Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424431/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. na potrzeby WBG w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060659264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursaki 17
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 532 83 52
1.5.8.) Numer faksu: 81 532 53 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wbglubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wbglubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. na potrzeby WBG w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bc6cd35-5b54-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030447/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. na potrzeby WBG w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NAG.263.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237854,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z zapewnieniem zatankowania bezpośrednio do zbiorników samochodów będących w dyspozycji Zamawiającego oraz kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych jak: kosiarki, piły spalinowe, wiertnice glebowe itp., w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. następujących paliw:
1) benzyny bezołowiowej 98 zgodnej z normą PN–EN 228, nomenklatura wg. CPV 09132100-4,
2) benzyny bezołowiowej 95 zgodnej z normą PN–EN 228, nomenklatura wg. CPV 09132100-4,
3) oleju napędowego zgodnego z normą PN – EN 590, nomenklatura wg. CPV 09134100-8,
4) gazu propan-butan (LPG) zgodnego z normą PN - EN 589, nomenklatura wg. CPV 09122000-0,
oraz zakup akcesoriów samochodowych zgodnie z przyznanym limitem na daną kartę do
20 000 zł łącznie na wszystkie karty flotowe typu:
- nomenklatura wg. CPV 09211100-2 (olej silnikowy)
- nomenklatura wg. CPV 24322320-6 (płyn do spryskiwaczy)
- nomenklatura wg. CPV 24957000-7 (dodatki do paliwa).
- nomenklatura wg. CPV 50112300-6 (mycie pojazdów)
Paliwa stanowiące przedmiot zamówienia powinny spełniać wymagania jakościowe zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1315 ze zm.) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (Dz.U. z 2021 poz. 1293) oraz innych stosownych przepisach prawa i normach jakościowych.
2. Dopuszcza się oferowanie paliwa równoważnego do paliwa opisanego w/w normami.
3. Zamawiający wymaga, aby ilości stacji paliw na terenie całego kraju, w których można realizować zamówienie wynosiła nie mniej niż 150 stacji.
4. Zamawiający wymaga, aby w każdym z niżej wymienionych miast (siedziba Zamawiającego oraz jego Pracownie Terenowe) tj. Lublin, Biała Podlaska, Chełm i Zamość znajdowała się co najmniej jedna stacja paliw, w której możliwe jest zatankowanie samochodów całodobowo.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda 26 kart flotowych przypisanych do pojazdów objętych przedmiotem zamówienia (numery rejestracyjne pojazdów zostaną podane w załączniku do podpisywanej umowy) oraz 8 kart flotowych uniwersalnych umożliwiających tankowanie paliw do pojazdów wymienionych w załączniku do umowy i kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych (kosiarki, piły, itp.).
6. Jeżeli Zamawiający posiada karty flotowe Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu to nie zachodzi konieczność wydawania nowych kart.
7. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia kart flotowych w razie zwiększenia liczby eksploatowanych pojazdów lub zwrotu kart flotowych w razie wycofania poszczególnych pojazdów z eksploatacji.
8. Karty flotowe powinny zawierać zakodowane informacje:
1) Pojazdy mechaniczne 26 sztuk: - nazwę Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie - nr rejestracyjny pojazdu, do którego przypisana jest karta,
2) Karta uniwersalna - 4 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie – Centrala,
3) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie - Pracownia w Zamościu,
4) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie - Pracownia w Białej Podlaskiej,
5) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie - Pracownia w Chełmie,
6) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie - Pracownia w Lublinie.
9. Zamawiający informacyjnie podaje, iż zakupy paliwa w okresie od 19.10.2021 r. – 18.10.2022 r. wyniosły:
1) benzyny bezołowiowej 95 - 8 997,42 litrów,
2) benzyny bezołowiowej 98 – 15,06 litrów
2) oleju napędowego - 12 078,2 litrów,
3) gazu LPG - 1770,85 litrów
10. Przewidywane zakupy paliwa na rok 2023 mogą wynieść:
1) benzyny bezołowiowej 95 - 14 000 litrów,
2) benzyny bezołowiowej 98 – 500 litrów,
3) oleju napędowego – 14 000 litrów,
4) gazu propan butan (LPG) – 5000 litrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszych ilości paliw określonych powyżej jednak nie mniej niż za 50% maksymalnej wartości umowy obejmującej także limit na zakup akcesoriów samochodowych typu oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne oraz mycie pojazdów w wysokości 20 000 zł brutto łącznie na wszystkie karty flotowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09122000-0 - Propan i butan
09211100-2 - Oleje silnikowe
24322320-6 - Pochodne alkoholi
24957000-7 - Dodatki chemiczne
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240030 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240030 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610188201
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240030 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.