Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306825/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału i jaj do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: ZP-46/WZŻ/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 071 7186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nabiału i jaj do obiektów Wrocławskiego Zespołu ŻłobkówNr postępowania: ZP-46/WZŻ/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07c923c-58c8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Dostwa nabiału i jaj do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306825/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: ZP-46/WZŻ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56987,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z Sekcją III SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy nabiału i jaj do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na podstawie zamówień cząstkowych składanych drogą mailową przez Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo – cenowy.
2) Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
a) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
b) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
c) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
d) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
e) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
f) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
g) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
h) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; (żłobek nr 10 dokonuje zamówienia także dla żłobka nr 9)
i) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
j) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
k) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
l) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
m) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37; (żłobek nr 15 dokonuje zamówienia także dla filii żłobka nr 5 )
3) Przedmiot zamówienia obejmuje produkty, które zostały wymienione w ust. 3) SWZ.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami w formularzu asortymentowo-cenowym do wysokości łącznej wartości brutto zamienianych pozycji.
Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
5) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – nabiał i jaja ”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem, na swój koszt i wniesie do pomieszczeń wskazanych przez intendenta w żłobku.
Wykaz obiektów Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi stanowi załącznik nr 3 do umowy.
7) Środek transportu musi być przystosowany do przewozu środków spożywczych posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną.
8) Dostawa będzie następowała zgodnie z ofertą (zał. nr 1 do umowy ) i formularzem asortymentowo-cenowym (zał. nr 1A do SWZ/zał. nr 2 do umowy).
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia świeży, pierwszego gatunku.
10) Dostawa następować będzie w dniach pracy żłobków od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych w WZŻ w częstotliwości zgodnie ze złożoną ofertą przez Wykonawcę.
Dostawa będzie następowała partiami, na podstawie mailowych zamówień Zamawiającego wysłanych na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę.
11) Zamówienia będą składane przez Zamawiającego do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dostawę towaru.
12) Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór dostarczonego przedmiotu umowy poprzez podpisanie dokumentu WZ (lub faktury VAT).
13) Wspólny słownik zamówień (CPV):
03 14 25 00-3- jaja
15 50 00 00 -3 – Produkty mleczarskie.
15 89 80 00-9 – Drożdże
15 55 13 00-8 - Jogurt
15 53 00 00-2 Masło
15 50 00 00-3 – Produkty mleczarskie
15 51 11 00-4 – Mleko pasteryzowane
15 54 00 00-5 – Produkty serowarskie
15 54 21 00-0 – Ser twarogowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15551300-8 - Jogurt
15898000-9 - Drożdże
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46892,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51525,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46892,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951293690
7.3.3) Ulica: ul. Zaułek Rogoziński 1/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46892,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.