Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297406/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00306333/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku wielofunkcyjnego z częścią remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szpitarach- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Brzesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowe-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.nowe-brzesko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku wielofunkcyjnego z częścią remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szpitarach- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e942f7a-5385-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010430/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa budynku wielofunkcyjnego z częścią remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szpitarach- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297406/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR-III.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 929400,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa Budowa budynku wielofunkcyjnego z częścią remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szpitarach- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych polegające na wykonaniu pozostałej części robót (kolejny
etap- część robót budowlanych zrealizowano) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje prace ogólnobudowlane związane z realizacja budynku wielofunkcyjnego o pow. użytkowej 185,80m2, pow. zabudowy 223,65 m2, kubaturze 664,72m3 wraz z instalacjami, szambem, rozbiórką i wyposażeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje dokumentację powykonawczą oraz dokumentację wymaganą do zakończenia inwestycji, złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
Stan istniejący:
wykonane są fundamenty i ściany fundamentowe wraz z izolacja i docieplaniem od zewnątrz
zostawione są wypusty zbrojenia dla słupów kondygnacji parteru wykonana jest kanalizacja podposadzkowa przestrzeń wewnątrz fundamentowa jest zasypana i zakończona płyta podposadzkową z chudego betonu
Prace pozostające do wykonania: prace murarskie, konstrukcje dach wraz z pokryciem i obróbkami, stolarkę zewnętrzna i wewnętrzna, parapety, tynki wewnętrzne i zewnętrzne, docieplenie ścian i izolacje ciepłochronne budynku, tynki i okładziny ścian zewnętrznych i wewnętrznych, malowanie, balustrady i poręcze, podłoża i posadzki, instalacje wewnętrzne; wod-kan, c.o., kotłownie, elektryczna, odgromowa , przyłącza energii elektrycznej, kanalizacji sanitarnej i wody. Wyposażenie oraz rozbiórka istniejącego budynku OSP wraz z zagospodarowaniem terenu po rozbiórce.
Realizacja zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, PROJEKT BUDOWLANY BUDYNEK WIELOFUNKCYJNY Z CZĘŚCIĄ REMIZY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ, zagospodarowaniem terenu oraz rysunkami i dokumentacji doprecyzowującej szczegóły wykonawcze i roboty objęte odrębnymi opracowaniami.
Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem został opisany w Załączniku A - Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji zawierającym m.in. dokumentację projektową, zagospodarowanie terenu, przedmiar, rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110766,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1589160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1110766,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Gondek Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821653077
7.3.3) Ulica: Malkowice 1
7.3.4) Miejscowość: Malkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-130
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Gondek Usługi Remontowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Gondek Usługi Remontowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1110766,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.