Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy profesjonalnych środków chemicznych do zmywarek gastronomicznych wraz z serwisem: zmywarek, urządzeń do uzdatniania wody doprowadzonej do zmywarek oraz urządzeń dozujących - II procedura
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 52 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 277 52 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlobki.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dzieckiem w wieku do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy profesjonalnych środków chemicznych do zmywarek gastronomicznych wraz z serwisem: zmywarek, urządzeń do uzdatniania wody doprowadzonej do zmywarek oraz urządzeń dozujących - II procedura2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d11cb19-58d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008568/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Środki czystości żłobki na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Żłobkowy start” Umowa nr: RPMA. 08.03.02-14-D928/20, „Żłobek szansą na równy start” Umowa nr RPMA.08.03.01-14-e274/20.3.6 „Maluchy żłobkują, rodzice pracują” Umowa nr: RPMA. 08.03.02-14-i383/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający ogł o zamówieniu opublikowanym w BZP pod nr 2021/BZP 00288820/01 z dnia 2021-11-29 wszczął postępowanie w trybie podstawowym (wariat I bez negocjacji) o udzielnie zamówienia (nr ZZ-ZP.26.29.2021.AKA), które zostało unieważnione w dniu 08.12.2021 r. na podstawie art. 255 pkt 2 PZP. W w/w postępowaniu została złożona jedna oferta przez Wykonawcę Libra Robert Kotłowski – oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP – z uwagi na brak sprecyzowania w pozycjach 1, 2, 3, 4 kalkulacji cenowej (zał. 3 do SWZ) oferowanego przedmiotu zamówienia (brak podania nazwy producenta oraz dostępnych w ofercie producenta wielkości opakowań oferowanych artykułów).
Wobec powyższego, w związku ze spełnieniem przesłanek określonych w art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający ma zamiar udzielić zamówienia Wykonawcy, który złożył ofertę w w/w postępowaniu a jej cena mieściła się wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-65accd45-4ddc-11ec- 8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-ZP.26.32.2021.AKA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 800162,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126431,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :
1) dostawy profesjonalnych środków chemicznych do zmywarek gastronomicznych,
2) użyczenie urządzeń dozujących dostarczane płyny do mycia i nabłyszczania,
3) serwis: zmywarek, urządzeń do uzdatniania wody doprowadzonej do zmywarek oraz urządzeń dozujących,
w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zaproszenia (kalkulacja cenowa) oraz załącznik nr 6 do zaproszenia (projektowane postanowienia umowne).
3. Wspólny Słownik Zamówień:
1) 39831210-1 Detergenty do zmywarek
2) 42971000-3 Części zmywarek
3) 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres co najmniej:
1) 6 miesięcy od daty każdej dostawy – na dostarczone środki chemiczne do zmywarek (dot. terminu przydatności do użycia widocznego na opakowaniu produktu),
2) 3 miesięcznej gwarancji - na wykonaną usługę naprawy,
3) 6 miesięcy gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta - na wymienione części zamienne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42971000-3 - Części zmywarek
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151420,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151420,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151420,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Libra Robert Kotłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241205920
7.3.3) Ulica: Orla 8 lok. 29
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151420,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- "Remont wiat przystankowych i przystanków na terenie miasta Legnicy."
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Remont i impregnacja dachów gontowych na obiektach w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej
- Usługi konserwacji sprzętu ciężkiego dla Muzeum Wojska Polskiego
więcej: Detergenty do zmywarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.