eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRemont podłóg w siedzibie ADM-1 przy ul. Wyszyńskiego 38 w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont podłóg w siedzibie ADM-1 przy ul. Wyszyńskiego 38 w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 695741735

1.5.8.) Numer faksu: 95 738-71-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001992

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont podłóg w siedzibie ADM-1 przy ul. Wyszyńskiego 38 w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8469a6-ff0a-4b91-bf41-bceaecaaa9a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087711/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana podłóg w lokalach gminnych administrowanych przez ZGM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560583

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/53/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 246898,41 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70651,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie podłóg w siedzibie Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 przy ul. Wyszyńskiego 38 w Gorzowie Wlkp. wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z zakresem prac opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 6 do swz.
Uwaga! Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, który jest obiektem użyteczności publicznej. Prace montażowe należy więc prowadzić w uzgodnionych godzinach. Dowóz, transport materiałów budowlanych wewnątrz budynku i ich składowanie, jak również wejście i czas przebywania pracowników na terenie obiektu będą uzgadniane z Zamawiającym.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Rozebranie obecnych posadzek w pomieszczeniach;
2) Wykonanie miejscowej naprawy posadzki betonowej na parterze budynku
3) Wykonanie naprawy/wymiany podłogi z płyty OSB na I piętrze budynku
4) Wykonanie gruntowania i posadzki samopoziomującej / przybicie płyt OSB
5) Ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432110-8 - Kładzenie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60745,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84577,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60745,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NHINVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982311472

7.3.3) Ulica: Wygodna

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-323

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60745,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.