Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00614514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych – na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOŁYSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12
1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134491729
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skolyszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych – na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a602632c-cbe8-4b36-9073-de87bb2ce703
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073526/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 800 000,00 złotych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych – na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu”.
Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego kredyt w pełnej wysokości,
w terminie nie dłuższym niż 3 dni od podpisania umowy kredytowej (zgodnie
z oświadczeniem złożonym w ofercie) pod warunkiem: ustanowienia prawnych zabezpieczeń spłaty. Uruchomienie kredytu będzie następować w transzach, po uprzednio, złożonej na piśmie przez Zamawiającego, dyspozycji uruchomienia kredytu, określającej wysokość uruchamianych środków. Transze uruchomionego kredytu będą przekazywane na rachunek budżetu Gminy Skołyszyn prowadzony w Banku Spółdzielczym w Bieczu Oddział w Skołyszynie nr 76 8627 1037 2003 5000 0459 0001, najpóźniej następnego dnia roboczego od daty przekazania dyspozycji na adres e-mail lub na nr faksu wskazany przez Wykonawcę lub za pośrednictwem systemu bankowości internetowej. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania do Wykonawcy oryginałów w/w dyspozycji przekazanych na adres e-mail lub faksem. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa z dniem 31 grudnia 2024 roku.
Spłata rat kapitałowych odbywać się będzie w 24 ratach kwartalnych płatnych na koniec każdego kwartału. Spłata pierwszej raty kredytu nastąpi do dnia 31 marca 2025 r. Szczegółowy harmonogram spłaty rat kapitałowych wynikających z Umowy następować będzie w terminach określonych w Harmonogramie spłat, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Umowy.
Odsetki od kredytu naliczane są od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu do dnia poprzedzającego ich spłatę. Odsetki płatne w okresach kwartalnych w ostatnim dniu kwartału. Pierwszy okres obrachunkowy rozpoczyna się w dniu pierwszego wykorzystania Kredytu. Ostatnia rata odsetkowa będzie płatna w dacie ostatniej raty kapitałowej tj. w dniu 31 grudnia 2030 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1021672,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1021672,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1021672,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Skołyszynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850007150
7.3.4) Miejscowość: Skołyszyn 250
7.3.5) Kod pocztowy: 38-242
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1021672,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2030-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.