Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312248/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą w krajowym transporcie drogowym (zamówienie z podziałem na 2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261156385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowiena34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą w krajowym transporcie drogowym (zamówienie z podziałem na 2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d408602a-5bf0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012617/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą - zamówienie na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312248/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą wyposażonych w sprawną wciągarkę do przewozu pojazdów gąsienicowych oraz kołowych.Cześć nr. 1 –Wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą z garnizonu Rzeszów oraz realizacja przewozu do garnizonu Rzeszów. Przedmiot zamówienia będzie dotyczył transportu: BWP-1, STAR 266, BRDM-2 oraz innych pojazdów które mogą ulec awarii w rejonie odpowiedzialności 34 WOG:
a) . Przewidziana ilość km to około 15 398 km;
b) Dojazd do siedziby zamawiającego odbywa się na koszt wykonawcy;
c) Szerokość platformy oraz najazdów powinna być dostosowana do przewożonego ładunku;
d)Wysokość platformy załadowczej umożliwiająca swobodny wjazd oraz zjazd sprzętu;
e) Ilość środków transportowych do realizacji zadania umożliwiająca przewóz 5 pojazdów w ciągu jednej doby na maksymalną odległość;
Przewidywana ilość km w ramach prawa opcji to około 15 398
Do obowiązków wykonawcy należy:
- Dostarczenie zamówionej ilości pojazdów do siedziby zamawiającego nastąpi nie później niż do 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
- W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy na swój koszt
w terminie nie dłuższym niż 180 minut.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia jednorazowo pięć zestawów niskopodwoziowych.
- Dojazd środka transportu do miejsca podstawienia oraz powrót środka transportu do miejsca garażowania po zakończeniu wykonywania poszczególnej usługi transportowej stanowiącej przedmiot zamówienia odbywa się na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny stanu technicznego podstawionych zestawów niskopodwoziowych przez organa (osoby) do tego uprawnione i w przypadku podstawienia zestawów niskopodwoziowych niesprawnych technicznie, pojazd zostanie w ciągu 180 minut wymieniony na inny.
- W przypadku nie podstawienia w/w terminach zestawów niskopodwoziowych zamawiający dokona wynajmu zestawów niskopodwoziowych w dowolnie wybranej firmie transportowej na koszt wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą wyposażonych w sprawną wciągarkę do przewozu pojazdów gąsienicowych oraz kołowych. Cześć nr 2– Wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą wyposażonychw sprawną wciągarkę do przewozu pojazdów gąsienicowych oraz kołowych z garnizonu Jarosław, Przemyśl, Żurawica oraz realizacja przewozu do garnizonu Jarosław, Przemyśl, Żurawica:
Przedmiot zamówienia będzie dotyczył transportu: BWP-1, Samobieżnej haubicy 2S1 Goździk, STAR 266, BRDM-2 oraz innych pojazdów które mogą ulec awarii w rejonie odpowiedzialności 34 WOG:
a) . Przewidziana ilość km to około 15 398 km;
b) Dojazd do siedziby zamawiającego odbywa się na koszt wykonawcy;
c) Szerokość platformy oraz najazdów powinna być dostosowana do przewożonego ładunku;
d)Wysokość platformy załadowczej umożliwiająca swobodny wjazd oraz zjazd sprzętu;
e) Ilość środków transportowych do realizacji zadania umożliwiająca przewóz 5 pojazdów w ciągu jednej doby na maksymalną odległość;
Przewidywana ilość km w ramach prawa opcji to około 15 398
Do obowiązków wykonawcy należy:
- Dostarczenie zamówionej ilości pojazdów do siedziby zamawiającego nastąpi nie później niż do 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
- W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy na swój koszt
w terminie nie dłuższym niż 180 minut.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia jednorazowo pięć zestawów niskopodwoziowych.
- Dojazd środka transportu do miejsca podstawienia oraz powrót środka transportu do miejsca garażowania po zakończeniu wykonywania poszczególnej usługi transportowej stanowiącej przedmiot zamówienia odbywa się na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny stanu technicznego podstawionych zestawów niskopodwoziowych przez organa (osoby) do tego uprawnione i w przypadku podstawienia zestawów niskopodwoziowych niesprawnych technicznie, pojazd zostanie w ciągu 180 minut wymieniony na inny.
- W przypadku nie podstawienia w/w terminach zestawów niskopodwoziowych zamawiający dokona wynajmu zestawów niskopodwoziowych w dowolnie wybranej firmie transportowej na koszt wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo- Usługowa TOMALO TRANS Tomasz Haręzga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180174298
7.3.3) Ulica: Malhowice 60A
7.3.4) Miejscowość: Pikulice
7.3.5) Kod pocztowy: 37-733
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TOMALO TRANS" Tomasz Haręzga
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TOMALO TRANS" Tomasz Haręzga
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo- Transportowa TOMALO TRANS Tomasz Haręzga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180174298
7.3.3) Ulica: Malhowice 60A
7.3.4) Miejscowość: Pikulice
7.3.5) Kod pocztowy: 37-733
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TOMALO TRANS" Tomasz Haręzga
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TOMALO TRANS" Tomasz Haręzga
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa projektorów wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2025r - 13 zadań"
- "Dostawa ekspresu do kawy"
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2025 - 6 zadań
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.