Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311941/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie miasta Świebodzice w lokalu udostępnionym przez Gminę Świebodzice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemyslaw.grzybowski@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie miasta Świebodzice w lokalu udostępnionym przez Gminę Świebodzice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a54f21-5c04-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017371/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie miasta Świebodzice w lokalu udowstepnionym przez Gminę Świebodzice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311941/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RS.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186667,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie miasta Świebodzice w lokalu udostępnionym przez Gminę Świebodzice”.
2. Szacunkowa ilość posiłków w trakcie realizacji zamówienia wynosi średnio - 16.800.
3. Szacunkowa liczba osób korzystających z posiłków w skali miesiąca wynosi średnio – 70 osób dziennie.
4. Ilość obiadów w poszczególne dni miesiąca może być różna w zależności od potrzeb środowiska oraz możliwości finansowych gminy, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 60% szacunkowej liczby posiłków tj. 10 080 w okresie obowiązywania umowy. W takim przypadku ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian w okresie objętym umową. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia, w szczególności z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania.
5. Zamawiający wymaga, aby obiady były wydawane przez 5 dni w tygodniu, bez sobót i niedziel oraz bez dni świątecznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zorganizowania obiadu świątecznego z okazji Świąt Wielkanocnych oraz Świąt Bożego Narodzenia dla określonej liczy osób, w wyznaczonym dniu, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie dwóch tygodni przed planowanym obiadem świątecznym. Koszt obiadu świątecznego nie może być wyższy od kosztu obiadu świadczonego w dni powszednie.
6. Czas wydawania obiadów powinien być nie krótszy niż 3 godziny dziennie w przedziale czasowym 12:00-15:00.
7. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z zasadami prawidłowego żywienia oraz regulacjami prawnymi w tym zakresie.
8. Lokal gastronomiczny (jadłodajnia miejska), w którym będą przygotowywane i wydawane obiady jest udostępniony przez Gminę Świebodzice, znajduje się przy ul. Osiedle Sudeckie 10, 58-160 Świebodzice (pawilon handlowy- I piętro) . W lokalu jadłodajni znajduje się:
9. a) pomieszczenie kuchni- umywalka z baterią bezdotykową, okapy ze stali nierdzewnej + system wentylacji mechanicznej, poj. podgrzewacz wody,
b) pomieszczenie obróbki wstępnej- umywalka, poj. podgrzewacz wody,
c) wydawalnia- umywalka z baterią bezdotykową,
d) pomieszczenie socjalne- umywalka,
e) toaleta- umywalka, miska ustępowa, poj. podgrzewacz wody,
f) toaleta dla niepełnosprawnych- umywalka, miska ustępowa, pochwyty- komplet,
g) sala konsumpcyjna- kurtyna powietrzna,
h) zewnętrzny separator tłuszczu (wymagający stałego czyszczenia i serwisowania).
Ponadto na wyposażenie jadłodajni składa się także:
a) kuchnia gazowa 6- cio palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, kuchnia gazowa 2- palnikowa, patelnia elektryczna, podstawa pod kuchenkę, taborety gazowe- 2 szt.,
b) zmywarka, umywalka,
c) zamrażarka, 390 l.,
d) szafy chłodnicze, 600 l.- 2 szt., szafa wisząca z drzwiami suwanymi- 2 szt.,
e) stół z basenem 1- komorowym, stół z otworem na odpadki, stoły ze zlewem- 2 szt., stoły do pracy z półką- 5 szt., stoły z szufladami- 2 szt., stół z szafką i szufladami, stoły z dwoma zlewami i półką- 3 szt., stół z szufladami i półką,
f) regał magazynowy perforowany,
g) regał magazynowy pełny- 3 szt.,
h) szafki na odzież wierzchnią i roboczą (metalowe)- 5 szt., szafa przelotowa z drzwiami suwanymi- 2 szt.,
i) stoły i krzesła.
Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy podnajmu lokalu użytkowego z Gminą Świebodzice. Podnajemca zobowiązany będzie do użytkowania lokalu, utrzymywania na bieżąco czystości lokalu, toalety dla klientów oraz do uiszczania opłat na warunkach określonych w umowie m. in.;
a) czynsz za najem ww. lokalu użytkowego miesięcznie oraz miesięczna zaliczka za centralne ogrzewanie za całość wynajmowanej powierzchni tj. 217,56 m2 w kwocie 3 835,08 zł. (brutto)
b) koszty wody, energii elektrycznej itp. wynikają z rzeczywistego indywidualnego zużycia najemcy lokalu (zgodnie ze wskazaniami liczników) oraz obowiązujących taryf.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dopełnienia wszystkich formalności z Państwową Inspekcją Sanitarną podczas obowiązywania umowy, a także do zapewnienia odpowiednich warunków wynikających z wytycznych i przepisów odrębnych dotyczących zapobiegania zarażeniom COVID-19.
10. W godzinach wydawania posiłków klientom Zamawiającego w lokalu musi obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania obiadów przygotowanych z pełnowartościowych, posiadających aktualny termin ważności produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw. Obiady muszą być gorące, przygotowane w dniu ich wydawania, a także być źródłem białka zwierzęcego oraz roślinnego.
12. Usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w zakresie żywienia zbiorowego, a także posiadające aktualne orzeczenia lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby.
13. W związku z zapewnieniem bezpieczeństwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach z upoważnienia Zamawiającego będzie przekazywać dane osób korzystających z usług w niezbędnym zakresie, w sposób zgodny z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 r., poz. 1781).
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz projekcie Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, z których oferta przedsiębiorcy CATERING Akademia Smaku Katarzyna Krawczyk z siedzibą w Świdnicy (58-105)przy ul. Słobódzkiego 47/10 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 gdyż zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Natomiast oferta firmy Wałbrzyskie Centrum Sportowo Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Spółka z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu (58-304) z siedzibą przy ul. Ratuszowa zawiera cenę, która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości jej zwiększenia. W związku z powyższym działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Dziennego Domu Seniora w Lubięcinie.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.