Og³oszenie z dnia 2025-01-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00051218/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00062007/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 25
w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców ¦l±skich 5-7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 25
w Zabrzu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94d5a838-c06c-4ae6-9a4d-0cb27380e6ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00017343
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046203/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.34 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 25 w Zabrzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Narodowy Fundusz Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej jako Jednostka Wspieraj±ca w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci dzia³aj±c na podstawie Porozumienia z Ministrem Klimatu i ¦rodowiska
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,186328,98b7ab7ea6873f01988dceb38539c0c5.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa
w pkt 1 niniejszego Rozdzia³u SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê
przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp
8. W przypadku przes³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone s± formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e przesy³anie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporz±dzeniu.
9. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
C.D. w Sekcji IX Pozosta³e informacje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze zm.), zwanego dalej „RODO”, i¿:
1. ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mie¶ci siê w Urzêdzie Miejskim w
Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstañców ¦l±skich nr 5-7.
2. Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH
Z Prezydentem Miasta Zabrze mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w
nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urz±d Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstañców ¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych
osobowych”.
3. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron±
danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urz±d Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstañców ¦l±skich nr 5-7 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
4. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
4.1. Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa siê w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2. Podstaw± prawn± zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze wynikaj±cy z przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019
r. Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej PZP,
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub
do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz± przed zawarciem umowy.
4.3. Zgodnie z art. 19 ust. 5 PZP Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w
sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mog± zostaæ udostêpnione podmiotom i instytucjom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom
bêd±cym podmiotami przetwarzaj±cymi, w szczególno¶ci ¶wiadcz±cym us³ugi IT na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem
¶wiadcz±cym us³ugi IT w zakresie ewidencyjno-ksiêgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzib± w Gdañsku ul. Jana z Kolna
11. Podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (bêd±cej ¶rodkiem komunikacji
elektronicznej za pomoc± której odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami) oraz jej bie¿±cej obs³ugi jest PZP24.pl
Sp. z o.o. z siedzib± we Wroc³awiu, ul. Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mog± zostaæ równie¿ udostêpnione podmiotom,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnêtrznych oraz w oparciu o art.
18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. W przypadku korzystania ze
¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w art. 18 ust. 6 Pzp Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione Krajowej Izbie
Odwo³awczej, a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust.
1 Pzp, Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione S±dowi Okrêgowemu w Warszawie – s±dowi zamówieñ publicznych. W
przypadku konieczno¶ci zasiêgniêcia opinii prawnej w toku prowadzonego postêpowania Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ
udostêpnione podmiotowi ¶wiadcz±cemu us³ugê obs³ugi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze.
C.D. w pkt 3.16.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. z pkt 3.15
W zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku, o którym mowa w art. 81, art. 309 ust. 1 oraz art. 448 Pzp Pani/Pana dane
osobowe zostan± zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy
prowadzenie strony Biuletynu Zamówieñ Publicznych (platforma e-Zamówienia) jest Urz±d Zamówieñ Publicznych z siedzib±
Warszawie przy ul. Postêpu 17A. W zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp
Pani/Pana dane osobowe zostan± zamieszczone w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej. Podmiotem udostêpniaj±cym system
umo¿liwiaj±cy prowadzenie strony Dziennika Urzêdowego Unii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urz±d Publikacji Unii
Europejskiej z siedzib± w Luksemburgu. W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe bêd± stanowi³y informacjê publiczn±
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby przegl±daj±ce Biuletyn Informacji Publicznej Urzêdu Miejskiego w Zabrzu oraz
osoby, które skorzystaj± z prawa dostêpu do informacji publicznej. Podmiotem udostêpniaj±cym system umo¿liwiaj±cy prowadzenie
strony Biuletynu Informacji Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzib± w Bytomiu. W niektórych przypadkach podmioty zewnêtrzne
¶wiadcz±ce us³ugi na zlecenie Miasta Zabrze mog± wystêpowaæ w roli niezale¿nych administratorów np. poczta polska lub inni
operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie.
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres
oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach
zamówieñ klasycznych, których warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê 130 000 z³otych jest to okres 5 lat (kat. arch. B5). Dla
dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ klasycznych dofinansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej, okres
przechowywania okre¶lony jest indywidualnie dla ka¿dej umowy o dofinansowanie projektu. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz
z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat (kat.
arch. B10). Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu
przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego,
brakowaniu.
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡, W TYM DOSTÊPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od Administratora:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
2) sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
8. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje
Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib±
w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH
OSOBOWYCH.
9.1. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych mo¿e stanowiæ wymóg ustawowy, umowny b±d¼ byæ warunkiem zawarcia
umowy, a podanie danych jest niezbêdne dla okre¶lonego celu.
C.D. w Sekcji IX pozosta³e informacje
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2025.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 11319535,12 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szko³y Podstawowej nr 25 z Zabrzu, przy ulicy Kotarbiñskiego 18 na dzia³kach o nr 4966/9, 4993/9, 4964/9, 4987/10, 4959/9, 4982/10, 4955/9, 4975/11. Zakres prac obejmuje:
1) przebudowê budynku wraz z instalacjami wewnêtrznymi (hydrantowa, wodoci±gowa oraz elektryczna) w zakresie zwi±zanym z zapewnieniem prawid³owej ochrony ppo¿. budynku
• zapewnienie prawid³owego wydzielenia stref po¿arowych
• zapewnienie prawid³owej ewakuacji
• zapewnienie podzia³u korytarzy o d³ugo¶ci przekraczaj±cej 50 mb po¿arowo ¶cianami o parametrach REI60
• oddzielenie pomieszczeñ piwnicznych nieu¿ytkowych od pomieszczeñ u¿ytkowych
• zapewnienie ochrony budynku- ochrona czê¶ciowa przez system sygnalizacji po¿arowej
• wyposa¿enie dróg komunikacji ogólnej s³u¿±cym celom ewakuacji w instalacjê o¶wietlenia ewakuacyjnego
• wykonanie prawid³owej instalacji hydrantowej wewnêtrznej
• wymiana istniej±cych wy³azów bezklasowych na dach na wy³azy o odporno¶ci ogniowej minimum EI30
2) wydzielenie w terenie strefy zawracania wozów stra¿y po¿arnej wraz z remontem nawierzchni istniej±cego placu przy segmencie A i zapewnienie prawid³owego odwodnienia
3) termomodernizacjê budynku
• ocieplenie ¶cian zewnêtrznych
• ocieplenie stropodachów
• wyrównanie pasm ozdobnych, a nastêpnie docieplenie analogicznie jak pozosta³ej elewacji
• wykonanie nowej izolacji termicznej i przeciwwodnej ¶cian piwnicznych oraz fundamentowych
• remont istniej±cych schodów zewnêtrznych
• remont pokryæ dachowych
• remont pokryæ dachowych nad schodami
• wymiana obróbek blacharskich na budynku
• wykonanie nowej instalacji odgromowej oraz nowego systemu odwodnienia
• remont istniej±cych grup kominowych ponad dachem
• wymiana istniej±cych drzwi wej¶ciowych do budynku
• wymiana stolarki okiennej
4) remont i modernizacjê istniej±cej instalacji elektrycznej w budynku, budowê instalacji wentylacji mechanicznej w obrêbie zaplecza kuchennego i jadalni, budowê instalacji drena¿u opaskowego wokó³ segmentu A szko³y oraz zmianê w zakresie instalacji kanalizacyjnej. Remont wybranych elementów budynku, malowanie ¶cian i sufitów po przeprowadzeniu prac
5) zabudowê instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kW na dachu szko³y wraz z magazynem energii 41,6 kVAh.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Czê¶æ III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45422100-2 - Stolarka drewniana
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
45316200-7 - Instalowanie urz±dzeñ sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
a) powtórzenie podobnych robót budowlanych ujêtych w przedmiocie zamówienia SWZ, których potrzeba wykonania wyniknê³a na etapie realizacji lub eksploatacji
Kod CPV:
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233200-1 Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
5210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 Roboty rozbiórkowe.
45262500-6 Roboty murarskie i murowe.
45442000-7 Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45442100-8 Roboty malarskie
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45422100-2 Stolarka drewniana
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45261000-4 Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45316200-7 Instalowanie urz±dzeñ sygnalizacyjnych
45312311-0 Monta¿ instalacji piorunochronnej
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
Podstaw± wszczêcia procedury udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug i robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym w okresie 3 lat od daty podpisania niniejszej umowy na podstawie odrêbnej umowy bêdzie:
a) w trakcie realizacji robót objêtych niniejsz± umow±
- dostarczony Zamawiaj±cemu i zatwierdzony przez Zamawiaj±cego protokó³ konieczno¶ci podpisany przez Kierownika robót , Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i Nadzór Autorski,
- przedmiar robót uzgodniony miêdzy Wykonawc± a Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego i zatwierdzony przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
- kosztorys inwestorski opracowany przez Nadzór Inwestorski na podstawie w/w przedmiaru robót na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie,
b) po dokonaniu odbioru koñcowego przedmiotu umowy
- przes³anie przez Zamawiaj±cego Wykonawcy zaproszenia do z³o¿enia oferty z okre¶lonym zakresem robót do wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
A) Na potwierdzenie spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej i zawodowej Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ siê:
Nie mniej ni¿ jedn± wykonan± robot± budowlan± w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w ramach której wykonano roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji obiektu kubaturowego o warto¶ci co najmniej 3 000 000,00 z³ (trzy miliony z³otych) brutto
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nianie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej i zawodowej dotycz±cego wykonanej roboty budowlanej, Wykonawcy wykazuj± ³±cznie - Zamawiaj±cy nie formu³uje w tym zakresie szczególnego sposobu spe³nienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 Pzp.
Uwagi dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu:
• Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, nale¿y wykazaæ robotê budowlan± (zakres), w której wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
• W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…) z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”), stanowi±ce Za³±cznik nr 5a do SWZ.
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± legitymowaæ siê do¶wiadczeniem tylko tych cz³onków konsorcjum, którzy bêd± realizowali zamówienie.
• W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej zobowi±zany jest wykazaæ udzia³ tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
Podmioty udostêpniaj±ce zasoby
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w punkcie wy¿ej niniejszego Rozdzia³u, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 Pzp, oraz, je¿eli to dotyczy, kryteriów selekcji, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
5. Zgodnie z art. 123 Pzp Wykonawca nie mo¿e po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XXI Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty(zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ).
Ww. dokumenty i o¶wiadczenia sk³ada Wykonawca. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim dotyczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1. Formularz Oferty zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, je¶li ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
5 O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
UWAGA: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
UWAGA: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Za³±cznik nr 5a do SWZ) - je¶li dotyczy.
8. Zobowi±zanie, o którym mowa w art. 118 ust. 4 Pzp, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy (wzór stanowi Za³±cznik nr 5b do SWZ) - je¶li dotyczy.
9. Orygina³ dowodu ustanowienia wadium w postaci elektronicznej utworzonej przez Gwaranta tj. wystawcy gwarancji/porêczenia – je¶li dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy/ów wniesienia wadium w wysoko¶ci: 150 000,00 PLN (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika, a Wykonawca sk³ada pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia –dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o
niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego
uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
UWAGA: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi byæ z³o¿one, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowanie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy,okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy,
zgodnie z warunkami okre¶lonymi w paragrafie 15 projektu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wyst±pi³ z wnioskiem o dofinansowanie do Narodowego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej jako Jednostka Wspieraj±ca w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci dzia³aj±c na podstawie Porozumienia z Ministrem Klimatu i ¦rodowiska, nabór wniosków w ramach programu priorytetowego Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³ B1.1.3 Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³. Program Priorytetowy „Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³”.dot. sekcji II pkt. 2.8.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ niniejsze zamówienie jest ujête w Planie postêpowañ o udzielenie zamówieñ na rok 2024. Zamawiaj±cy jest w trakcie opracowywania planu na rok 2025, w którym jest tak¿e ujête niniejsze postêpowanie.
C.D. z sekcji III pkt. 3.6.
10. Oferta, za³±czniki do niej, a tak¿e inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania musz± byæ podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji
Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobê posiadaj±c±
odpowiednie pe³nomocnictwo do dokonywania czynno¶ci prawnych, udzielone przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji
Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego
pe³nomocnika.
11. Postêpowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest symbolem BZP.271.1.2025.MZ. Wykonawcy proszeni s± o powo³ywanie siê na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadz±cego postêpowanie.
12. Za datê przekazania o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê przetargow±.
C.D. z sekcji III pkt. 3.16.
9.2. Je¶li nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustaw±, Administrator nie bêdzie móg³ zrealizowaæ wynikaj±cego z
ustawy obowi±zku, co mo¿e skutkowaæ w szczególno¶ci brakiem mo¿liwo¶ci Pani/Pana udzia³u w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, a tak¿e innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
9.3. Je¶li nie poda Pani/Pan danych wymaganych umow±, nie bêdzie mo¿na zawrzeæ takiej umowy lub jej wykonaæ.
10. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdzie Pani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocze¶nie bêdzie
wywo³ywa³a wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pani±/Pana wp³ywa³a. Pani/Pana dane
osobowe nie bêd± profilowane.
Dodatkowe informacje:
Zakoñczenie robót i zg³oszenie gotowo¶ci do odbioru koñcowego zadania nast±pi do 30 kwietnia 2026 roku.
Dot. sekcji VIII pkt 8.1.)
Termin sk³adania ofert do godziny 09:00:00
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podst. obligatoryjnych przes³anek zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) Do Wykonawcy podlegaj±cemu wykluczeniu w przyp., o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê stosuje siê art. 7 ust. 3 ww. ustawy.
Kwota, jak± wskazano w sekcji IV pkt. 4.1.5. to warto¶æ szacunkowa netto zamówienia podstawowego.
Zamawiaj±cy przeznaczy³ na realizacjê zamówienia brutto:
zamówienie podstawowe 13 923 028,20 PLN,
zamówienia podobne 6 961 514,10 PLN
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- WYKONANIE POMIARÓW STʯEÑ WYBRANYCH ZANIECZYSZCZEÑ Z WYKORZYSTANIEM BEZZA£OGOWYCH STATKÓW POWIETRZNYCH
- DOSTAWA MATERIA£ÓW HUTNICZYCH
- Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Us³ugi ochrony mienia i obiektów szpitala
- 3/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO U¯YTKU
- 4/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW
wiêcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposa¿enie pracowni diagnostycznych wspó³pracuj±cych z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w S³ubicach Sp. z o. o.
- Remonty cz±stkowe nawierzchni dróg na terenie gminy Lubsza w 2025 r.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno ci¶nieniowym na obszarze obejmuj±cym czê¶æ miejscowo¶ci Trypucie i Baciuty Kolonia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Cz³uchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzêdu Gminy w Sobolewie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.