Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00617050/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mikstat
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 17
1.5.2.) Miejscowość: Mikstat
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikstat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8bbb54-383d-430f-8736-e320a43e5368
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057309/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi transportowe na przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z gminy Mikstat w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej z gminy Mikstat z miejscowości ich zamieszkania, do Szkoły Podstawowej im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie oraz do Publicznego Przedszkola w Mikstacie, a następnie ich odwozie z powrotem, do miejscowości zamieszkania w roku 2025, tj. od 2 stycznia 2025 r. do 22 grudnia 2025 r.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył w/w usługi co najmniej dwoma autobusami jednocześnie. Wykonawca zapewnia liczbę autobusów umożliwiających świadczenie usługi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności, w przypadku ograniczenia przepisami prawa liczby przewożonych osób. Zapewnia autobus zastępczy na wypadek awarii któregokolwiek z pozostałych autobusów.
Rok produkcji każdego z autobusów stosowanych przez Wykonawcę do świadczenia usługi nie może być niższy niż 2005 a liczba miejsc siedzących nie może być mniejsza niż 58 w każdym pojeździe. Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni pojazdy odpowiednie do liczby przewożonych dzieci i uczniów wraz z kierowcą i opiekunem, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób.
Wykonawca świadczył będzie usługi przewozu w sposób zapewniający dowóz uczniów do szkół i przedszkola do godziny 8.00 w dniach, w których odbywać się będą w sposób stacjonarny zajęcia dydaktyczne i wychowawcze. Godziny przywozu i odwozu dzieci i młodzieży Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorem szkoły. W dniach, w których zajęcia odbywać się będą w sposób odmienny od przyjętego w rozkładzie zajęć np. w dniach, w których odbywał się będzie egzamin ósmoklasisty, w dniach rekolekcji szkolnych itp. organizacja dowozów i odwozów dzieci i młodzieży szkolnej uzgodniona zostanie z Wykonawcą przez dyrektora szkoły i Wykonawcę.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
a) przewóz młodzieży szkolnej na zajęcia dydaktyczne i wychowawcze z miejscowości:
Kotłów, Mikstat-Pustkowie, Komorów i Przedborów do Szkoły Podstawowej im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie, adres: ul. Grabowska 13, 63-510 Mikstat i odwóz ze szkoły do tych miejscowości.
Szacunkowa liczba uczniów, którym Zamawiający zobowiązany jest zapewnić dowóz do Szkoły Podstawowej w Mikstacie – 150 osób.
b) przewóz dzieci pięcioletnich i sześcioletnich do Publicznego Przedszkola w Mikstacie, adres: ul. Ewarysta Estkowskiego 11, 63-510 Mikstat z miejscowości Kotłów, Mikstat- Pustkowie, Komorów i Przedborów i z powrotem do miejscowości zamieszkania. Szacunkowa liczba dzieci, którym Zamawiający zobowiązany jest zapewnić dowóz do Publicznego Przedszkola w Mikstacie – 10 osób.
Razem dla 2 autobusów szacuje się tygodniową długość trasy od 1100 do 1300 kilometrów. Szczegółowe wykazy tras dostarczone będą przez zamawiającego przed dniem 01.01.2025 r. Ustalenia tras mogą być w każdym czasie zmienione przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Szacunkowa liczba kilometrów w okresie trwania całego zamówienia to 49 140 km.
1.1. Opiekunowie
Zamawiający zapewnia opiekunów przewożonych dzieci i uczniów na czas trwania przewozów w liczbie jeden opiekun na jeden środek transportu. Opiekunami będą nauczyciele zatrudnieni w szkole. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280098,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280098,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280098,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX Firma Ogólnobudowlana Przewóz Osób Autokarami Konieczny Wojciech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302587030
7.3.3) Ulica: ul. Wieruszowska 49
7.3.4) Miejscowość: Kraszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-522
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280098,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-22PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
- Dostawa kruszywa łamanego wraz z rozładunkiem na terenie gminy Biała Rawska
- Budowa drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 1 350,63 m.
- Usługi transportu sanitarnego krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych.
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.