eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, w 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, w 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy

1.3.) Oddział zamawiającego: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Firleja 45

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483451260

1.5.8.) Numer faksu: 483451260

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmk.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmk.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.cmk.radom.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pogrzeby i działalność pokrewna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, w 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f85d6e2e-60f1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00301157/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322665/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UC-2131-1-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, w 2022 r.
2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90511000-2 – usługa wywozu odpadów
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku do Umowy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi:
4.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu, w tym:
1) inne odpady komunalne: nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne, kod: 20 03 01;
2) odpady z ogrodów i parków – w tym z cmentarzy;
a) odpady ulegające biodegradacji, kod: 20 02 01;
b) inne odpady nieulegające biodegradacji, kod 20 02 03;
3) odbieranie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie:
a) papier i tektura, kod: 15 01 01;
b) szkło, kod: 15 01 07;
4) odpady budowlane, kod: 17 01 07;
5) odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych:
a) zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12; kod: 16 02 13 (świetlówki, monitory);
b) zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13, kod: 16 02 14,
c) niebezpieczne elementy lub części składowe usunięte z zużytych urządzeń, kod: 16 02 15*,
d) elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15, kod: 16 02 16,
6) baterie i akumulatory:
a) baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) kod: 16 06 04
4.2 Odbieranie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu:
Na terenie Cmentarza Komunalnego obowiązywać będzie system pojemnikowy i kontenerowy zbiórki odpadów.
4.3 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01)
1) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 l oraz z kontenerów o pojemności 7 m3 (KP-7) bez wierzchniej pokrywy.
Częstotliwość odbioru odpadów: co najmniej 1 raz na tydzień lub wg potrzeb na zgłoszenie w przypadku zapełnienia pojemników i kontenerów.
4.4 Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody: 15 01 01; 15 01 07).
Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu będzie się odbywać w systemie pojemnikowym.
Częstotliwość odbioru odpadów (kod: 15 01 01): co najmniej 1 raz na dwa tygodnie.
Częstotliwość odbioru odpadów (kod: 15 01 07): co najmniej 1 raz na kwartał.
1) Wprowadza się dwa rodzaje pojemników:
a) pojemnik z pokrywą oznaczony kolorem niebieskim z przeznaczeniem na: papier, tekturę, opakowania z papieru i tektury;
b) pojemnik bez pokrywy oznaczony kolorem zielonym z przeznaczeniem na: szkło oraz opakowania ze szkła.
2) Kolorystyka i pojemność:
a) pojemnik oznaczony kolorem zielonym – o pojemności nie mniejszej jak 1100 l;
b) pojemnik oznaczony kolorem niebieskim – o pojemności nie mniejszej jak 1100 l;
4.5 Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodzie:
a) odpady ulegające biodegradacji, kod: 20 02 01;
Odbiór odpadów ulegających biodegradacji będzie się odbywać w systemie kontenerowym.
1) Kolorystyka i pojemność: kontener oznaczony kolorem brązowym – o pojemności 7 m3 (KP-7) bez wierzchniej pokrywy.
Częstotliwość odbioru odpadów: co najmniej 1 × miesiąc.
b) inne odpady nieulegające biodegradacji, kod 20 02 03;
Odpady odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 l oraz z kontenerów o pojemności 7 m3 (KP-7), bez wierzchniej pokrywy.
Częstotliwość odbioru odpadów: co najmniej 1 raz na tydzień lub wg potrzeb na zgłoszenie w przypadku zapełnienia pojemników i kontenerów.
4.6 Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodach: 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12; 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13; 16 02 15* - niebezpieczne elementy lub części składowe usunięte z zużytych urządzeń; 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15; 16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego (odbierane będą z pojemników z pokrywami o pojemności 120 litrów). Częstotliwość odbioru – dwa razy w roku (wiosna i zima).
4.7 Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów budowlanych o kodzie: 17 01 07 z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu zgodnie z potrzebami i wskazaniami Zamawiającego tj.:
a) dostawa na telefoniczne zgłoszenie, minimum jednego kontenera o pojemności 7 m³ (KP-7) bez wierzchniej pokrywy, na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Cmentarza Komunalnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kontenerów, w zależności od potrzeb i ilości wytwarzanych odpadów;
b) odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 h;
c) dostawa zamówionego kontenera na teren cmentarza nastąpi w ciągu 48 h.
4.8 Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia od 65 szt. do 75 szt. sprawnych i estetycznych pojemników metalowych bez pokrywy o pojemności nie mniejszej jak 1100 l oraz od 25 szt. do 30 szt. kontenerów bez wierzchniej pokrywy o pojemności nie mniejszej jak 7 m³ na odpady, pojemników z pokrywami o pojemności 120 litrów do 6 szt., ustawianych w miejscach i ilościach wskazanym przez Zamawiającego, opisane nazwą danej frakcji oznaczone kolorami: niebieski - papier, zielony - szkło, brązowy - odpady biodegradowalne, przeznaczone do gromadzenia poszczególnych frakcji odpadów.
4.9 Odebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska, w celu osiągnięcia wymaganych prawem poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
5. Zamawiający zapewni ustawienie pojemników na utwardzonej powierzchni oraz dojazd do nich.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów na wezwanie Zamawiającego, dokonane z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Strony ustalają, że czas reakcji Wykonawcy na wezwanie nie może przekroczyć 24 godzin, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
7. Każdorazowe wykonanie usługi musi być potwierdzone przez pracownika Zamawiającego protokołem odbioru stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy.
8. Wykonawca zapewnia załadunek odpadów, tak aby zapobiegać ich rozsypaniu. W przypadku rozsypania się odpadów podczas załadunku Wykonawca zobowiązuje się do ich uprzątnięcia.
9. W przypadku większej ilości odpadów, przekraczających objętość pojemników, Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów zgromadzonych poza pojemnikami. Ilość dodatkowych pojemników z odpadami i ilość dodatkowych metrów sześciennych odpadów zostanie potwierdzona przez pracownika Zamawiającego w protokole, o którym mowa w ust. 7.
10. W przypadku przepełnienia pojemników na skutek braku reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru nieczystości gromadzonych poza pojemnikami bez wynagrodzenia.
11. Wykonawca zobowiązany jest do okresowego, lecz nie rzadziej niż raz na kwartał, mycia i dezynfekowania pojemników wykorzystywanych do wykonywania usługi.
12. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, ale nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, dokonania wymiany uszkodzonych kontenerów i pojemników.
13. Ilość odpadów, o których mowa w ust. 1 może ulec zmniejszeniu, nie więcej jednak niż o 10%, lub zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający przyjął i wskazał w Tabeli cenowej, stanowiącej integralną część formularza oferty, orientacyjną roczną ilość odpadów każdego rodzaju w oparciu o analizę potrzeb. Rodzaje i ilości odpadów są szacunkowe i mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu cmentarza, w szczególności do niezakłócania przebiegu ceremonii pogrzebowych oraz do podporządkowania się poleceniom Kierownictwa Cmentarza, dotyczącym eksploatacji i funkcjonowania Cmentarza.
15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia nawierzchni dróg i placów, zieleni, elementów małej architektury, pomników nagrobnych lub innych urządzeń znajdujących się na cmentarzu.
16. Po świętach (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Wszystkich Świętych) teren cmentarza musi zostać uporządkowany bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu dwóch dni kalendarzowych.
17. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010,1649).
18. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wystąpienia, w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta produkty te można zastąpić o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale to na Wykonawcy spoczywa udowodnienie w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472231,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472231,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472231,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO RECYCLING SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5212755711

7.3.3) Ulica: UL. CIEPŁOWNICZA 6

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 20-479

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472231,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.