Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007738/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017329 z dnia 2021-03-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych” na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu, zwanego dalej „szpitalem”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W PISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790316961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SIENKIEWICZA 2
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpitalpisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalpisz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych” na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu, zwanego dalej „szpitalem”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cbf0561-6f84-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007738/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 790971,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:1. Przedmiotem zamówienia jest: Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych.2. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U.2016 r. poz. 1987); b) Ustawa z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. 2017 poz. 519);c) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz.U. 2016 poz. 1834);d) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych ( Dz. U z 2016 r. poz. 1819 )e) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U. z 2014 r. poz. 107)f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1973 ) 3. Odbiór, transport i utylizacja obejmuje odpady o następujących kodach:180102 – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103) 180103 – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady z wyłączeniem 180180 i 180182) 180106 – chemikalia w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne,180108 – leki cytotoksyczne i cytostatyczne tj. leki kancerogenne, mutagenne i reprodukcyjno-toksyczne (leki CMR), powstające przy przygotowywaniu i stosowaniu leków rakotwórczych, ze szkodliwym wpływem na genom lub leków reprodukcyjno-toksycznych oraz: transport, zbieranie i przetwarzanie odpadó w o kodzie: 1801044. Odbiór odpadów odbywać się będzie nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu z niżej wymienionych miejsc ich czasowego gromadzenia:Pisz, ul. Sienkiewicza 2 – Magazyn odpadów medycznych (tzw. „stare pogotowie”)Orzysz, ul. Ogrodowa 12 – Poradnia „K” oraz Punkt Przyjęć LaboratoriumOrzysz, ul. Wojska Polskiego 3 – Zespół Ratownictwa MedycznegoRuciane Nida, ul. Polna 1 – Poradnia „K” oraz Punkt Przyjęć LaboratoriumRuciane Nida, ul. Gałczyńskiego 2 - Zespół Ratownictwa MedycznegoBiała Piska, ul. Konopnickiej 4 - Poradnia „K”, Punkt Przyjęć Laboratorium, ZRM.W przypadku zaistnienia siły wyższej Zamawiający może wyznaczyć inne miejsce odbioru odpadów – o czym poinformuje Wykonawcę.5. Z chwilą odbioru odpadu wykonawca przekaże zamawiającemu wypełnioną „Kartę przekazania odpadu” – jako dowód jego odbioru.6. Wykonawca przekaże zamawiającemu oraz Wojewódzkiemu Inspektorowi Ochrony Środowiska właściwemu ze względu na miejsce wytwarzania zakaźnych odpadów medycznych dokument potwierdzający unieszkodliwienie tych odpadów, w ciągu 14 dni od końca miesiąca kalendarzowego, którego przedmiotowy dokument dotyczy.7. W sytuacjach nieprzewidzianych wykonawca wykona dodatkową usługę odbioru, transportu i utylizacji, w terminie uzgodnionym telefonicznie pomiędzy stronami za cenę wynikającą z umowy. 8. Odbiór odpadów będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu wykonawcy na koszt wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych.9. Miejscem odbioru odpadów są zamykane pomieszczenia w każdym z punktów odbioru.10. Wykonawca odbierając odpady niebezpieczne (medyczni), pozostawi puste (umyte, zdezynfekowane) pojemniki do gromadzenia odpadów.11. Utrzymanie pojemników na odpady w dobrym stanie technicznym i sanitarnym ( mycie i dezynfekcja pojemników po każdorazowym ich opróżnieniu), a w razie potrzeby wymiana pojemników leży po stronie wykonawcy.12. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odebranych odpadów i każdorazowego ważenia odpadów obecności przedstawiciela zamawiającego. Ilość odbieranych odpadów medycznych będzie określana na podstawie pomiaru dokonywanego przez wykonawcę, na wadze Wykonawcy posiadającej aktualną legalizację. 13. Z chwilą przejęcia odpadów medycznych przez wykonawcę, wykonawca staje się ich właścicielem.14. Usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych niebezpiecznych odbywać się będą zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa.15. W celu prawidłowej realizacji usługi zamawiający wymaga aby na okres jej realizacji wykonawca wyposażył zamawiającego w specjalistyczne plastikowe pojemniki do gromadzenia odpadów.16. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników na nowe oraz ich dezynfekcji na własny koszt. 17. Wykonawca zobowiązany jest do:- załadunku odpadów dokonywanego będzie w obecności upoważnionego pracownika zamawiającego w godz. 8:00 – 15:00,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892166,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892166,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892166,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Emka S. A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Saba SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845401
7.3.3) Ulica: Jaktorowska 15a
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892166,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- 1-Dostawa żwirów kruszonych o frakcjach: 2-5,6 mm i 8-11,2 mm w łącznej ilości ok. 648 t. 2-Dostawa ok. 108 t kruszywa łamanego 0/31,5 [mm] i ok. 108 t pospółki sortowanej o frakcji 0-63 mm bez gliny.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.