eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkołyszynUdzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych - na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych – na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOŁYSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12

1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134491729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skolyszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych – na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a602632c-cbe8-4b36-9073-de87bb2ce703

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073526/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 800 000,00 złotych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych – na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu”.
Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego kredyt w pełnej wysokości,
w terminie nie dłuższym niż 3 dni od podpisania umowy kredytowej (zgodnie
z oświadczeniem złożonym w ofercie) pod warunkiem: ustanowienia prawnych zabezpieczeń spłaty. Uruchomienie kredytu będzie następować w transzach, po uprzednio, złożonej na piśmie przez Zamawiającego, dyspozycji uruchomienia kredytu, określającej wysokość uruchamianych środków. Transze uruchomionego kredytu będą przekazywane na rachunek budżetu Gminy Skołyszyn prowadzony w Banku Spółdzielczym w Bieczu Oddział w Skołyszynie nr 76 8627 1037 2003 5000 0459 0001, najpóźniej następnego dnia roboczego od daty przekazania dyspozycji na adres e-mail lub na nr faksu wskazany przez Wykonawcę lub za pośrednictwem systemu bankowości internetowej. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania do Wykonawcy oryginałów w/w dyspozycji przekazanych na adres e-mail lub faksem. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa z dniem 31 grudnia 2024 roku.
Spłata rat kapitałowych odbywać się będzie w 24 ratach kwartalnych płatnych na koniec każdego kwartału. Spłata pierwszej raty kredytu nastąpi do dnia 31 marca 2025 r. Szczegółowy harmonogram spłaty rat kapitałowych wynikających z Umowy następować będzie w terminach określonych w Harmonogramie spłat, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Umowy.
Odsetki od kredytu naliczane są od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu do dnia poprzedzającego ich spłatę. Odsetki płatne w okresach kwartalnych w ostatnim dniu kwartału. Pierwszy okres obrachunkowy rozpoczyna się w dniu pierwszego wykorzystania Kredytu. Ostatnia rata odsetkowa będzie płatna w dacie ostatniej raty kapitałowej tj. w dniu 31 grudnia 2030 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1021672,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1021672,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1021672,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Skołyszynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850007150

7.3.4) Miejscowość: Skołyszyn 250

7.3.5) Kod pocztowy: 38-242

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1021672,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.