eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa części sportowej budynku Liceum Ogólnokształcącego nr CXXII przy ul. Staffa 3/5



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa części sportowej budynku Liceum Ogólnokształcącego nr CXXII przy ul. Staffa 3/5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa części sportowej budynku Liceum Ogólnokształcącego nr CXXII przy ul. Staffa 3/5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c541e4bd-2a76-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa części sportowej budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 122 przy ul. Staffa 3/5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.34.2021.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 808863,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa części sportowej budynku Liceum Ogólnokształcącego nr CXXII przy ul. Staffa 3/5.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania ternu stanowiącym załącznik nr 9a do SWZ, Projektem architektoniczno-budowlanym stanowiącym załącznik nr 9b do SWZ, Projektami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9c do SWZ, Przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 9e do SWZ oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 9d do SWZ, dokumentami formalno-prawnymi stanowiącymi załącznik nr 9f do SWZ wraz z przekazaniem Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania Pozwolenia na Użytkowanie.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Obiekt w całości dostępny jest dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście do budynku sali gimnastycznej jest wyposażone w rampę o nachyleniu 6%. Projektowana rozbudowa jest dostępna z zewnątrz z tej rampy. Poziom posadzki w części budynku objętej opracowaniem jest taki sam, jak wejścia do sali gimnastycznej. Do projektowanej sali treningowej można się dostać za pomocą platformy przyschodowej zamontowanej na ścianie klatki schodowej. W części szatniowej zaprojektowano szatnię dla osób niepełnosprawnych z dostosowanym dla nich węzłem sanitarnym.
Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z normami i przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym: Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji; „Standardy dostępności dla miasta stołecznego Warszawy” zwane dalej „Standardami dostępności”, stanowiące załącznik nr 1 do zarządzenia; „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie” zwane dalej „Standardami infrastruktury dla pieszych”, stanowiące załącznik nr 2 do zarządzenia;
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do skierowania przez siebie lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu następujących czynności:
1) roboty rozbiórkowe;
2) roboty budowlano-montażowe;
3) roboty instalacyjne
4) roboty z zakresu zagospodarowania terenu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób do ww. czynności oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

5. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Projekt zagospodarowania terenu – stanowiący załącznik nr 9a do SWZ;
b) Projekt architektoniczno-budowlany - stanowiący załącznik nr 9b do SWZ;
c) Projekty techniczne – stanowiące załącznik nr 9c do SWZ;
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące załącznik nr 9d do SWZ;
e) Przedmiary robót – stanowiące załącznik nr 9e do SWZ;
f) Dokumenty formalno-prawne (pozwolenie na budowę, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) – stanowiące załącznik nr 9f do SWZ.
oraz
g) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia (dot. Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót) odniósł się do norm. W każdym przypadku wskazania normy w ww. dokumentacji Zamawiający dopuszczę rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje wykonanie roboty budowlanej nie zgodnej ze wskazanymi normami wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 357 dni (tj. 51 tygodni) od dnia podpisania umowy, lecz nie dłużej niż do dnia 30 listopada 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262522-6 - Roboty murarskie

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45421120-1 - Instalowanie progów

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442110-1 - Malowanie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1408596,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1408596,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M DEVELOPMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251713399

7.3.3) Ulica: ul. Jacka Malczewskiego 16 lok. 38

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1408596,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.