Og³oszenie z dnia 2024-01-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00502377/01 - Og³oszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00513322/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 585683185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.k@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/csw1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2024 roku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9beda3bf-8869-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00017311
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026073/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (tusze i tonery) oraz sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i papieru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00502377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.15.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 154174,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywan± ilo¶ci± sztuk znajduje siê w Za³±cznikach nr 1a4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 63398,37 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywan± ilo¶ci± sztuk znajduje siê w Za³±cznikach nr 1b do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 90776,42 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 57320,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 57320,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57320,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpha Dan J. Chilewski Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541924801
7.3.3) Ulica: Szajnochy
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPHA DAN" JANUSZ CHILEWSKI SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
"ALPHA DAN" JANUSZ CHILEWSKI SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 57320,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 58665,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 58665,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58665,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Us³ugowa ABIZ Jolanta Szczukowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761440739
7.3.3) Ulica: Wybickiego
7.3.4) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - US£UGOWA "ABIZ" JOLANTA SZCZUKOWSKA
jakie przetargi wygra³a firma
FIRMA HANDLOWO - US£UGOWA "ABIZ" JOLANTA SZCZUKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 58665,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu ¦wieckiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w ¦wieciu o now± siedzibê CZP
- Dzier¿awa analizatora biochemicznego wraz z dostaw± odczynników, materia³ów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w ¦wieciu w oparciu o system monitoringu wewnêtrznego i zewnêtrznego
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C D±brówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artyku³ów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku "BEREK", Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Lublinie oraz podleg³ych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- DOSTAWY TA¦M, TUSZY I TONERÓW
- Dostawa materia³ów dla uczestników projektu "Dzi¶ Uczeñ - Jutro Student"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.