Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285664/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2023/BZP 00079246/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wynajmu i serwisu kontenerów sanitarnych, kabin sanitarnych, umywalek przenośnych, kontenerów socjalnych i portierni-stróżówki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261156386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c348c7f-4e8b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu i serwisu kontenerów sanitarnych, kabin sanitarnych, umywalek przenośnych, kontenerów socjalnych i portierni-stróżówki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c348c7f-4e8b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012617/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Najem kontenera socjalnego, sanitarnego oraz wywóz nieczystości ciekłych - zamówienie na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285664/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205629,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy:a) wynajem z dostarczeniem kontenerów sanitarnych bez zbiorników na wodę i fekalia na terenie kompleksu wojskowego w m. Dębica lub innym miejscu w rejonie działania 34 WOG,
b) wynajem z dostarczeniem i serwis kontenerów sanitarnych ze zbiornikiem na wodę i zbiornikiem na fekalia w kompleksach wojskowych OSG Trzcianiec, Dębica, Krosno, Siedliska koło Przemyśla lub inne miejsca w rejonie działania 34 WOG Rzeszów;
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostarczenia w miejsce wskazane zgodnie z pkt 1 podpunkt a i wydania Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymania go w takim stanie przez czas trwania umowy,
b) przeprowadzania serwisu kontenerów sanitarnych zgodnie z OPZ;
3. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie:
a) serwisowania kontenerów sanitarnych.
4. Ilość dostarczanych kontenerów sanitarnych oraz częstotliwość ich serwisu odbywać się będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5A lub/i 5B lub/i 5C do SWZ w zależności od części, o którą ubiegać się będzie Wykonawca).
5. Środki czystości i sprzęt niezbędny do serwisowania kontenerów zabezpiecza Wykonawca.
6. Miejsce realizacji usługi, termin, ilość kontenerów i ilość dni serwisowania będzie zgłaszania na bieżąco do Wykonawcy z wyprzedzeniem - telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.
7. Wykonawca zobowiązuje się od utrzymania kontenerów sanitarnych w ciągłej sprawności technicznej. W przypadku całkowitej utraty sprawności technicznej Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia nowego, sprawnego kontenera.
8. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał ubezpieczenia mienia w powszechnie znanym towarzystwie ubezpieczeniowy od ognia, kradzieży i innych zniszczeń.
9. Każdorazowe wykonanie dostawy i serwisu przedmiotu zamówienia powinno być potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego bądź użytkownika kompleksu według załączonego wzoru do opisu przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca wykona usługę zgodnie z przepisami BHP i ppoż. z zachowaniem bezpieczeństwa osób wykonujących pracę jak i osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90460000-9 - Usługi opróżniania basenów septycznych lub zbiorników septycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 172519,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy:a) wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych z umywalkami Wykonawcy w rejonie działania 34 WOG Rzeszów,
b) wynajem i serwis umywalek przenośnych w rejonie działania 34 WOG Rzeszów;
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostarczeniu kabin sanitarnych i umywalek przenośnych,
b) przeprowadzaniu codziennego serwisu kabin sanitarnych i umywalek przenośnych;
3. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie:
a) serwisowania kabin sanitarnych i umywalek przenośnych.
4. Termin, miejsce eksploatacji i ilość dostarczonych kabin sanitarnych oraz częstotliwość serwisów odbywać się będzie zgodnie z Zestawieniem kabin sanitarnych potrzebnych do zabezpieczenia Jednostek Wojskowych w rejonie działania 34 WOG Rzeszów w 2022 r. co stanowi załącznik do OPZ (załączniki nr 5A lub/i 5B lub/i 5C do SWZ w zależności od części, o którą ubiegać się będzie Wykonawca).
5. Miejsce realizacji usługi, termin, ilość kabin, umywalek i serwisów będzie zgłaszana na bieżąco do Wykonawcy z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.
6. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania kabin sanitarnych oraz umywalek przenośnych w ciągłej sprawności technicznej.
7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał ubezpieczenia mienia w powszechnie znanym towarzystwie ubezpieczeniowy od ognia, kradzieży i innych zniszczeń.
8. Każdorazowe wykonanie dostawy i serwisu przedmiotu zamówienia powinno być potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego bądź użytkownika kompleksu według załączonego wzoru do opisu przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca wykona usługę zgodnie z przepisami BHP i ppoż. z zachowaniem bezpieczeństwa osób wykonujących pracę jak i osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90460000-9 - Usługi opróżniania basenów septycznych lub zbiorników septycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 51499,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy:a) wynajem kontenera socjalnego na potrzeby pracowników ochrony
w m. Rzeszów ul. Strzelnicza,
b) wynajem portierni-stróżówki w m. Sanok.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) wydania Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywanie go w takim stanie przez cały czas trwania umowy i wyraża zgodę na zamontowanie w kontenerze socjalnym sejfu na broń.
b) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia na własny koszt wad przedmiotu zamówienia, jeżeli wady te uniemożliwiają korzystanie
z przedmiotu najmu zgodnie z umową.
3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone ze zgodność) dotyczące następujących badań kontenera socjalnego i portierni-stróżówki: pomiar szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych, rezystancji izolacji, zabezpieczeń różnicowo-prądowych.
4. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego nie później niż 5 dni od otrzymania zawiadomienia usunięcia na własny koszt wad przedmiotu najmu, jeżeli wady te uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu najmu zgodnie z umową.
5. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał ubezpieczenia mienia w powszechnie znanym towarzystwie ubezpieczeniowy od ognia, kradzieży i innych zniszczeń.
6. Każdorazowe wykonanie dostawy i serwisu przedmiotu zamówienia powinno być potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego bądź użytkownika kompleksu według załączonego wzoru do opisu przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca wykona usługę zgodnie z przepisami BHP i ppoż. z zachowaniem bezpieczeństwa osób wykonujących pracę jak i osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 19807,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177026,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332571,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177026,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010336146
7.3.3) Ulica: Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177026,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35863,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70988,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35863,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC Serwis sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241628482
7.3.3) Ulica: Szybowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35863,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16929,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25338,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16929,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC Serwis sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241628482
7.3.3) Ulica: Szybowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16929,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Szkolenie studentów PRz w sezonie 2025 poza OKL PRz - część II.
- Remont pomieszczeń budynku RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach
- Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu badań w ramach zadania badawczego "Ocena biozgodności in vitro, farmakokinetyki i biodystrybucji in vivo kapsułek o przedłużonym uwalnianiu z cytyzyną na
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka polegająca na budowie chodnika w km 6+426 - 6+560 w miejscowości Tyczyn str. prawa
- Sprzedaż i dostawa odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Biotechnologii
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Zakup kontenera gastronomicznego wraz z montażem oraz wyposażeniem gastronomicznym
- "Zakup wraz z dostawą i montażem kontenera na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Suskowola"
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Dostawa (wynajem) sztucznego lodowiska mobilnego wraz z infrastrukturą techniczną na sezon 2025 / 2026
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.