowych Miasta Iławy w nowoczesny sprzęt dydaktyczny II”. Nr Umowy RPWM.09.03.04-28-0036/22-00 z dn. 19.10.2022 r., w związku z powyższym Zamawiający informuje, że otrzyma dotację wówczas gdy przedmiot zamówieni ostanie dostarczony, opłacony do 27.12.2023r.
4) W związku z powyższym Zamawiający informuje, że w przypadku niedotrzymania powyższego , ostatecznego terminy, tj. 27.12.2023r. Zamawiający unieważni postępowanie na art. 257 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023.1605 z późń. zm)., ponieważ środki publiczne, które Zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.
5) Zmawiający uczula Wykonawców, że w związku z krótkim terminem realizacji nie przewidział uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, które muszą być złożone wraz z ofertą.
2. Za datę zawarcia umowy Zamawiający przyjmuje dzień, w którym zostanie ona podpisana przez obie Strony Umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.