Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008214/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00008214/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008800/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017561 z dnia 2021-03-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedłużenie subskrypcji Proxy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012261725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-583
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@kprm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/premier
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/premier/postepowania-wszczete21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie subskrypcji Proxy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b4a643-6c5b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008214/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji (na okres 12 miesięcy) w systemie Proxy (wraz z instalacją i konfiguracją systemu) w tym:a) dostawa:• Symantec Blue Coat SWG Proxy, with Advanced Intelligence (per core) - ISG-PR-ADV-SUB – 8 szt.;• Reporter VA, up to 2TB HDD, Subscription 1Y EXTENSION – RP-V50-1Y –EXT - 1 szt.b) przeprowadzenie trzech 2-dniowych szkoleń, w formule on-line, każde po 6 godzin dziennie:- ProxySG 6.6 Basic Administration – 1 szkolenie;oraz - Proxy SG 6.6 Advanced Administration – 2 szkolenia,c) kwartalne przeglądy systemu proxy tj. sprawdzenie stanu technicznego systemu, analiza logów, propozycje optymalizacji wdrożonego systemu, zgodnie z zapisami zawartymi w zał. nr 4 do SWZ.na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (zwanej dalej „PPU”), stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SWZ”).Termin realizacji zamówienia:- przedłużenie subskrypcji wraz z instalacją i konfiguracją w systemie proxy - na okres 12 m-cy od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że instalacja oraz konfiguracja nowych sukskrypcji zostaną zrealizowane w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy;- szkolenia – w terminie 12 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326761,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326761,8
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326761,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ascomp S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790125206
7.3.3) Ulica: ul. Christo Botewa 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-798
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326761,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi rocznego wsparcia producenta dla posiadanych przez Uniwersytet Szczeciński licencji oprogramowania VEEAM Data Platform Advanced Enterprise Plus.
- Dostawa i montaż urządzeń aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarządzania i nadzoru dla Zakładu Usług Medycznych w Nadarzynie
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa informacyjnego Urzędu Gminy poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzędu
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Szumowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.